AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2023 #1 Skrevet 17. oktober 2023 Noen som kan anbefale et stilig og godt spisebestikk til hverdags, normal prisklasse. Anonymkode: 912c4...867
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2023 #2 Skrevet 17. oktober 2023 Vi har klassikeren Maya fra Stelton (tidligere Norstaal). Veldig godt å holde i og spise av. Matt overflate, noe som fungerer veldig godt til hverdags. Det er jevnlig på tilbud. Anonymkode: 91f4f...0e9
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2023 #3 Skrevet 17. oktober 2023 Det er jo så utrolig mye å velge blant, så da handler det om smak og behag (og hvor mye du vil legge i det prismessig). Jeg ville imidlertid ha styrt unna Hardanger Bestikk, for det er så tungt. Fikk i gave en gang i tiden, og det brukes omtrent aldri. Anonymkode: 43c75...317 1
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2023 #4 Skrevet 18. oktober 2023 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Det er jo så utrolig mye å velge blant, så da handler det om smak og behag (og hvor mye du vil legge i det prismessig). Jeg ville imidlertid ha styrt unna Hardanger Bestikk, for det er så tungt. Fikk i gave en gang i tiden, og det brukes omtrent aldri. Anonymkode: 43c75...317 Ja, dette synes jeg også. Man bør absolutt holde i det og kjenne på vekten. For tungt er ubehagelig i lengden Og formen. Om håndtaket er veldig rundt, er det heller ikke godt å holde i. Samtidig bør kantene være avrundet, ikke for spisse hjørner. Det er noe av det jeg liker med Maya. Det kom et modernisert design for noen år siden, Maya 2000, og det synes jeg er for tungt. Anonymkode: 91f4f...0e9 2
Tjoheiii Skrevet 18. oktober 2023 #5 Skrevet 18. oktober 2023 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Det er jo så utrolig mye å velge blant, så da handler det om smak og behag (og hvor mye du vil legge i det prismessig). Jeg ville imidlertid ha styrt unna Hardanger Bestikk, for det er så tungt. Fikk i gave en gang i tiden, og det brukes omtrent aldri. Anonymkode: 43c75...317 Jeg elsker hardangerbestikket bare synd at så mange har det😅
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2023 #6 Skrevet 21. oktober 2023 AnonymBruker skrev (På 18.10.2023 den 0.56): Vi har klassikeren Maya fra Stelton (tidligere Norstaal). Veldig godt å holde i og spise av. Matt overflate, noe som fungerer veldig godt til hverdags. Det er jevnlig på tilbud. Anonymkode: 91f4f...0e9 Det var fint, takk for svar😊 Anonymkode: 912c4...867
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå