AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2023 #1 Skrevet 17. oktober 2023 … hva betyr det? Hva er det jeg ikke skjønner? Fikk beskjed sist i dag om at jeg ikke skulle ta kontakt mer. ….. men hvorfor kan han ikke bare blokke??? Det er jo det som er normalt. 😅 har han blokke-fobi? Lurer han på hva slags crazy jeg skriver? Is he like bored? Vi bor ikke i nærheten av hverandre. Jeg kjenner ingen av familien hans. Ingen sjanse for noe galskap fra min side… jeg er blakk… osv osv. bruker han meg som billig måte å føle seg bra på? Hehe. Altså, jeg skjønner ikke, jeg føler meg ikke bra av slike ting, (at noen r vil ha meg…). Jeg synes det er billig måte å føle seg bra på.. hehe, men jeg har aldri hatt noen deilige etter meg… bare sånne som er på nippet til å sikle fordi de ikke er helt til stede.. har aldri skjønt disse greiene. Pls, kan noen forklare meg, uten hovering, takk 🙏🥹🐌 hilsen desporadolino (Ps har sluttet å sende meldinger, bare skjønner ikke hvorfor han ikke blokker… det er jo det mest logiske og enkleste..) 😅 dere supersmarte må forklare 😅 Anonymkode: a4218...108
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2023 #2 Skrevet 17. oktober 2023 Han har jo vært tydelig at han ikke ønsker kontakt, så la nå bare vær å ta kontakt. Om du klarer å respektere det er det jo ikke vits å blokkere deg. Kan være mange grunner til å ikke blokke: Feks at man skal kunne se venneliste for å unngå felles bekjente, se om vedkommende skal delta på arrangementer feks, hva vedkommende legger ut, for å ha en måte å få drapstrusler levert på så man vet man er truet, for å kunne gi beskjed om noe dersom feks vedkommende gjør ting man reagerer på........ og maaaaange andre grunner. For de fleste er terskelen for å blokkere rimelig høy. Men, igjen - du har fått beskjed om å ikke ta kontakt. Det er jo alt du trenger å vite, og bare respekter det. Veldig spesielt å tenke sååå mye på akkurat hvorfor du ikke er blokkert, og at du til og med lager innlegg om det. Kan som sagt være et hav av grunner, men ingen her vet akkurat hvorfor - men det både du og vi vet er at vedkommende iallfall ikke ønsker kontakt. Ikke se på manglende blokkering som at han ikke mener det han sier, at man ikke vil ha kontakt er ikke noe man slenger om seg med, så mener det giør han etter all sannsynlig. Anonymkode: 7c892...73e 10 2
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2023 #3 Skrevet 17. oktober 2023 argh, sannsynlighet** Anonymkode: 7c892...73e
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2023 #4 Skrevet 17. oktober 2023 Det er så irriterende. Blokk meg da liksom. Bli ferdig med det. 🙄 Anonymkode: a4218...108
Scoops Skrevet 17. oktober 2023 #5 Skrevet 17. oktober 2023 Og jeg skjønner ikke vitsen med å blokkere folk, bør holde å si ikke kontakt meg så respekterer man det 14
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2023 #7 Skrevet 17. oktober 2023 Det normale er å ikke ta mere kontakt, når man blir bedt om det, ikke å fortsette til man blir blokket. Så nei, det normale er ikke å blokke noen. Hvis målet ditt er blokking, anbefaler jeg deg å sette deg nye mål. Som å respektere andre, og å gjøre ting som er bra for deg uten å trakassere folk. Anonymkode: 135b8...921 9
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2023 #8 Skrevet 17. oktober 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det normale er å ikke ta mere kontakt, når man blir bedt om det, ikke å fortsette til man blir blokket. Så nei, det normale er ikke å blokke noen. Hvis målet ditt er blokking, anbefaler jeg deg å sette deg nye mål. Som å respektere andre, og å gjøre ting som er bra for deg uten å trakassere folk. Anonymkode: 135b8...921 Synes han krever for mye av meg. Jeg er jo dødsens forelsket. Anonymkode: a4218...108
Bigote Skrevet 17. oktober 2023 #9 Skrevet 17. oktober 2023 2 minutter siden, AnonymBruker said: Synes han krever for mye av meg. Jeg er jo dødsens forelsket. Anonymkode: a4218...108 Anbefaler deg å respektere ønsket hans og bestemme deg for å gå videre. Her må du være litt streng med deg selv. Å være fanget i en desperasjon etter en som ikke er interessert er både smertefult og energitappende. Skjønner veldig godt at du blir fylt med håp når du prøver å overbevise deg selv om at han mente noe annet enn det han sa og leve i håpet. Du er ikke alene om å befinne deg i den situasjonen, men klarer du å løsrive deg vil du til slutt føle disse følelsene for en person som vil ha deg tilbake. Ønsker deg det beste og håper du klarer å komme deg videre.. Mange har kastet bort uker, måneder og år på å lure seg selv til å håpe på noe som potensielt aldri vil skje. Ikke dyrk dette videre. Lykke til. 4
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2023 #10 Skrevet 17. oktober 2023 Det normale er å blokkere de som ikke respekterer at man ikke ønsker kontakt. Så hvis målet ditt er å bli blokkert er det jo bare å fortsette å ta kontakt. Men du blir jo ikke akkurat mer attraktiv av å fremstå som en gærning som ikke respekterer andre menneskers grenser. Anonymkode: e85c7...5ec 5
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2023 #11 Skrevet 17. oktober 2023 Fordi det vanligvis ikke er nødvendig å blokkere folk man ber om å ikke ta mer kontakt, de fleste respekterer det. Anonymkode: 13c6f...ce7 5
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2023 #12 Skrevet 17. oktober 2023 Hvorfor blokkerer ikke du han? Vil man ha venner som hater en? Anonymkode: c5909...8ab
Carrot Skrevet 17. oktober 2023 #13 Skrevet 17. oktober 2023 men himmel da, er det ikke bare å slette han for egen del da og gå videre med livet i stedenfor å lage drama av noe som ikke er drama overhode, han sa "la meg i fred" ferdig med det.. 5
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2023 #14 Skrevet 17. oktober 2023 Det kommer han til å gjøre.. you desperat woman! Anonymkode: 0e041...99c
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2023 #15 Skrevet 17. oktober 2023 Blokkere? Når man får beskjed om og ikke ta kontakt så gjør man da ikke det. Hvorfor blokkere, mam regner vel med at man da ikke tar kontakt mer. Har aldri selv blokkert eller blitt blokkert, og lurer på hvordan man havner i slike situasjoner. I tiden før SoMe kunne man ikke "blokkere" mennesker, men forholder seg til hverandre på en normal måte. Er det noen som ikke ønsker kontakt så holder man seg unna. Verre er det ikke. Anonymkode: 1c598...f37 3
Gjest WhisperingWind Skrevet 17. oktober 2023 #16 Skrevet 17. oktober 2023 Blokker ikke folk jeg ikke har kontakt med med mindre de ikke respekterer den grensen. Har blitt blokket av 2. En eks venninne og en eks date. Sistnevnte var ikke noe drama, men en uke etter jeg avsluttet blokket han meg selv om vi hadde null kontakt.
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2023 #17 Skrevet 17. oktober 2023 AnonymBruker skrev (6 timer siden): … hva betyr det? Hva er det jeg ikke skjønner? Fikk beskjed sist i dag om at jeg ikke skulle ta kontakt mer. ….. men hvorfor kan han ikke bare blokke??? Det er jo det som er normalt. 😅 har han blokke-fobi? Lurer han på hva slags crazy jeg skriver? Is he like bored? Vi bor ikke i nærheten av hverandre. Jeg kjenner ingen av familien hans. Ingen sjanse for noe galskap fra min side… jeg er blakk… osv osv. bruker han meg som billig måte å føle seg bra på? Hehe. Altså, jeg skjønner ikke, jeg føler meg ikke bra av slike ting, (at noen r vil ha meg…). Jeg synes det er billig måte å føle seg bra på.. hehe, men jeg har aldri hatt noen deilige etter meg… bare sånne som er på nippet til å sikle fordi de ikke er helt til stede.. har aldri skjønt disse greiene. Pls, kan noen forklare meg, uten hovering, takk 🙏🥹🐌 hilsen desporadolino (Ps har sluttet å sende meldinger, bare skjønner ikke hvorfor han ikke blokker… det er jo det mest logiske og enkleste..) 😅 dere supersmarte må forklare 😅 Anonymkode: a4218...108 fordi han mangler empati kjære. Han klarer ikke sette seg in i situationen og den smerten. Blokk han selv og snakk aldri til han igjen det är ikke farlig å savne eller like noen eller bli lit "crazy". Alle har vi gjort dummere ting en slik. Man lærer så lenge man lever, Neste gang du er i en slik situation kanskje du har voxt så mye at du gir blanke i om han blokker eller ikke eller om han tar kontakt eller ønsker kontakt fordi du elsker deg selv så mye og klarer og walk away. Bare blokk han du. Han er ikke verdt din tid! Anonymkode: 131b7...595
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2023 #18 Skrevet 17. oktober 2023 Egentlig høres dette ut som en trolle inlegg. men siden det finnes sånne type mennesker der ute som deg, skaff deg verdighet og ikke vær så desperat. Hvem gidder og løpe etter en som tydeligvis ikke vil ha en. Tenker du at når du ikke gir deg, så tenker han oi hun vil ha meg. Slutt og ta kontakt, er han interessert hører du nok noe ellers er han ikke inntresert. Anonymkode: 756fe...c49 2
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2023 #19 Skrevet 17. oktober 2023 Ikke alle er vandt med å blokke folk. Jeg har aldri i mitt liv blokkert noen. Har aldri hatt bruk for det. Så ville nok ikke tenkt over det som en mulighet sånn med en gang. Og det burde heller ikke være nødvendig. Han har sagt at han ikke vil ha kontakt. Det er ikke før du fortsetter å kontakte ham at blokkering har noe poeng. Anonymkode: ad731...1f3 3 1
Sykkelkopp Skrevet 17. oktober 2023 #20 Skrevet 17. oktober 2023 AnonymBruker skrev (6 timer siden): … hva betyr det? Hva er det jeg ikke skjønner? Fikk beskjed sist i dag om at jeg ikke skulle ta kontakt mer. ….. men hvorfor kan han ikke bare blokke??? Det er jo det som er normalt. 😅 har han blokke-fobi? Lurer han på hva slags crazy jeg skriver? Is he like bored? Vi bor ikke i nærheten av hverandre. Jeg kjenner ingen av familien hans. Ingen sjanse for noe galskap fra min side… jeg er blakk… osv osv. bruker han meg som billig måte å føle seg bra på? Hehe. Altså, jeg skjønner ikke, jeg føler meg ikke bra av slike ting, (at noen r vil ha meg…). Jeg synes det er billig måte å føle seg bra på.. hehe, men jeg har aldri hatt noen deilige etter meg… bare sånne som er på nippet til å sikle fordi de ikke er helt til stede.. har aldri skjønt disse greiene. Pls, kan noen forklare meg, uten hovering, takk 🙏🥹🐌 hilsen desporadolino (Ps har sluttet å sende meldinger, bare skjønner ikke hvorfor han ikke blokker… det er jo det mest logiske og enkleste..) 😅 dere supersmarte må forklare 😅 Anonymkode: a4218...108 Fordi å blokke noen er en barnslig ting usikre jenter gjør. Man trenger ikke blokke med mindre de spammer deg 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå