AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2023 #1 Skrevet 16. oktober 2023 200 kr og en gavekort som stod "gratulerer med dagen Sunniva" Ble 20 år. Anonymkode: c5fae...ff6 2
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2023 #2 Skrevet 16. oktober 2023 herregud så flaut Anonymkode: 194d2...89a 5
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2023 #3 Skrevet 16. oktober 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): herregud så flaut Anonymkode: 194d2...89a At han bare ga meg dette eller at jeg spør om det? Anonymkode: c5fae...ff6
Gjest tøttaa Skrevet 16. oktober 2023 #4 Skrevet 16. oktober 2023 Nei. Synes dette hørtes både upersonlig og uromantisk ut. Men spørsmålet er vel heller, ble du fornøyd med gaven da? For hvis ikke så er jo det det viktigste og noe du evt må ta opp (på en ålreit måte) med kjæresten din.
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2023 #5 Skrevet 16. oktober 2023 Jeg hadde blitt skuffet😪 Anonymkode: dc8e7...2f9 6
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2023 #6 Skrevet 16. oktober 2023 tøttaa skrev (1 minutt siden): Nei. Synes dette hørtes både upersonlig og uromantisk ut. Men spørsmålet er vel heller, ble du fornøyd med gaven da? For hvis ikke så er jo det det viktigste og noe du evt må ta opp (på en ålreit måte) med kjæresten din. Nei synes det var veldig rart, forventa noe bedre, derfor jeg spør her. Hva har dere andre fått av kjæresten på bursdagen? Anonymkode: c5fae...ff6
Fighter83 Skrevet 16. oktober 2023 #7 Skrevet 16. oktober 2023 (endret) Hørtes ut som en kjip gave💜 Tipper de neste 50 årene ikke blir bedre! Han husket i det minste bursdagen din 👏😅 Han kunne ha droppet gavekortet. Kjøpt matvarer og laget en deilig middag til dere💜 Endret 16. oktober 2023 av Fighter83 5
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2023 #8 Skrevet 16. oktober 2023 Herregud jeg hadde blitt utrolig skuffa.. Anonymkode: 36880...3c5 2
Gjest tøttaa Skrevet 16. oktober 2023 #9 Skrevet 16. oktober 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Nei synes det var veldig rart, forventa noe bedre, derfor jeg spør her. Hva har dere andre fått av kjæresten på bursdagen? Anonymkode: c5fae...ff6 Det skjønner jeg. Jeg personlig har fått blomster og kort hver bursdag, samt en eller flere gaver jeg har ønsket meg eller trengt. Det viktigste for meg har vært at det har vært personlig, altså noe som viser at personen kjenner meg og har gjort seg litt flid med å finne ut av hva jeg ville blitt glad for å få. Men et annet vesentlig spørsmål - hvor lenge har dere vært kjærester?
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2023 #10 Skrevet 16. oktober 2023 Det kommer helt an på hva som stod på gavekortet , eller var det gavekort på 200? Har han dårlig råd ? Anonymkode: d9657...9ad 3
PM75 Skrevet 16. oktober 2023 #11 Skrevet 16. oktober 2023 Det er noe du får av tanter og besteforeldre. Ikke av kjæresten. En gave fra kjæresten bør være mer personlig. Eksempelvis en bukett med de blomstene han vet du liker, kaffe han vet du liker eller ut og gjøre en aktivitet du liker. 2
Blueturtle Skrevet 16. oktober 2023 #12 Skrevet 16. oktober 2023 Heter du Sunniva i det minste? 😅 Skjønner du ble skuffet. Veldig stusselig og upersonlig. Man kjøper da i det minste noe kjæresten ønsker seg og skriver en personlig hilsen. 8 1
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2023 #13 Skrevet 16. oktober 2023 9 minutter siden, AnonymBruker said: 200 kr og en gavekort som stod "gratulerer med dagen Sunniva" Ble 20 år. Anonymkode: c5fae...ff6 Nei, dette er ikke innafor med mindre dere skal skilles… Anonymkode: cef14...7d8
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2023 #14 Skrevet 16. oktober 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Det kommer helt an på hva som stod på gavekortet , eller var det gavekort på 200? Har han dårlig råd ? Anonymkode: d9657...9ad Han får ca 35 tusen i måneden, på gavekortet stod det bare "gratulerer med dagen Sunniva" også lå det 200 kroner inni. Anonymkode: c5fae...ff6 1
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2023 #15 Skrevet 16. oktober 2023 Blueturtle skrev (4 minutter siden): Heter du Sunniva i det minste? 😅 Skjønner du ble skuffet. Veldig stusselig og upersonlig. Man kjøper da i det minste noe kjæresten ønsker seg og skriver en personlig hilsen. Ja heter det. Ja bra jeg ikke var den eneste som syntes dette var litt rart. Anonymkode: c5fae...ff6 2
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2023 #16 Skrevet 16. oktober 2023 tøttaa skrev (6 minutter siden): Det skjønner jeg. Jeg personlig har fått blomster og kort hver bursdag, samt en eller flere gaver jeg har ønsket meg eller trengt. Det viktigste for meg har vært at det har vært personlig, altså noe som viser at personen kjenner meg og har gjort seg litt flid med å finne ut av hva jeg ville blitt glad for å få. Men et annet vesentlig spørsmål - hvor lenge har dere vært kjærester? Vi har vært sammen i 1 år nå Anonymkode: c5fae...ff6
Blueberrymuffin Skrevet 16. oktober 2023 #17 Skrevet 16. oktober 2023 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): 200 kr og en gavekort som stod "gratulerer med dagen Sunniva" Ble 20 år. Anonymkode: c5fae...ff6 For å sette det i perspektiv det er like mye som en meny på McDonalds. Eller litt mer enn en ukesbillett med bussen. 200 kroner det man vruker på middag, drivstoff, og vanlige utgifter på en dag. Jeg synes 200 som bursdagsgave til en voksen person er liten fra en kjæreste. Du hadde rundt tall, da virker det bare enda mer gnient, med mindre typen er veldig fattig og i en veldig presset økonomisk situasjon. I tillegg er det ekstremt upersonlig. Her kunne han fint kjøpt en vinflaske og blomster, han kunne fått en billig vinflaske og en billig liten blomst til den prisen, og det ville vært mye mer romantisk og personlig. 200 i gave virker mer ut som en siste liten gave, hvor han i tillegg viser at han ikke ønsker å bruke mer på deg enn han må. Så er spørsmålet, er dette kjæresten du øbsker å dele livet med. For sånn jeg ser det, viser han virkelig ikke at han setter pris på deg. Du blir 20 år, rundt tal, og han gidder ikke engang finne en personlig gave, så han gir deg heller penger til en så lav sum at det eneste du får er en meny på McDonalds eller et ukeskort med bussen. Dette er et så lite beløp, at det nesten skulle mange at han ga deg slike små påkjennelser til vanlig, han typen her derimot gur det som 20års jubileumsgave til deg. Makan, går det an å gi mer F tenker jeg. Men som sagt kjenner han ikke, men dette er inntrykket jeg får. 5
Blueberrymuffin Skrevet 16. oktober 2023 #18 Skrevet 16. oktober 2023 (endret) AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Han får ca 35 tusen i måneden, på gavekortet stod det bare "gratulerer med dagen Sunniva" også lå det 200 kroner inni. Anonymkode: c5fae...ff6 Oi, så ikke denne før etter jeg hadde kommentert. Så må kommentere igjen. Vel da gir han fullstendig faen i deg og er jævla gnien, og ikke redd for å vise det. Tenk å være sååå lite glad i kjæresten sin at man gir kun en ussel halv prosent av det man tjener i mnd. Tegn nok på at han ikke verdsetter deg over hode. Med 35K i mnd så gir man ikke 200 i gave til kjæresten sin på 20års jubileumet. Det er bare jævlig spesielt. Unnskyld språket men fy faen for en drittkjæreste. Blir sint når han tjener såpass mye, og ikke unner deg mer. Skammelig. Årets dårligste kjæreste? Endret 16. oktober 2023 av Blueberrymuffin 4 1
Gjest tøttaa Skrevet 16. oktober 2023 #19 Skrevet 16. oktober 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Vi har vært sammen i 1 år nå Anonymkode: c5fae...ff6 Ja da burde gaven ha vært bedre. Kanskje han rett og slett ikke har blitt lært dette hjemmefra. Var mye greier jeg måtte lære min kjæreste når vi var så unge, og mye han ikke mente vondt. Han var bare ikke vant med å gjøre det på den måten i sin familie. Ta det opp med han og hør hans side av saken hvertfall 😊
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2023 #20 Skrevet 16. oktober 2023 Men er 200 kr totalsummen du fikk, eller er det et tomt gavekort og en 200 lapp du har fått? Hva er i så fall verdien/saldoen på kortet? Anonymkode: e39ee...e56 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå