Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bestilte en jakke i går fordi det er pisskaldt her i trøndelag og snøen er lagt seg flere plasser her. Fikk i dag morges en melding om ''

Nettbutikken har meldt at en pakke er på vei!''

Har gått noen timer nå og ingen flere oppdateringer, Pakken skal sendes fra oslo til trondheim. Hvor lang tid tror dere det vil ta? Stop på nettbutikken til klesbutikken at det skulle ta 1-3 dager, men tviler litt nå ettersom den ikke har blitt sendt en gang. 

Anonymkode: 4bd05...e11

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tipper den kommer fredag :) 

Anonymkode: 8fc3a...b88

Skrevet

Det hender at det ikke kommer noen oppdateringer før en får melding om at den er levert...

Anonymkode: c7a3a...96d

• Liker 2
Skrevet

Jeg har tenkt samme som deg, og det med ulike leveringsalternativer og plutselig så er det fortgang og pakken er der. Hadde nylig en pakke hvor de ikke fikk sendt fra butikken på 5 dager, så skulle den registreres osv. Når den først var på vei så tok det halvannet døgn. Det var PostNord da. 

Handlet mye fra Cubus med Helt hjem, og det har tatt maks 2 dager. 

Skrevet

Bor litt lengre nord enn deg TS, her bruker helthjem litt over en uke, og man får det levert til nabobygda

Anonymkode: 15dca...d3c

Skrevet

De kaller seg HeltHjem men jeg har aldri opplevd annet enn at jeg må hente pakken på et eller annet utleveringssted. Levering hadde gått mye raskere om de virkelig hadde levd opp til navnet...

Anonymkode: 4fc93...329

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...