Gå til innhold

Lang tid uten å kunne tisse

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei alle, 

Jeg vurderer hva var tilfellene da dere måtte vente lang tid uten å kunne tisse pga forskjellige årsaker? 

Anonymkode: 9bfa1...7dc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

At hva.....???

Må innrømme at jeg ikke heeeelt forsto spørsmålet. 🤔🤣

Anonymkode: c7e25...7cc

Skrevet

Typ i kø til en konsert? 

Anonymkode: 75825...e86

• Liker 1
Skrevet

Det er på jobben. Jeg er lærer. Husker du ikke å tisse før morgenmøtet klokken åtte kan du være sikker på at du ikke får gått på do før elevene endelig har kommet seg ut dørene klokken halv tre.

Anonymkode: d964b...2b4

• Liker 1
Skrevet

Jeg skjønner ikke hva dette har med seksualitet å gjøre?

Konsekvensen av å ikke ha tilgang på toalett osv er at man blir veldig tissetrengt. Da blir man ukonsentrert.

Har du fysiske problemer med å tisse og ikke klarer å late vannet selv om du prøver, må du oppsøke legevakt umiddelbart. Det er veldig alvorlig og du vil bli katetrisert.

Anonymkode: 373b6...b7b

• Liker 2
Skrevet
13 hours ago, AnonymBruker said:

Det er på jobben. Jeg er lærer. Husker du ikke å tisse før morgenmøtet klokken åtte kan du være sikker på at du ikke får gått på do før elevene endelig har kommet seg ut dørene klokken halv tre.

Men kan du ikke gå i pauser? 🤔

Anonymkode: 9bfa1...7dc

Skrevet
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Jeg går på do. Ellers tisser jeg i buksa. Har jobbet i butikk. Og hatt lang kø og få ansatte. Da har jeg sagt, beklager du må vente litt. Løpt ig tatt en hurtig tissing. Og løpt tilbake.  Ddt tok under 5 minutter

Anonymkode: 8fc16...eb2

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 18.10.2023 den 11.53):

Jeg går på do. Ellers tisser jeg i buksa. Har jobbet i butikk. Og hatt lang kø og få ansatte. Da har jeg sagt, beklager du må vente litt. Løpt ig tatt en hurtig tissing. Og løpt tilbake.  Ddt tok under 5 minutter

Anonymkode: 8fc16...eb2

Du er dame ?..og må på do?

Anonymkode: 2afdf...dc3

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Du er dame ?..og må på do?

Du tror ikke damer går på do? 

Anonymkode: 53a79...73a

Skrevet

Kanskje hun har problemer........tena, eller Always?

Skrevet

Skjønner ikke helt spørsmålet og om det er under riktig emnet?

I tilfelle dette handler om noe helsemessig:

Dersom det har gått mange timer og du fysisk ikke klarer å tisse, men du har drukket og kjenner du må tisse, så må du oppsøke legevakt. Det kan få store konsekvenser dersom du ikke får tisset.

Anonymkode: ccc0e...1be

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...