AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2023 #1 Skrevet 17. oktober 2023 Hvordan kan man fortelle et voksent menneske i 40 årene, at man faktisk ikke har hatt et forhold siden man var 18 år og har knapt hatt sex siden da, når man ønsker seg en kjæreste? Som en Mann så lurer jeg på hvordan i allverden jeg burde gå frem her, for dette må jo være et vanvittig rødflagg for dere kvinner? Jeg har heller ikke barn, noe som jeg ser flere på forumet omtaler som en svakhet og negativt. vet ikke helt hva jeg vil med dette, men kunne tenkt meg litt dønn ærlig feedback på dette? Jeg ser forøvrig helt normal ut, trent og sunne verdier og økonomi ellers. Anonymkode: 31eab...3c1
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2023 #2 Skrevet 17. oktober 2023 Hm, bare si det? Du har ikke mye erfaring men du er kanskje nysgjerrig, varm, dedikert og snill? Da finner man ut av ting ilag. Jeg som ikke har barn men ønsker barn, foretrekker at mannen ikke har barn fra før av. Da har han jo sjans til å ha råd til barn med meg. Sunn økonomi og kropp er veldig pluss. Anonymkode: 95d3b...f0d 1 2
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2023 #3 Skrevet 17. oktober 2023 Bare si det? Jeg pusher 40, lite av forhold bak meg, ingen barn. Opplever at folk liker meg for meg uansett. Nå er jeg kvinne, da. Anonymkode: 1aecc...5eb
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2023 #4 Skrevet 17. oktober 2023 Du må jo forklare bakgrunnen til at du har tatt de livsvalgene. Akkurat slik alle andre må forklare hvorfor de har valgt som de har valgt. Anonymkode: 481b3...6c5 2
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2023 #5 Skrevet 17. oktober 2023 Hadde vært grønt flagg for min del at du ikke har barn. Jeg er K40 uten barn selv. Når det kommer til forhold, så kan du si at det handler mye om timing og tilfeldigheter. At du har valgt å fokusere på deg selv inntil du finner den rette. Bedre at du har null forhold bak deg enn tre skilsmisser Anonymkode: fe252...4d1
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2023 #6 Skrevet 17. oktober 2023 Må du ta opp temaet, da? Hun spør vel hvis hun lurer på noe, og så svarer du på det. Anonymkode: b52bb...efd 2
Tusjpenn Skrevet 17. oktober 2023 #7 Skrevet 17. oktober 2023 Tøft av deg å ville være åpen på noe sånt. Det er nok ikke så uvanlig som man skulle tro, det er min erfaring. Som dame ville jeg blitt glad for at du stoler på meg nok til å betro deg til meg. Jeg ville også lagt merke til om du var reflektert rundt hvorfor det har blitt slik. Må si at alle jeg vet om som er i en situasjon som er lignende din, har relasjonsskader. Så da ville jeg sett hvordan du taklet intimitet, konflikt og om du var god på å kjenne etter egne behov og andre ting som er viktige for et godt forhold. Er det slik at du har møtt noen du liker? Lykke til! 1 1
Gjest WhisperingWind Skrevet 17. oktober 2023 #8 Skrevet 17. oktober 2023 Dater en fyr nå. Har aldri vært gift og ingen barn. Hatt et par seriøse forhold da, men ingen han så for seg ekteskap og barn med. Ser mer på hvem han er i dag. Hva ønsker han har fremover og at han er snill, omtenksom og ønsker en dypere relasjon.
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2023 #9 Skrevet 17. oktober 2023 Kjæresten min er 43, vært singel i 8 år med et dårlig forhold/ekteskap bak seg på bare 5 år. Før det har han egentlig kun hatt en ungdomskjæreste da han var 19. Altså, lite trening på samboerfronten og absolutt ingen erfaring med godt, trygt, sunt voksent forhold til en kvinne. Det ble mye sex frem til fylte 30 og møtte kona, ganske tørke etter det. Da han møtte meg var det 12 mnd siden sex, og det lengste han har gått er vel 2,5 år. Han er trent, god utdanning, god jobb, hus, bil, barn, alt på stell, men ikke glad i tilfeldig sex nå i voksen alder. Jeg derimot var også singel i mange år, valgfritt, og gikk uten sex i 4,5 år på det meste, tror jeg. Jeg har flere samboerforhold bak meg, slank, pen, alt på stell, eier hus, bil, hytte, båt, har barn osv. Sånn er bare livet. Jeg liker heller ikke tilfeldig sex. Vi går så utrolig godt sammen. Har et fantastisk samliv og sexliv. Og har ikke brukt ett sekund på å tenke på hvor mange år han var singel eller hvor lenge sextørken varte. Vær deg selv. Du har nok mye å tilby en kvinne. Jeg hadde aldri stusset 😊 Anonymkode: e4620...db1 2
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2023 #10 Skrevet 17. oktober 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvordan kan man fortelle et voksent menneske i 40 årene, at man faktisk ikke har hatt et forhold siden man var 18 år og har knapt hatt sex siden da, når man ønsker seg en kjæreste? Som en Mann så lurer jeg på hvordan i allverden jeg burde gå frem her, for dette må jo være et vanvittig rødflagg for dere kvinner? Jeg har heller ikke barn, noe som jeg ser flere på forumet omtaler som en svakhet og negativt. vet ikke helt hva jeg vil med dette, men kunne tenkt meg litt dønn ærlig feedback på dette? Jeg ser forøvrig helt normal ut, trent og sunne verdier og økonomi ellers. Anonymkode: 31eab...3c1 At du ikke har barn er et pluss for mange på din alder og opp. Mange kvinner i denne aldersgruppen har barn fra før og har nok med dem. Dine og mine er en avansert kabal flere vil unngå. Du må velge dine ord. Ikke nevn at du har hatt lite sex og ikke et forhold siden du var 18. Du har hatt et par kjærester, men ikke funnet den rette. Anonymkode: fdf51...295
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2023 #11 Skrevet 17. oktober 2023 Det er få som måler hvor mye sex som partner har hatt. Slike spørsmål bringer aldri noe godt med seg uansett om du har hatt veldig mange eller bare noen få. Jeg hadde ikke svart på et slikt spørsmål, men sagt at "jeg har levd et liv og hatt noen kjærester. Si at du heller ikke vite hvor mange kjærester hun har hatt. Det er fortid." Det første man tenker om en mann som har hatt få er om det er fordi du er veldig sær og vanskelig. Du må vise at du ikke er det og at du også har en integritet. Anonymkode: fdf51...295
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2023 #12 Skrevet 17. oktober 2023 For meg var det en fordel at han ikke hadde barn da vi møttes, siden mine var tenåringer da, og jeg ikke så for meg et forhold med en som hadde små barn. Han hadde heller ikke noe ønske om egne barn. Han var 38 da vi møttes og hadde vært singel i 4 år etter å ha vært samboer i 7 år. Lite langvarige forhold før det, bare noen flørter. Jeg tenker at din personlighet og det at du kanskje har reflektert over hvorfor det er sånn har vel så mye å si som all verdens erfaring. Anonymkode: 4e9ac...152
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2023 #13 Skrevet 17. oktober 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Du må jo forklare bakgrunnen til at du har tatt de livsvalgene. Akkurat slik alle andre må forklare hvorfor de har valgt som de har valgt. Anonymkode: 481b3...6c5 Det er ikke alltid man velger det som skjer en i livet. Det er sikkert noen, men jeg vil anta at de aller fleste som har vært singel lenge og som vil date, ikke har vært singel i en evighet fordi de har tatt et bevisst valg om det. Anonymkode: b3fbe...715 2
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2023 #14 Skrevet 17. oktober 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): At du ikke har barn er et pluss for mange på din alder og opp. Mange kvinner i denne aldersgruppen har barn fra før og har nok med dem. Dine og mine er en avansert kabal flere vil unngå. Du må velge dine ord. Ikke nevn at du har hatt lite sex og ikke et forhold siden du var 18. Du har hatt et par kjærester, men ikke funnet den rette. Anonymkode: fdf51...295 Nei, ikke lyv. Det er veldig gjennomsiktig. Man kan merke manglende erfaring. Eksen min påsto først at han hadde ekskjærester men jeg ble etterhvert klar over at han refererte til elskere og iblant knapt nok det. Han hadde ikke erfaring med "kjærestesex" eller forelskelse før vårt forhold. Dette skjønner jeg allerede de første ukene vi var sammen. Anonymkode: 95d3b...f0d 1
Fremmed fugl Skrevet 17. oktober 2023 #15 Skrevet 17. oktober 2023 Kjære TS. Hvorfor skal du gjøre en sak av dette. Les på KG, her står det at fortid er fortid.
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2023 #16 Skrevet 17. oktober 2023 9 minutter siden, AnonymBruker said: Nei, ikke lyv. Det er veldig gjennomsiktig. Man kan merke manglende erfaring. Eksen min påsto først at han hadde ekskjærester men jeg ble etterhvert klar over at han refererte til elskere og iblant knapt nok det. Han hadde ikke erfaring med "kjærestesex" eller forelskelse før vårt forhold. Dette skjønner jeg allerede de første ukene vi var sammen. Anonymkode: 95d3b...f0d Det er bare anekdotisk, betyr ikke at andre ikke evner å overbevise om slikt. Du vet om en dame er jomfru, ikke så lett med menn. Anonymkode: 3dd77...587
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2023 #17 Skrevet 17. oktober 2023 Prøv å unngå temaet. Det ville dessverre vært et rødt flagg for min del. Jeg er kvinne på 37 som nylig ble skilt. Men hvis hun blir kjent med deg først, så er det ikke sikkert hun syns det er negativt. Det man er redd for er at det er noe alvorlig galt med deg, så andre kvinner ikke har villet ha deg. Hvis du klarer å vise at du er en bra fyr før hun finner det ut, så går det nok bra 😊 Det med barn er det nok mange som syns er et pluss. Anonymkode: af95b...12c 1
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2023 #18 Skrevet 17. oktober 2023 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Det er bare anekdotisk, betyr ikke at andre ikke evner å overbevise om slikt. Du vet om en dame er jomfru, ikke så lett med menn. Anonymkode: 3dd77...587 Jeg er neppe unik på det punktet akkurat. Det handler om hvilke ting man tar for gitt. Hvis man aldri har elsket og blitt elsket, er det mange ting man rett og slett ikke vet om at finnes - ting som er vanskelig å fake. Og hva er uansett vitsen med å starte forholdet med en løgn? Anonymkode: 95d3b...f0d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå