AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2023 #1 Skrevet 17. oktober 2023 Jeg er 45 år og har hatt fibromyalgi i noen år, og sliter voldsomt med sexlysten. Jeg har ofte smerter og er sliten, og sex er det siste jeg har lyst på. Men jeg har dårlig samvittighet overfor samboeren min. Han er forståelsesfull, men jeg kjenner jo på det. Hvordan er sexlivet til dere andre som har fibromyalgi (eller andre revmatiske sykdommer for den del)? Anonymkode: 9efcf...c96
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2023 #2 Skrevet 17. oktober 2023 Er du sikker på at det er FM smertene som gjør at du ikke har lyst på sex, er ikke overgangsalderen eller noe? Selv er jeg 39 og elsker sex, kunne hatt det hele tiden uavhengig av smerter. Om noe så føler jeg smertene letner etter sex. Anonymkode: 7663f...f35
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2023 #3 Skrevet 17. oktober 2023 Godt spørsmål egentlig. Men jeg føler at mye smerter kombinert med fatigue ikke gjør situasjonen særlig bra. Vil det si at du har en revmatisk sykdom, men bra sexlyst? Anonymkode: 9efcf...c96
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå