Rosa Sløyfe Skrevet 17. oktober 2023 #1 Skrevet 17. oktober 2023 Jeg har lyst til og kjøpe en kalender til min katt, jeg har ikke gjort det før siden hun er så utrolig kresen på mat så jeg lurer på om det er noen som vet om det er en kalender som har godteri og leker? 🐈 2
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2023 #2 Skrevet 17. oktober 2023 Ikke rart renta stiger, alt tullet folk bruker pengene sine på tatt i betraktning. Seriøst. Adventskalender til dyr!! Send heller en skjerv til hjemløse katter i Ukraina eller noe hvis du har så mye penger til overs, og så kjøper du en pose Dreamies til katten din i stedet. Anonymkode: c33ba...b43 2 6
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2023 #3 Skrevet 17. oktober 2023 Du kan lage en selv kanskje? Det er mye kos i å se en katt bli glad og ivrig, og dermed er det kos for deg Da har du dessuten et lite prosjekt å holde på med fram til jul. En julekalender er jo dessuten dekorativ, slik at dette kan bli en del av julepynten. Vi gir hund og katt julegaver. Hunden er gammel nå, og hun elsker julegaver. Hun ser at vi pakker opp, og når hun da får en selv, så river hun opp papiret og er såå glad for at hun er inkludert. Så til de som surer; Ta dere en bolle. Det er kjekt for ungene, skaper mye latter og glede, både for mennesker og dyr. Kos og pynt i ett- i tillegg til et prosjekt. Det må vel være bra? Anonymkode: 0b0f9...a2e 2 2
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2023 #4 Skrevet 17. oktober 2023 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Ikke rart renta stiger, alt tullet folk bruker pengene sine på tatt i betraktning. Seriøst. Adventskalender til dyr!! Send heller en skjerv til hjemløse katter i Ukraina eller noe hvis du har så mye penger til overs, og så kjøper du en pose Dreamies til katten din i stedet. Anonymkode: c33ba...b43 Ja renta stiger fordi noen ville kjøpe kalender til katten sin, cry me a fucking river. Håper ikke du kjøper en dritt utenom absolutte grunnleggende behovene dine, passe på renta vet du. Anonymkode: c7586...4bd 8 2 4
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2023 #5 Skrevet 17. oktober 2023 Rosa Sløyfe skrev (1 time siden): Jeg har lyst til og kjøpe en kalender til min katt, jeg har ikke gjort det før siden hun er så utrolig kresen på mat så jeg lurer på om det er noen som vet om det er en kalender som har godteri og leker? 🐈 Vet musti selger dyrekalendere, ihvertfall gjorde de det i fjor. Anonymkode: c0a01...1d0
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2023 #6 Skrevet 17. oktober 2023 De har på musti,petxl, rusta og buddy! Anonymkode: 0683c...de3
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2023 #7 Skrevet 17. oktober 2023 Musti selger en tom en, så kan man fylle det man VET de liker. Men anbefaler det ikke av 2 grunner: dyrene skjønner ikke at det er advent og vil ha hver dag også etter jul + miljøet 😅 Anonymkode: 097f8...00f 3 1
Helene Skrevet 17. oktober 2023 #8 Skrevet 17. oktober 2023 Jeg kjøpte kalender til kattene for noen år siden, eller, det var sambo som kjøpte. Men, kattene likte ikke innholdet. Så i dag gir jeg F. Kattene vet uansett ikke forskjell på jul eller hverdag. 2
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2023 #9 Skrevet 17. oktober 2023 AnonymBruker skrev (47 minutter siden): Ja renta stiger fordi noen ville kjøpe kalender til katten sin, cry me a fucking river. Håper ikke du kjøper en dritt utenom absolutte grunnleggende behovene dine, passe på renta vet du. Anonymkode: c7586...4bd Tenker du virkelig ikke et øyeblikk over hvor sykelig dekadent samfunnet vårt har blitt når folk bruker penger på adventskalendere til DYR? Jeg synes det er krise. Vi fortjener nesten å få en krig i huet sånn som vi holder på. Anonymkode: c33ba...b43 4 1
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2023 #10 Skrevet 17. oktober 2023 Jeg har kjøpt 1 kalender og 1 julesokk, og aldri mer 😅 Jeg har en veldig kresen katt, han luktet så vidt på det som var i advent kalenderen, og mye av lekene i den sokken var slike harde baller med bjelle i, noe han ikke leker med 😅 Har lært av erfaring, og jeg lager heller selv. Anonymkode: e9bb1...b68
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2023 #11 Skrevet 17. oktober 2023 Anbefaler å kjøpe masse ræl katten aldri kommer til å bruke/andre unødvendige ting, å pakke inn selv. Gjerne i noe innpakkingspapir som hater miljøet, så du får ekstra stor effekt av prosjektet. Anonymkode: b0b6e...592 1
jukkapalme Skrevet 17. oktober 2023 #12 Skrevet 17. oktober 2023 (endret) Samboeren kjøpte adventskalender til kattene en gang for noen år siden. Fant den på 50% i starten av desember, så kostet ikke mange kronene. Men kattene likte ikke innholdet, de bare snuste på det og gren på nesa 😹 Pleier å kjøpe noen nye leker jeg vet at de vil bruke og noe dreamies eller noen andre godbiter som jeg vet at de liker til jul. Endret 17. oktober 2023 av jukkapalme
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2023 #13 Skrevet 17. oktober 2023 Jeg lager selv. Mye billigere og hunden får godis han liker. Anonymkode: 57130...d9a
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2023 #14 Skrevet 17. oktober 2023 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Tenker du virkelig ikke et øyeblikk over hvor sykelig dekadent samfunnet vårt har blitt når folk bruker penger på adventskalendere til DYR? Jeg synes det er krise. Vi fortjener nesten å få en krig i huet sånn som vi holder på. Anonymkode: c33ba...b43 Så fordi vi viser kjærlighet, omsorg og glede, så fortjener vi å få en krig i huet? Logisk tankegang du viser her😂 Anonymkode: 57130...d9a 2
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2023 #15 Skrevet 17. oktober 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Så fordi vi viser kjærlighet, omsorg og glede, så fortjener vi å få en krig i huet? Logisk tankegang du viser her😂 Anonymkode: 57130...d9a Dyr forstår ikke jul eller hva julekalender er til for noe, det er bare dekadent og miljøskadelig. Gi de heller noe ekstra godt om du vil gi dyrene omsorg og glede. Anonymkode: 5ceae...8fe 1
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2023 #16 Skrevet 17. oktober 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Dyr forstår ikke jul eller hva julekalender er til for noe, det er bare dekadent og miljøskadelig. Gi de heller noe ekstra godt om du vil gi dyrene omsorg og glede. Anonymkode: 5ceae...8fe Hvorfor tenker du at du kan bestemme hva andre velger å gjøre ovenfor sine dyr? Så lenge de ikke gjør dyrene sine noe vondt? Og miljøskadelig? Vi aller fleste gjør vel vårt for miljøet. Ingen kan gjøre alt, ikke du heller. Men du kan ikke bestemme at det du gjør er greit, mens det andre gjør er feil. Anonymkode: 57130...d9a 1
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2023 #17 Skrevet 17. oktober 2023 AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Tenker du virkelig ikke et øyeblikk over hvor sykelig dekadent samfunnet vårt har blitt når folk bruker penger på adventskalendere til DYR? Jeg synes det er krise. Vi fortjener nesten å få en krig i huet sånn som vi holder på. Anonymkode: c33ba...b43 Du får tenke på at jeg hverken har en mann som skal ha ølkalender til flere tusen eller sexkalender med dildoer i alle retninger, eller hva en nå gir, ikke har jeg unger som skal ha pakkelalender til 4999kr settet ellers er de skolens tapere, og ikke skal jeg ha kalender selv fra noe firma som lover at huden min blir så fresh og ungdommelig etter 24 dager med smøring og pynting. Da overlever vel både du og renta at jeg bruker 100-200 eller OOOMG 300 på en kalender til kjæledyret mitt 😱 Anonymkode: c7586...4bd 2 1
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2023 #18 Skrevet 17. oktober 2023 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Hvorfor tenker du at du kan bestemme hva andre velger å gjøre ovenfor sine dyr? Så lenge de ikke gjør dyrene sine noe vondt? Og miljøskadelig? Vi aller fleste gjør vel vårt for miljøet. Ingen kan gjøre alt, ikke du heller. Men du kan ikke bestemme at det du gjør er greit, mens det andre gjør er feil. Anonymkode: 57130...d9a Hvorfor tillegger du meg meninger? Jeg har ikke forsøkt å bestemme over andre, men når noen kommer med en mening på et debattforum må de regne med å få svar hvor andre kommer med sin mening og tanker om det. Anonymkode: 5ceae...8fe 1
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2023 #19 Skrevet 17. oktober 2023 Jeg har prøvd de fleste av disse kalenderne, og det har vært totalt bortkasta penger. Og er katten kresen i tillegg, så tviler jeg på at pus finner noe den liker i de. Anonymkode: c63b6...2ce
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2023 #20 Skrevet 17. oktober 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hvorfor tillegger du meg meninger? Jeg har ikke forsøkt å bestemme over andre, men når noen kommer med en mening på et debattforum må de regne med å få svar hvor andre kommer med sin mening og tanker om det. Anonymkode: 5ceae...8fe Nei, det er ingen som helst grunn til at du skal gi din mening om noe ts overhodet ikke har spurt om. Anonymkode: 57130...d9a 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå