Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

I det ene øyeblikket er han sur på meg fordi jeg har fortalt han om noe han gjorde som såret meg, opptrer likegyldig, ufin og kald, og i det neste øyeblikket, når jeg har gått fra ham og blokkert ham over alt fordi jeg er så sliten og lei, så kommer han med blomster på døra mi. Jeg føler meg så psykisk sliten av å føle meg respektløst behandlet.. Det er som om jeg ikke betyr noe for han i det ene sekundet, mens i det neste gråter han og ber på sine knær om enda en sjanse. Og det som virkelig plager meg er at han har gode sider også, og det er selvsagt det som gjør at jeg tar han tilbake igjen og igjen.

Anonymkode: ea61d...afa

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skjerp deg!

Anonymkode: d08b5...4b6

Skrevet

Det er jo du som velger å ta ham tilbake og slite deg ut. Avvis og blokker ham, og så ferdig.

Anonymkode: a0761...22b

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Alle drittsekker har gode sider! Det betyr ikke at du bør bli sammen med en drittsekk.

Finn deg heller en grei mann med gode sider!

Anonymkode: 9ac89...c75

• Liker 2
Skrevet

Noen er sånn dessverre.. Mannen min inkludert, blir han sur/fornærma/krenka kan han bli iskald, sint, fiendtlig og totalt stenge meg ute. Så kan han være varm og omsorgsfull og blid igjen. Det verste er at det er uforutsigbart, han kan plutselig snu tvert om på en hyggelig kveld og fryse meg helt ut for noe som blir sagt.

og ja- det er ufattelig slitsomt. Mitt beste råd er å knipe av dette i starten, før du går inn i noe mer varig med ham. SNakk ordentlig med ham om hva dette gjør med deg og krev at han blir flinkere å kommunisere uten å bli sur og likegyldig mot deg. Det skal ikke være sånn. Her ble det parterapi etter maaaaange år, men jeg ser at jeg burde krevd det lenge før. jeg hadde bare ikke stamina til det, nettopp fordi jeg ikke ville trigge humøret hans :( Det har hjulpet noe, men han er dessverre godt innøvd med denne atferden etter mange år..

Anonymkode: e4ca3...685

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet
On 10/17/2023 at 1:40 PM, AnonymBruker said:

(...) jeg tar han tilbake igjen og igjen.

Dum atferd. 

Anonymkode: 77ed0...80c

• Nyttig 1
Skrevet

Feilen du gjør er at du tar ham tilbake. Det skal du slutte med, så blir livet ditt plutselig mye bedre.

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 17.10.2023 den 13.40):

I det ene øyeblikket er han sur på meg fordi jeg har fortalt han om noe han gjorde som såret meg, opptrer likegyldig, ufin og kald, og i det neste øyeblikket, når jeg har gått fra ham og blokkert ham over alt fordi jeg er så sliten og lei, så kommer han med blomster på døra mi. Jeg føler meg så psykisk sliten av å føle meg respektløst behandlet.. Det er som om jeg ikke betyr noe for han i det ene sekundet, mens i det neste gråter han og ber på sine knær om enda en sjanse. Og det som virkelig plager meg er at han har gode sider også, og det er selvsagt det som gjør at jeg tar han tilbake igjen og igjen.

Du må alltid huske på at han har de sidene som sårer deg og bryter deg ned. I de gode stundene hvor han griner om godt vær må du faktisk huske at snart blir det dårlig igjen, og det er det som bør telle for deg

Anonymkode: c3cca...a91

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...