AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2023 #1 Skrevet 17. oktober 2023 Hei! Jeg har siden sommer gått opp en god del i vekt, så på lørdag begynte jeg på en detox diett for og gå ned en god del av det jeg hadde lagt på meg. På morgenen i går veide jeg 84, men på kvelden veide jeg 85,5. Da hadde jeg kun spist 60 kcal. Senere på kvelden tok jeg med to tacolomper, grove lomper da jeg sprakk litt. Og nå veier jeg 84,8. Jeg skjønner ingenting, og etter så lite som jeg har spist så har jeg bare holdt meg på samme eller gått opp. Er dette noe som kommer til og gå av de neste dagene? Anonymkode: 4c695...a6c
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2023 #2 Skrevet 17. oktober 2023 Gå på vekta, drikk et par store glass vann og gå på vekta igjen. Vips har du "gått opp" et halvt kilo. Gå på do og legg igjen en solid kabel i skåla. Hey, du har "gått ned" 400 gram! Det er en grunn til at det ikke er lurt å veie seg så ofte når man prøver å gå ned i vekt. Kroppen hopper ikke ned i vekt dagen etter at du kutter på kaloriene, liksom. Anonymkode: 22ce5...c29 1
Ny Bruker Skrevet 18. oktober 2023 #3 Skrevet 18. oktober 2023 Vei dag alltid om morgen, før frokost men etter dobesøk. Da kan du sammenlikne fra dag til dag.
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2023 #4 Skrevet 18. oktober 2023 Skjønner alt som er skrevet, men skjønner ikke. Har fastet siden søndag og ikke gått ned noen ting. Anonymkode: 4c695...a6c
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2023 #5 Skrevet 18. oktober 2023 Vekta i seg selv kan være ganske unøyaktig. min vekt kan vise både 1 og 2 kilo forskjell bare med å veie meg flere ganger etterhverandre. Det er ikke noe poeng i å veie seg hver dag med mindre du driver med datainsamling som krever mange datapunkter. Vei deg med regelmessige intervaller som en gang i uka eller skjeldnere for å se om du er på vei ned eller opp. Mengden fett du mister ved slanking hver dag måles i gram og forsvinner bak variasjonen av vann i kroppen og mat i magen. Anonymkode: 39f69...b5a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå