Gjest Gjest Skrevet 25. januar 2006 #1 Skrevet 25. januar 2006 Noen som har erfaringer fra denne hudpleie salongen?
Annevenn Skrevet 25. januar 2006 #2 Skrevet 25. januar 2006 Ja, er ikke det den som ligger vis a vis Ricks? Vi tok venninnen min der på utdrikkingslaget, dama var flink, men brettet ut om sine personlige problemer osv, til min svært så lite mottagelige og til dels ille berørte venninne. Skikkelig kjipt, siden vi ville spante noen timer hvor venninna vår var i fokus, og det som huskes best er hudpleieren som sparte penger på å bruke kundene sine som psykolog..... Kanskje vi var uheldig, at hun hadde en dårlig dag, har liksom ikke prøvd henne siden.... Jeg var og tok kjempebillig hudpleie før jul på Bjørgvin, ble behandlet av ei søt jente fra Nordfjord (husker ikke navnet, men de har så artig dialekt) som var veldig flink, behagelig massasje og smertefri legg-voksing. Anbefales! Det var pent og profft der, og 400 kr for full ansiktsbehandling og leggvoksing er det jo ikke noe å si på! Skal bestille meg time igjen.
Gjest Gjest Skrevet 25. januar 2006 #3 Skrevet 25. januar 2006 Kan man bare ta ansiktsbehandling på Bjørgvin? Selger de noe hudpleie? Hvordan bestiller man time der? Risikerer man å få noen som ikke har helt peiling??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå