Gå til innhold

ADVENTSKALENDER DYR

Fremhevede innlegg

Skrevet

Det er noe av det smarteste handelsstanden har funnet på i de siste år, fordi mange dyreeiere er dumme nok til å kjøpe det😅

Kommer aldri til å kjøpe det til den lille hunden min. Bruker pengene på godbiter jeg vet hun liker.

Anonymkode: 61d1c...94f

• Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

De fleste av de der kalenderne til dyr har innhold dyra ikke er særlig glad i virker det som. Jeg har ikke testa selv men jeg har dyregærne venner (heldigvis for de er fine folk❤️) som har testa mye forskjellig til hest, hund, katt og øgle, ingen av kalenderne var særlig bra. Ene veninna mi hadde tre forskjellige til hunden sin i fjor😅

Lag heller selv av noe du vet katten din digger så blir det gøy for dere begge☺️

Hunden min hadde blitt veldig forvirra av å få godis fast hver dag i 24 dager for så å plutselig ikke få det, men han er veldig vanedyr og blir lett satt i slike vaner.

Han får alltid gaver på juleaften, da er han skikkelig forventningsfull og ivrig helt fra gavene havner under treet av, det er så koselig. 

Anonymkode: ee160...618

Skrevet
Rosa Sløyfe skrev (2 timer siden):

Jeg har lyst til og kjøpe en kalender til min katt, jeg har ikke gjort det før siden hun er så utrolig kresen på mat så jeg lurer på om det er noen som vet om det er en kalender som har godteri og leker? 🐈

Jeg er glad i hunden min altså, men en kalender? Han kan få en ekstra kos hver dag i 24 dager tenker jeg. 

Men for all del, se på nett. Alt finnes på nett. Musti har sikkert noe også. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Nei, det er ingen som helst grunn til at du skal gi din mening om noe ts overhodet ikke har spurt om. 

Anonymkode: 57130...d9a

TS la ut spørsmål om kaldender til dyr, da må h*n regne med å få meninger om hvorfor det er feil. Vil man ikke høre det får man la være å opprette tråd på et debattforum.

Anonymkode: 5ceae...8fe

Skrevet

Kjøpte kalender til hunden min i flere år. Hun fikk en og annen godbit hver dag uansett, men hun synes det var spennende å få snuse på kalenderen og vente på å se hva som dukket opp. Tok ikke mange dager før ordet kalender ble gjenkjent. Både hunden og katten fikk velduftende pakker under juletreet. Det gledet meg og det gledet dem. 

Anonymkode: dd497...1b9

• Hjerte 1
Skrevet

Jeg har kjøpt kalender en gang, men mine er så kresen på både godis og lekercat det det var bortkastet. Kjøper heller en pose med favoritgodis og så får de tunfisk på adventsøndagene :)

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Tenker du virkelig ikke et øyeblikk over hvor sykelig dekadent samfunnet vårt har blitt når folk bruker penger på adventskalendere til DYR?

Jeg synes det er krise. Vi fortjener nesten å få en krig i huet sånn som vi holder på.

Anonymkode: c33ba...b43

Men slapp av da, verden går virkelig ikke under fordi noen bruker 100 kr på katta si i desember... selv om du mener renta stiger fordi jeg brukte den helt sinnsyke summen av femti kroner på kalender til katten min, så kan jeg forsikre deg at det faktisk ikke stemmer... skal du angripe noen for adventskalendre, se heller på at nesten alle varianter til barn og voksne koster mye mer....

Anonymkode: 5760d...63f

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Tenker du virkelig ikke et øyeblikk over hvor sykelig dekadent samfunnet vårt har blitt når folk bruker penger på adventskalendere til DYR?

Jeg synes det er krise. Vi fortjener nesten å få en krig i huet sånn som vi holder på.

Anonymkode: c33ba...b43

Synes det er koselig, jeg. Det som er sykelig er at du mener vi fortjener krig pga dette. Her får både hund og marsvin kjøpekalender (og de liker innholdet og koser seg), og så får hønene hjemmelaget, fordi jeg ikke finner kjøpekalender til fugl. 

• Hjerte 2
  • 1 måned senere...
Skrevet
kvelden skrev (2 timer siden):

Det er helt legitimt å mene at et folk som i en alvorlig tid kun fjaser og tuller fortjener en krig og en vinternatt som kan få de til å våkne. Samfunnene våres nedrennes med kloakk. Vi er under angrep fra alle hold. Våre verdier, våre friheter, vår kultur, vår alt angripes HVER ENESTE DAG. Og i en dyrtid, hvor krona vår begynner å ligne på det man omtalte som "jødekonfetti" i Weimar-republikken om sin egen riksmark på 20-tallet, så kaster du altså bort pengene dine på kalendere til vesener som ikke har noe begrep om verken dato, stk pr dag eller begivenheter som en ren dekadent som har mistet fullstendig begrepet på virkeligheten, noe som bare illustrerer poenget til ts i høyere grad. Du skjønner ikke engang hva som blir sagt til deg. Våre samfunn går mot grunnen, og folk er opptatt av å kjøpe adventskalender til kjæledyr Trenger man å spørre seg hvorfor?

Gud bedre 

Anonymkode: 173f9...84f

Skrevet
kvelden skrev (9 timer siden):

Det er helt legitimt å mene at et folk som i en alvorlig tid kun fjaser og tuller fortjener en krig og en vinternatt som kan få de til å våkne. Samfunnene våres nedrennes med kloakk. Vi er under angrep fra alle hold. Våre verdier, våre friheter, vår kultur, vår alt angripes HVER ENESTE DAG. Og i en dyrtid, hvor krona vår begynner å ligne på det man omtalte som "jødekonfetti" i Weimar-republikken om sin egen riksmark på 20-tallet, så kaster du altså bort pengene dine på kalendere til vesener som ikke har noe begrep om verken dato, stk pr dag eller begivenheter som en ren dekadent som har mistet fullstendig begrepet på virkeligheten, noe som bare illustrerer poenget til ts i høyere grad. Du skjønner ikke engang hva som blir sagt til deg. Våre samfunn går mot grunnen, og folk er opptatt av å kjøpe adventskalender til kjæledyr Trenger man å spørre seg hvorfor?

Skal man ikke kunne nyte livet og skape små og store gleder for seg selv tross verdens elendigheter? Hadde jeg skulle hatt all menneskelig lidelse fremst i hjernebarken til en hver dag hadde jeg hengt fra ett tau fra en takbjelke for lenge siden.

P. S: håper ts har fortlatt tråden for her får hun ialf ikke svar på spørsmålet sitt 😂

Skrevet

Hvorfor er det viktig for deg hva andre bruker penger på? Jeg kjøpte julekalender til min hund, kostet 149kr. Han er ti år og har aldri hatt kalender før. I år er han syk og det er sannsynligvis siste julen hans. Han synes det er spennende å snuse på kalenderen og følge med når jeg åpner, og det gir meg et øyeblikk med glede i noe som er en veldig trist tid. Hvorfor er det et problem for deg?

Anonymkode: 9af8e...20b

• Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...