Gå til innhold

Sexy når dama prøver seg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg liker en fyr. Vi er venner men har også snakket om at vi har følelser for hverandre. Vi har kysset osv tidligere men ikke hver gang vi møtes. Jeg er så redd for å «prøve meg» og bli avvist. Føler liksom det vanligvis er mannen som skal gjøre dette. Er det attraktivt om jeg kysser han først eller bør jeg vente på at han gjør det? Tidligere er det han som har tatt initiativ

Anonymkode: d6416...e39

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er livredd avvisning og lar alltid gutta gjøre jobben. I helgen så jeg en jeg syns var veldig kjekk, jeg var da full og ga han et langt og lurt blikk (cringe og usexy), så gikk jeg bort å satt meg siden han ikke hadde kommet bort hele kvelden, så flørtet jeg og vi sa ha det. Hadde maks angst dagen etter for at jeg hadde prøvd meg så brutalt på noen og tenkte at han sikkert ble skremt, og ble ganske sjokkert da han sendte melding at han hadde blitt positivt overrasket at jeg var frempå og gjerne ville treffe meg igjen, men da på en edru og ordentlig date. Drepte mine illusjoner gjennom et helt liv at menn syns det er mest sexy når dama er passiv :) 

En annen ting er at du slipper å lure og får det ut av verden :) 

Anonymkode: 4a095...64a

• Nyttig 1
Skrevet

Det er veldig attraktivt. Dere må ikke glemme at jeg også er redd for å prøve meg og bli avvist. :) Det er ikke noen god følelse!  Jeg ville syntes det var veldig attraktivt. Så slipper man å gå rundt grøten og lure på om den andre personen liker en osv osv,men dette går vel begge veier. :)

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Bare hvis dama er pen

Anonymkode: 26630...2bd

Skrevet

Det er kun ok hvis dama er attraktiv. Jeg føler meg krenket hvis jeg ikke syns hun er attraktiv og avviser og henger ho ut. Skriker gjerne litt meToo og sånn også. Det er nesten på grensa til overgrep synes jeg. Men hvis jeg syns hun er attraktiv så er det ok, da blir jeg glad.

Jeg synes samtidig damer burde bli flinkere og mer modige til å ta det første skrittet.

Anonymkode: 9947b...5db

• Liker 5
  • Nyttig 2
Skrevet

Karer liker å bli lagt an på. Smil stort, gi denne karen en bekreftelse på noe du liker (lukter godt, flott smil, fint blikk o.l om du ikke kan relatere til en egenskap), gi karen en skål og se om han tar ballen videre an en prat o.l. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Er ikke egentlig sexy når dama prøver seg nei, men når dere har kysset og snakket om at dere har følelser, så syns jeg ikke det å få en avklaring er å "prøve seg" som sådan. Bare å referere til det og spørre om han faktisk er interessert eller ikke. Helt innafor det.

Skrevet

Det er digg når jentene prøver seg. 

Har kun en turn off erfaring med dette, da hun var litt for full og direkte da hun ropte høyt om jeg ville bli med hjem å pule.

Over halvparten av jentene jeg har besudlet har sjekket opp meg

Skrevet

Det er verken sexy eller usexy. I beste fall får det ting til å skje.

Skrevet

I den fasen dere er i nå er det bare sexy. Etter 10 år er det ikke sexy lengre da er det bare pinlig.

Anonymkode: 200c2...7a8

Gjest Inverto
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Jeg føler meg krenket hvis jeg ikke syns hun er attraktiv og avviser og henger ho ut. Skriker gjerne litt meToo og sånn også. Det er nesten på grensa til overgrep synes jeg

Anonymkode: 9947b...5db

Ikke faen at du er en mann

Skrevet
Inverto skrev (23 minutter siden):

Ikke faen at du er en mann

Det er en mann som håner det han tenker er kvinnelig oppførsel. 

• Liker 4
Skrevet

Fint det, gjør det enklere. Men ikke så viktig. Snakker vi om å gni musa mot låret mitt på dansegulvet er det noe helt annet 🤩

Anonymkode: 0288f...6e8

Skrevet

De liker det hvis du er pågående på den ‘riktige’ måten… som om de er noen sarte babyer liksom. 

Anonymkode: d9844...6c8

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Rosakatt skrev (7 timer siden):

Det er en mann som håner det han tenker er kvinnelig oppførsel. 

Jeg synes at raljeringen traff ganske bra.

Der er forsåvidt ikke bare kvinner som helst vil bli lagt an på av de attraktive (som ikke vil ha dem) og ikke av de mindre attraktive (som de ikke vil ha). Sånn sett er menn og kvinner like.

Men det å lage så mye drama rundt det («wæææh, ptsd, psykisk skade, #lockThemUp») fordi noen tar kontakt og sjekker stemningen, det er spesifikt for kvinner.

Anonymkode: fa511...551

• Nyttig 2
Skrevet

Jeg elsker når jentene tar initiativ. Både til å spørre om vi skal ta en kaffe, gå ut å spise eller tar initiativ til sex.

Er det mas (les: ikke takler et nei) er det usexy.

Vi har kommet så langt at dette burde være en del av likestillingen.

Anonymkode: 8577a...ea1

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Der er forsåvidt ikke bare kvinner som helst vil bli lagt an på av de attraktive (som ikke vil ha dem) og ikke av de mindre attraktive (som de ikke vil ha). Sånn sett er menn og kvinner like.

Men det å lage så mye drama rundt det («wæææh, ptsd, psykisk skade, #lockThemUp») fordi noen tar kontakt og sjekker stemningen, det er spesifikt for kvinner.

Hehe, morsom betraktning. Menn overlater den sosiale elegansen til kvinner.. vi må være grasiøse, slik at mannen ikke ser helt koko ut… 

Anonymkode: d9844...6c8

Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Jeg liker en fyr. Vi er venner men har også snakket om at vi har følelser for hverandre. Vi har kysset osv tidligere men ikke hver gang vi møtes. Jeg er så redd for å «prøve meg» og bli avvist. Føler liksom det vanligvis er mannen som skal gjøre dette. Er det attraktivt om jeg kysser han først eller bør jeg vente på at han gjør det? Tidligere er det han som har tatt initiativ

Anonymkode: d6416...e39

Jeg synes at det er flott at dama prøver seg. Hvis du utviser litt fordiktighet så kan du kanskje beholde vennskapet om det feiler.

Gjest WhisperingWind
Skrevet

Jeg er den aggressive parten her😜

Ikke blitt avvist på mine nå 41 år så🤣🤷🏻‍♀️

Menn liker som oftest damer som er rett frem og vet hva de vil ha. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Forstår, alle vil bli lagt an på av dem de liker, annet vil en ikke skal føre noen steder selv om det kan være hyggelig med komplimanger om ikke kleinheten med å måtte avslå blir for stor.

Men det du peker på er redsel og et viktig punkt om hvorfor noen er utilpass når noen prøver seg. 

Lurer på hvorfor 🤔 Kan det være fordi det er et faktum at menn i mange tilfeller faktisk er en mye større trussel for kvinner enn det kvinner har vært for menn? 

• Nyttig 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...