AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2023 #1 Skrevet 17. oktober 2023 Jeg snorker ,pga forkjølelse og tette bihuler.jeg har også en fornemmelse av noe som sitter fast,eller klumpfølellse i halsen bakerst ved tungeroten,var hos lege i dag,han kunne ikke se noe,men trodde det kunne være pga forkjølelse,skulle se det an om det forsvant etter hvert. Glemte å spørre ham om snorking kunne ha noe å si, Så jeg lurer på om noen har hatt dette selv ved snorking og forkjølelse/bihuler? Og hvor lenge hadde du det? Har skrevet innlegg tidligere ang klump I halsen,men ville stille et tillegspørsål ang snorking/bihuler derfor nytt innlegg. Anonymkode: 7bec8...167
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2023 #2 Skrevet 17. oktober 2023 Hvis man puster med åpen munn om natten så blir man jo tørr i halsen og det kan forverre en irritasjon man har fått under forkjølelse f.eks. Det sier seg vel egentlig selv. Anonymkode: 7f567...84c
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2023 #3 Skrevet 17. oktober 2023 Drøvelen kan også hovne litt opp og legge seg lenger ned mot tunge/svelg en den normalt ville gjort i noen tilfeller. Vet ikke om det kan bidra til klumpfølelse du kjenner. Anonymkode: fc76d...d92
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2023 #4 Skrevet 17. oktober 2023 AnonymBruker skrev (41 minutter siden): Hvis man puster med åpen munn om natten så blir man jo tørr i halsen og det kan forverre en irritasjon man har fått under forkjølelse f.eks. Det sier seg vel egentlig selv. Anonymkode: 7f567...84c Er tørr I munnen om morgenen. Ts Anonymkode: 7bec8...167
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå