AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2023 #1 Skrevet 17. oktober 2023 Jeg har vært på ferie med flere andre med barn. Der ble en episode der alle barna til vedkommende skrek og var redde for mannen i huset. Mitt barn reagerte også. Damen fortalte meg at barna har fått blåmerker av han tidligere og at han derfor ikke var velkommen noe mer. Jeg sa ifra at så lenge han er i huset så kan ikke mitt barn komme dit. Rett etter vi dro så hørte jeg ingenting. Ikkefør en stund da det kommer all verdens unnskyldning og at det er hun som er den fæle. Lange unnskyldninger om hvorfor og hvordan hun er så fæl. og han er bare snill og god. Hun blir sur på meg som ikke tror henne og hun sier til meg at hun ikke bryr seg om min barneoppdragelse eller forholdet med min mann. Hvordan griper jeg dette fatt egentlig ? Erfaringer? Anonymkode: e18fa...b25
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2023 #2 Skrevet 17. oktober 2023 Bryr seg om barneoppdragelse/forholdet= legger seg borti og kritiserer. * Anonymkode: e18fa...b25
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2023 #3 Skrevet 18. oktober 2023 Jeg skjønner ikke helt hva du mener med innlegget ditt, men er det barn som muligens blir utsatt for vold av en som de bor sammen med eller har samvær med så må du såklart melde til politi eller barnevern med en gang! Anonymkode: 1cbf1...204 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå