Gå til innhold

Hva gjør man når man plutselig blir behandlet dårlig av kjæresten sin?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skjønner ikke hva jeg gjorde galt, han begynte å behandle meg så dårlig og helt ubrukelig. Han sa så mye stygt til meg og bare var umenneskelig mot meg, hva har jeg gjort for å fortjente dette? Vi snakker ikke lenger men angrer på alt, skulle bare forlatt nå sitter jeg her og føler meg verdiløs pga han. Hvorfor er folk sånn? Han gikk fra å være en engel til noe helt annet kun på 2 måneder): 

Anonymkode: ccd23...d1a

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Blir en behandlet som dritt så bør en avslutte og dra hjem til seg sjøl. 
Dette vil bare bli verre når det har gått kun 2 mndr . 
Kom deg vekk ! 

Anonymkode: ec46f...47d

• Liker 2
  • Nyttig 3
Skrevet

Folk kan endre seg av flere grunner, så ikke godt å si hvorfor kjæresten din endret seg. Det kan feks handle om psykisk helse (feks. depresjon), at hn hadde en dårlig dag/periode og lot frustrasjonen gå utover deg eller at han egentlig er slik du beskriver (men viste seg fra sin beste side i starten). 

Uansett så er sånn oppførsel overhodet ikke greit, man skal ikke finne seg i dårlig oppførsel og bli kalt stygge ting, så er det bra dere ikke er sammen mer. En kjæreste skal aldri få deg til å føle deg verdiløs. 

Anonymkode: bd42c...c46

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Blir en behandlet som dritt så bør en avslutte og dra hjem til seg sjøl. 
Dette vil bare bli verre når det har gått kun 2 mndr . 
Kom deg vekk ! 

Har kommet meg vekk men når jeg ser tilbake på måten han behandlet meg på får jeg nesten ikke sove, han fikk meg til å føle meg så verdiløs.

• Hjerte 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Har kommet meg vekk men når jeg ser tilbake på måten han behandlet meg på får jeg nesten ikke sove, han fikk meg til å føle meg så verdiløs.

Det var vel det han ville oppnå da kanskje. 
Noen personer har en personlighet der de tar ut all gørr og frustrasjon på de nærmeste rundt seg. 
Du var den han tok det ut på i dag, og da er det bare spørsmål om han er noe å samle på. 
Dette hadde ikke noe med deg å gjøre. 
Han er sånn tydeligvis. 
Blir du der blir du psykisk tråkket ned 

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Jeg skjønner ikke hva jeg gjorde galt, han begynte å behandle meg så dårlig og helt ubrukelig. Han sa så mye stygt til meg og bare var umenneskelig mot meg, hva har jeg gjort for å fortjente dette? Vi snakker ikke lenger men angrer på alt, skulle bare forlatt nå sitter jeg her og føler meg verdiløs pga han. Hvorfor er folk sånn? Han gikk fra å være en engel til noe helt annet kun på 2 måneder): 

Her må du bare komme deg bort.. fortsetter du her blir det både psykisk og fysisk vold.

De fleste menn som banker kona begynner som hyggelige karer

• Liker 2
Skrevet

Han gjorde dette fordi han er en drittsekk. Ikke fordi det er noe galt med deg ❤️

Anonymkode: 889a7...3d6

• Liker 2
Skrevet

Opplevde også at mannen plutselig ble veldig utrivelig uten grunn. Det viste seg at han hadde funnet en annen. 

Anonymkode: b0f45...1f3

• Liker 2
Gjest kruspersilletaco
Skrevet

Bare vær glad at han viste deg hvem han egentlig er så tidlig i forholdet! Vær glad for all tiden du nå slipper å sløse bort på en slem drittsekk!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...