Gå til innhold

Anbefaling bestikk

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som kan anbefale et stilig og godt spisebestikk til hverdags, normal prisklasse.

Anonymkode: 912c4...867

Skrevet

Vi har klassikeren Maya fra Stelton (tidligere Norstaal). Veldig godt å holde i og spise av. Matt overflate, noe som fungerer veldig godt til hverdags.

Det er jevnlig på tilbud.

image.png.80ac61044036e2bffe1e19f0a39fe99f.png

Anonymkode: 91f4f...0e9

Skrevet

Det er jo så utrolig mye å velge blant, så da handler det om smak og behag (og hvor mye du vil legge i det prismessig). Jeg ville imidlertid ha styrt unna Hardanger Bestikk, for det er så tungt. Fikk i gave en gang i tiden, og det brukes omtrent aldri.

Anonymkode: 43c75...317

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Det er jo så utrolig mye å velge blant, så da handler det om smak og behag (og hvor mye du vil legge i det prismessig). Jeg ville imidlertid ha styrt unna Hardanger Bestikk, for det er så tungt. Fikk i gave en gang i tiden, og det brukes omtrent aldri.

Ja, dette synes jeg også. Man bør absolutt holde i det og kjenne på vekten. For tungt er ubehagelig i lengden

Og formen. Om håndtaket er veldig rundt, er det heller ikke godt å holde i. Samtidig bør kantene være avrundet, ikke for spisse hjørner.

Det er noe av det jeg liker med Maya. Det kom et modernisert design for noen år siden, Maya 2000, og det synes jeg er for tungt.

• Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Jeg elsker hardangerbestikket :) bare synd at så mange har det😅

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 18.10.2023 den 0.56):

Vi har klassikeren Maya fra Stelton (tidligere Norstaal). Veldig godt å holde i og spise av. Matt overflate, noe som fungerer veldig godt til hverdags.

Det er jevnlig på tilbud.

image.png.80ac61044036e2bffe1e19f0a39fe99f.png

Det var fint, takk for svar😊

Anonymkode: 912c4...867

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...