Grooo Skrevet 25. januar 2006 #1 Skrevet 25. januar 2006 Ok, er ikke ofte jeg ser på Barne-TV, og i alle fall ikke ofte jeg engasjerer meg noe spesielt i det *ler* Men nå havna jeg forran tven og ser et program om en mamma og ei lita jente på 4-5 som flyttet til Japan, jenta starter i barnehage der og jeg lurer så innmari på HVORFOR de flyttet dit. Noen som vet?
Annie Skrevet 25. januar 2006 #2 Skrevet 25. januar 2006 Skulle ikke mamman studere og lære noe om Japan da? Tror den lille jenta sa det i starten av programmet. Fint program forresten. Er det serie eller var det bare dette programmet?
Grooo Skrevet 25. januar 2006 Forfatter #3 Skrevet 25. januar 2006 Hm... Fikk ikke med meg noe om vi kan vente flere programmer heller jeg. Men det var artig å se på!
Snuppa Skrevet 26. januar 2006 #4 Skrevet 26. januar 2006 Artig? Jeg satt sammen med min 2 1/2-åring og prøvde å skjule at tårene rant! Syntes det var så trist når hun skulle være helt alene i barnehagen og ikke skjønte noe av hva de rundt henne sa eller hva som skjedde. Hun så så trist ut Mulig at graviditetshormonene slo til for fullt, for det virker kanskje litt patetisk å gråte av barne-tv???? Kan virke som om det bare var den ene episoden, for neste onsdag er det Postman Pat.
philippa starck Skrevet 26. januar 2006 #5 Skrevet 26. januar 2006 Jeg så også på det med min lille jente på tre år, og jeg synes det var så trist!! Alene i en barnehage i JAPAN, uten å kunne språket, kulturen eller noe. Synes faktisk det var en smule egoistisk av denne moren å dra (uten at jeg vet helt hvorfor de dro...) Og så tenkte jeg litt på faren hennes - hva synes han om å ha datteren på den andre siden av jordkloden?
Grooo Skrevet 26. januar 2006 Forfatter #6 Skrevet 26. januar 2006 Vel, jeg tenkte slik at hun hadde jo tv-kamera der, og sikkert en norsk fotograf bak det liksom... Og faren, hørte vi noen gang om noen far? Men jo, er enig i at settingen var litt rar, derfor jeg lurte på om noen viste mer om bakgrunnen
*Ariel* Skrevet 26. januar 2006 #7 Skrevet 26. januar 2006 Tror ikke det er noen flere episoder. Den har forøvrig gått før også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå