Gå til innhold

Jeg tar på kjæresten min hele tiden, er det dårlig ?klaska til rumpa hans idag

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hver gang jeg ser han holder jeg han i hånda, eller kysser han randomt, ikke bare på munnen men oppi nesa, hele ansiktet, og jeg klasker han i rumpa for høy, ellers så sitter jeg på fanget hans, eller leker med håret. Han viser ikke noe tegn til ubehag men vet heller ikke om han liker det eller ikke, blir det litt mye ? Jeg klarer bare ikke å slutte å ta på han, han er så nusselig. (Men er aldri sexuel med han, bare for morro)

Anonymkode: 49861...cdc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

RumpA

Skrevet

bare tafsing og ingen sex? er dere 13?

Anonymkode: 2872b...fdc

Skrevet

Så lenge du gir han sex, kan du gjøre hva du vil. Han finner seg i det meste for tilgang på sex.

Anonymkode: 9b897...708

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Så lenge du gir han sex, kan du gjøre hva du vil. Han finner seg i det meste for tilgang på sex.

Anonymkode: 9b897...708

Har ikke sex med han som skrevet oppe, er bare 17 år og er ikke klar.

Skrevet

Er det du som skrev en tråd om at du måtte snakkes/ringes hver dag?

Uansett, så gir han forhåpentligvis beskjed hvis det er noe han ikke liker. Dasking på rumpa er ganske vanlig og noe de fleste liker, tror jeg. Ellers hadde han gjerne uttrykt ubehag

Anonymkode: 2e775...bf7

Skrevet

Kyssing oppi nesa høres ekkelt ut. Er det vanlig å gjøre det? Stikker du tungen oppi, da?

• Liker 2
Skrevet

Trolletråd laget av en mann, basert på en annen tråd hvor en jente blir utsatt for psykisk mishandling av en som er for feig til å gjøre det slutt. Det er i alle fall det min sterke magefølelse forteller meg. Trollet (som jeg også tror jeg vet hvem er), prøver å "snu om på rollene" her. Rett og slett patetisk, om jeg har rett.

Anonymkode: 83c28...a04

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Trolletråd laget av en mann, basert på en annen tråd hvor en jente blir utsatt for psykisk mishandling av en som er for feig til å gjøre det slutt. Det er i alle fall det min sterke magefølelse forteller meg. Trollet (som jeg også tror jeg vet hvem er), prøver å "snu om på rollene" her. Rett og slett patetisk, om jeg har rett.

Anonymkode: 83c28...a04

Vet ikke hva du snakker om, ts

Skrevet
AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Kyssing oppi nesa høres ekkelt ut. Er det vanlig å gjøre det? Stikker du tungen oppi, da?

Ja men ikke lenge

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...