Gå til innhold

Teach lead, lønnsforventninger?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hva legger du i relevant erfaring? Har du vært tech lead før? Jeg ville tenkt maks 900.000 i fastlønn + bonus. Jeg antar du blir mer en junior tech lead nå. Å forvente 1,2 millioner, som ligger på en adm. direktør rolle, er hinsides. Man kan heller ikke sammenligne rene utvikler med ledende roller heller. 

Anonymkode: 569f3...6d9

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som teamleder. Nei, ville ikke gått for det om du ikke hater utvikling.

Anonymkode: 1010c...235

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Hva legger du i relevant erfaring? Har du vært tech lead før? Jeg ville tenkt maks 900.000 i fastlønn + bonus. Jeg antar du blir mer en junior tech lead nå. Å forvente 1,2 millioner, som ligger på en adm. direktør rolle, er hinsides. Man kan heller ikke sammenligne rene utvikler med ledende roller heller. 

Anonymkode: 569f3...6d9

Jeg tjener som sagt mer enn det du foreslår i dag som en vanlig utvikler, så da skjønner du kanskje hvorfor jeg ikke vil si ja til en stilling der jeg tjener mindre, men får mer ansvar. 

1,1mill kan jeg få som konsulent om jeg ønsker, men jeg foretrekker in-house. 1mill regner jeg med å gå opp til om 1-2år i nåværende stilling.

Jeg har relevant erfaring med tanke på prosjektene(type kunder) vi skal jobbe med, en bakgrunn som gjør at jeg kan lede teamet godt. I tillegg har jeg veldig dyp og bred kunnskap, vil si mer enn de fleste. Uten å utlevere meg selv for mye her.

Jeg takket nei til stillingen i går, og er nå i starten av en ny prosess, der jeg har fått bekreftet på forhånd at lønnsnivået er over 1mill, så hinsides ville jeg neppe si det er :)  Kan jeg spørre hvilken stilling og lønn du har? Samt. By?

Anonymkode: 69068...c94

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...