Gå til innhold

Overnatting hos kjæresten med barn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere som er i nye forhold med mine og dine barn... hvordan har dere gjort det når dere har begynt med overnatting? Har dere sovet sammen med egne barn, på sofa eller inne hos kjæresten? 

Anonymkode: 41233...077

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han har sine 50%, der overnatter jeg når barna hans er hos moren sin. 

Jeg har mine 100%, og de overnatter her hos oss ca én gang i mnd. De ønsker oftere, men det er så mye idrett og forskjellig som skjer i helgene.

Vi er et par og sover dermed i samme seng. Ligger tett inntil hverandre på sofaen om kvelden.  Ser vi film alle sammen ligger vi som en ball alle mann alle, uavhengig hvem sitt barn det er. 

Vi har vært sammen i 11 mnd. 

Det er også viktig med kjærestetid bare oss to, det har vi ca en helg i mnd. Eller så kommer han hit til meg om barna ikke er hos han. Overnatter da én natt. 

Anonymkode: 6eb1b...45b

Skrevet

Det avhenger vel av hvor godt du kjenner barna. Og hvor gamle barna er.   Er det vant til at dere forholder dere til hverandre som kjærester så er det vel ikke noe stress å dele seng?  

Når jeg møtte eksen så bodde han i en to-roms og de helgene barnet var hos han så sov hun i sengen med han.  Hun var 5 år.  

Så de første gangene jeg var der de helgene sov jeg på sofaen når hun var der så ikke hun skulle føle at jeg bare kom og overtok.  Tror man gjør lurt i å gjøre ting gradvis.  

Anonymkode: 3488c...5d0

• Liker 1
Skrevet

Hans barn er 10 og, mitt er 8 år... Hans barn sliter mer med sjalusi enn mitt. De to skulle i utgangspunktet ha overnatting på hens rom, men hen (kjærestens barn) vil samtidig at jeg ikke sover inne i pappaens seng. Jeg blir usikker på hva som er riktig å gjøre. Barn kommer så klart først for oss begge, så hvor mye skal de få bestemme av sånne ting? Mitt barn bryr seg ikke om at vi deler rom/seng.

Anonymkode: 41233...077

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...