Gå til innhold

Kan man få klumpfølelse ved tungerot/hals ved snorking pga forkjølelse??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg snorker ,pga forkjølelse og tette bihuler.jeg har også en fornemmelse av noe som sitter fast,eller klumpfølellse i halsen  bakerst ved tungeroten,var hos lege i dag,han kunne ikke se noe,men trodde det kunne være pga forkjølelse,skulle se det an  om det forsvant etter hvert.

Glemte å spørre ham om snorking kunne ha noe å si,

Så jeg lurer på om noen har hatt dette selv ved snorking og forkjølelse/bihuler?

Og hvor lenge hadde du det?

Har skrevet innlegg tidligere ang klump I halsen,men ville stille et tillegspørsål ang snorking/bihuler derfor nytt innlegg.

Anonymkode: 7bec8...167

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis man puster med åpen munn om natten så blir man jo tørr i halsen og det kan forverre en irritasjon man har fått under forkjølelse f.eks. Det sier seg vel egentlig selv.

Anonymkode: 7f567...84c

Skrevet

Drøvelen kan også hovne litt opp og legge seg lenger ned mot tunge/svelg en den normalt ville gjort i noen tilfeller. Vet ikke om det kan bidra til klumpfølelse du kjenner. 

Anonymkode: fc76d...d92

Skrevet
AnonymBruker skrev (41 minutter siden):

Hvis man puster med åpen munn om natten så blir man jo tørr i halsen og det kan forverre en irritasjon man har fått under forkjølelse f.eks. Det sier seg vel egentlig selv.

Anonymkode: 7f567...84c

Er tørr I munnen om morgenen. Ts

Anonymkode: 7bec8...167

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...