AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2023 #1 Del Skrevet 17. oktober 2023 Jeg er en slappfisk som ønsker å bli fit hjemmefra. Er det noen som kan tipse om et bra hjemmetreningsprogram som gir resultater og er oppnåelig å følge for en utrent stakkar? Anonymkode: 76744...af7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2023 #2 Del Skrevet 17. oktober 2023 Har du prøvd kettlebells? Jeg liker det. Jeg er også en skikkelig slappfisk, men med en matte, et par kettlebells og for eksempel treningsfrue på Instagram har noen fine videoer med enkle øvelser med kettlebells Det finnes helt sikkert mange videoer med akkurat den typen treningsform, så vil tro det bare er å søke på Youtube og Anonymkode: 2e902...6c9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gipetto Skrevet 17. oktober 2023 #3 Del Skrevet 17. oktober 2023 Søk på "growingannanas" på youtube! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eloise12345 Skrevet 17. oktober 2023 #4 Del Skrevet 17. oktober 2023 Jeg trener på walkingpad. Jeg må ærlig si at jeg er slapp med trening. Men jeg får litt trening på walkingpad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
katties Skrevet 17. oktober 2023 #5 Del Skrevet 17. oktober 2023 Gipetto skrev (5 timer siden): Søk på "growingannanas" på youtube! Ville startet med noen enklere, som MadFit, tror jeg. Anna (growingannanas) forklarer ikke HVORDAN gjøre øvelsene riktig - det er basiskunnskap man må ha på forhånd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2023 #6 Del Skrevet 17. oktober 2023 Begynner: Growwithjo! Viderekommende: Caroline Girvan. Anonymkode: 2fdce...e52 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saltwatertaffy Skrevet 18. oktober 2023 #7 Del Skrevet 18. oktober 2023 (endret) Sjekk ut Natacha Oceane! Hun selger treningsprogram som man får tilgang til via en app. Jeg har kjøpt et 7-ukersprogram som kun baserer seg på kroppsvekt. Kosta rundt 500, og programmet kan man gjøre så mange ganger man vil. Videoer som viser øvelsene og forskjellige tilpasninger ut ifra form. Hun har også en del gode økter på YouTube må legge til: jeg var helt utrent når jeg starta og kom i ganske god form. Gode øvelser for både styrke og bevegelighet! Endret 18. oktober 2023 av Saltwatertaffy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november 2023 #8 Del Skrevet 1. november 2023 Jeg kjøpte meg "Home" fra Stefanie Buttermore (amerikansk) under Covid, det er et treningsprogramm tilpasset kvinner. Begynte først å bruke det i sommer 🙈, men er veldig fornøyd. Har holdt på med det i litt over 3mnd nå og var helt utrent før. Hun har en del forklaringer i starten og en video til hver øvelse. Følger også med en app man kan bruke. Begynner med nybegynner kroppsvekt helkropp 3x uka i 8 uker, så manualer +kroppsvekt nybegynner 3x uka i 8 uker, .... Anonymkode: 02948...7f2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blaffen Skrevet 4. november 2023 #9 Del Skrevet 4. november 2023 On 10/17/2023 at 9:56 AM, AnonymBruker said: Jeg er en slappfisk som ønsker å bli fit hjemmefra. Er det noen som kan tipse om et bra hjemmetreningsprogram som gir resultater og er oppnåelig å følge for en utrent stakkar? Anonymkode: 76744...af7 Det viktigste er å ha en program du orker å følge over tid. Start lett og øk når du føler at du har kapasitet til det. Ikke vær redd for å redusere belastningen eller hoppe over en trening eller tre om det sliter på motivasjonen. BAre husk på å fortsette igjen. Leste om en som brukte ergometersykkel og startet med en daglig økt på bare 2-3 minutter. Når hen kom inn i vanen med å ta de daglige korte øktene så økte hen lengden og intensiteten på øktene. Ergometersykkel averteres på finn fra gratis mot henting til en halv månedslønn.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. november 2023 #10 Del Skrevet 5. november 2023 En populær app du kan prøve er Nike Training Club. Den tilbyr et bredt utvalg av treningsøkter for alle nivåer, fra nybegynner til avansert. Du kan også sjekke ut YouTube-kanaler som FitnessBlender og Pamela Reif, som har mange hjemmetreningsvideoer som er enkle å følge. Anonymkode: b7a29...dec Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå