AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2023 #1 Skrevet 17. oktober 2023 Ser at veldig mange på studiet nå om dagen har iPad som de bruker til å ta notater, gjøre oppgaver og innleveringer på osv. Har derfor begynt å vurdere selv å skaffe iPad til studiene. Lurer da på om noen her har erfaring med å bruke iPad til studier? Vil dere anbefale det? Anonymkode: b0470...bac
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2023 #2 Skrevet 17. oktober 2023 Jeg brukte ipad til forelesningene, notater osv gjennom hele studietiden min. Jeg skrev imidlertid helst større oppgaver på vanlig pc, da det var litt mer oversiktlig. Anonymkode: fe191...7b7
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2023 #3 Skrevet 17. oktober 2023 Pek&klikk generasjonen på sitt ypperste 🤣 Anonymkode: 28bb2...0ac 1
Gregarious Skrevet 17. oktober 2023 #4 Skrevet 17. oktober 2023 I alt over barneskolenivå er bærbar pc overlegen. Både i ergonomi, ytelse og muligheter. 2
RockyRose Skrevet 17. oktober 2023 #5 Skrevet 17. oktober 2023 Fleire i kullet mitt hadde ipad med tastatur. Eg hadde aldri valgt det framfor ein god bærbar data. Alt blir jo så smått og mindre oversikteleg. Hugsar også det var noko styr på eksamen med at ipad kan ha simkort og dermed internett-tilgang. Men det kan hende dei har gått vekk ifrå?
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2023 #6 Skrevet 17. oktober 2023 Jeg har en liten ipad men det er i tillegg til macen og den er på ingen måte en substitutt. noterer helst i one note på macen. Men ipad funker til å se de digitale forlesningene, og hvis man vil supplere power pointer med litt håndskrevne notater. Dog bruker jeg helst macen til å notere på power pointene også. Anonymkode: a872e...152 1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå