AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2023 #1 Skrevet 16. oktober 2023 Det er helt sant. Siden dette skjedde for 2 3 måneder siden kjenner jeg ingenting av denne berøringen. Syns det er forferdelig trist og vondt da jeg alltid har kommet med klitoris berøring. Men ikke nå lengre. Har noen opplevd det samme og fått tilbake følelsen. Isåfall hvordan? Anonymkode: 4f32a...8fb 1 2
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2023 #2 Skrevet 16. oktober 2023 Du dro til legevakten og det ble anmeldt, antar jeg? Du bør snakke med en lege. Anonymkode: 94cb9...7c3 10 1
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2023 #3 Skrevet 16. oktober 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Du dro til legevakten og det ble anmeldt, antar jeg? Du bør snakke med en lege. Anonymkode: 94cb9...7c3 Selvfølgelig, idioten mener det var frivillig. Men får klitten bit av frivillig?. Saken ble henlagt ofc Anonymkode: 4f32a...8fb 3
Hippogriff Skrevet 16. oktober 2023 #5 Skrevet 16. oktober 2023 Hvis dette er sant så håper jeg inderlig du klager på den henleggelsen. Det er jo grov seksuell vold og han kommer til å fortsette. 7 3
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2023 #7 Skrevet 17. oktober 2023 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Det er helt sant. Siden dette skjedde for 2 3 måneder siden kjenner jeg ingenting av denne berøringen. Syns det er forferdelig trist og vondt da jeg alltid har kommet med klitoris berøring. Men ikke nå lengre. Har noen opplevd det samme og fått tilbake følelsen. Isåfall hvordan? Anonymkode: 4f32a...8fb Herregud.. du har min dypeste medfølelse. Jeg hadde et uhell hvor jeg skled på en kant og traff en annen kant rett på klitoris, fikk en skikkelig smell der. Fikk forklart at det mye nerver der nede og at jeg hadde skader i de, men at det faktisk kan gro seg til med tiden. Det er ca 8 måneder siden og jeg merker at det gradvis føles mer der i blant. Håper på samme for deg! Anonymkode: 74ad2...dd8 1
Andro Skrevet 17. oktober 2023 #8 Skrevet 17. oktober 2023 Håper at du har anmeldt ham. Dette er grov vold. 1
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2023 #9 Skrevet 17. oktober 2023 Andro skrev (2 minutter siden): Håper at du har anmeldt ham. Dette er grov vold. Les hele tråden før du svarer neste gang. Anonymkode: ef40d...051
Andro Skrevet 17. oktober 2023 #10 Skrevet 17. oktober 2023 Ser. Da ville jeg gått for de utenrettslige alternativene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå