Gå til innhold

Hvor lenge var\har du vært singel (siste gang\siden sist)?

Hvor lenge var\har du vært singel (siste gang\siden sist)?  

31 stemmer

1. 1. Kjønn

2. 2. Alder

3. 3. Hvor lenge var\ har du vært singel?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bare lurer på om hvor lenge er singel liv for både man og kvinne. 😊

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kvinne og 30 år. Innså veldig kjapt at forhold ikke er et akseptelt liv for meg, så nå har jeg vært singel i 7,5 år❤️

Anonymkode: 14033...072

• Liker 1
Skrevet

Sist jeg var singel så var jeg singel i 1 mnd før jeg traff mannen 🤣😱 Vært sammen med mannen i 19 år

Anonymkode: ec5e8...b32

Skrevet

Kvinne, ble nettopp 40 og har vært singel i snart tre år. Jeg prøver å date, men de jeg hittil har truffet har ikke vært noe for meg. 

Anonymkode: 918b5...312

Skrevet

K38. Vært singel i 7år. Valgt å være singel, og bruke tiden på barna og vår familie. Skaffe meg kjæreste = mindre tid til barna, barnevakt osv. Ikke verdt det, og til syvende og sist har jeg vel funnet ut av jeg trives best alene. Elsker det faktisk ;)

Anonymkode: 1d2fe...10d

• Nyttig 1
Skrevet

Siste omgang var jeg singel som 39 åring. Møtte samboeren min en måned etter fylte 40. Jeg er kvinne. Han hadde vært singel i fem år.

Anonymkode: 19397...bc7

Skrevet

Kvinne 41. Har vært singel siden 2016, og kommer garantert til å være det resten av livet. 

Anonymkode: 5cf69...0ec

Skrevet

Kvinne 45. Vært singel i 11 år. Etter et  forhold på 12 år før der. 

Bare latterlig takknemlig for at jeg møtte daværende før apper. At første forhold varte såpass lenge er godt å tenke på ❤️

Anonymkode: 5ec52...593

Gjest WhisperingWind
Skrevet

Har ikke vært singel lenge mellom forhold. Maks 3-6 mnd.

Ble separert i juni. Dater en nå, men vet ikke hva det blir. 

Planlegger egentlig alltid å være singel en stund, men🤷🏻‍♀️😂

Skrevet

Jeg dro fra dama for ett år siden når hun begynte å stille krav og forvente barn og sånn. Det orka jeg ikke.

Lurer på om hun kommer til å rekke å få barn før det for sent egentlig, tror ho begynner å bli litt desperat nå.

Anonymkode: cbe77...0be

• Liker 1
Skrevet

Kvinne, var singel til jeg var 31 år. 34 år nå og forlovet ❤️

Anonymkode: 79158...b5e

Skrevet

Mann 47. Singel i 14 år. Kommer neppe til å gå for forhold noensinne i fremtiden da det ikke er noe for meg.

Kunne i ytterste konsekvens vurdert et særboforhold.

Anonymkode: 9ebb8...6ad

Skrevet

Kvinne 43 år, har vært singel i snart 2 år og det blir jeg nok lenge føler jeg. Jeg nyter den en lille egentiden jeg har uten barna og det å kunne bestemme over livet mitt selv. Jeg var i et usunt forhold i 7 år før jeg ble singel.

Anonymkode: f5e08...4d7

• Nyttig 1
Skrevet

Jeg var singel i 9mnd mellom sist samboer og mannen jeg giftet meg med. Det er det lengste oppholdet jeg har hatt og da var jeg 21 😅

Anonymkode: 1cf8f...fcf

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...