Gå til innhold

Jeg er fristet til å droppe å svare folk på Finn som skriver:

Anbefalte innlegg

Skrevet

«500 kr»

Ikke noe mer. Ikke et hei, ikke at de ønsker å kjøpe, men syns kanskje at varen er litt dyr, ikke hvem de er. Kun «500 kr.»

Særlig når varen ligger ute til 1000, og det allerede er en rimelig pris på en nær ubrukt gjenstand.

Frekt, syns jeg. 

Anonymkode: f00a1...e79

• Liker 8
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, jeg svarer ikke på sånt🤷🏻‍♀️

Anonymkode: 44ee5...5b6

• Liker 12
Skrevet

Jeg svarer ikke på sånt

• Liker 3
Skrevet

Jeg gav bort et årskort på finn.no på en attraktiv aktivitet, og det gikk til den første som svarte meg normalt.

Jeg fikk 40 henvendelser i løpet av 5 min og de fleste skrev kun:"Tar det" eller "jeg vil ha det".

Én dame skrev melding der hun presenterte seg og fortalte litt om hvorfor hun ønsket årskortet, og hun valgte jeg.

Folk som ikke gidder å skrive en skikkelig melding når de er interessert i å kjøpe en vare, eller ønsker noe som blir gitt bort, svarer jeg ikke.

• Liker 21
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Skrevet

Jeg gidder ikke svare på tullete tilbud. Var ei som sa hun gir 250 for nie jeg la ut for 300 kr, og som koster 600, og var nesten ubrukt. Det eneste jeg svarte henne var "Nei". Hun svarte vel en halvtime senere at "OK, 300 er greit", og jeg svarte at "Den er solgt allerede, dessverre" (noe den var)

• Liker 3
Skrevet

Svarer kun meldinger der folk kan skrive skikkelig :) Så et-ords meldinger utgår..

Hos meg må det være "Hei, kan du godta 500kr? Mvh Navn".

Anonymkode: 46d97...ca7

• Liker 1
Skrevet

Jeg la ut et ubrukt gullsmykke for halv pris, og fikk et bud på halvparten av det igjen: «hei, kan kjøpe det for xx». Det synes jeg var frekt, så jeg svarte «du kan kjøpe det for yy», og fikk til svar at «jamen, det er jo prisen du har lagt det ut for». No shit, sherlock!!

Anonymkode: 4df13...e4d

• Liker 8
Skrevet

Dem fleste svarer med hei, men mange har lange samtaler, lover og komme osv og gjør ofte ikke det. Blir blokket om dem ikke klarer og gi beskjed. Lov og ombestemme seg men si i det minste fra da. Fiks ferdig er som oftes lettest det jeg kan sende. 

Anonymkode: 29f60...1c2

• Liker 3
Skrevet

Hvis det er et skambud, svarer jeg ikke. Hvis jeg har lagt ut varen for 600 og de skriver «500» svarer jeg kort og godt «solgt!», så blir jeg kvitt varen. Gjør meg ikke så mye om de sier hei eller ikke, selv om det er normal etikette 😜 

Anonymkode: 89850...347

• Liker 2
Skrevet

Jeg selger til hvem det skal være uansett hvor lite eller mye de skriver.

Anonymkode: dd33e...91b

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Hvis det er et skambud, svarer jeg ikke. Hvis jeg har lagt ut varen for 600 og de skriver «500» svarer jeg kort og godt «solgt!», så blir jeg kvitt varen. Gjør meg ikke så mye om de sier hei eller ikke, selv om det er normal etikette 😜 

Anonymkode: 89850...347

og når du svarer "solgt!" - hva er det egentlig du prøver å formidle? At varen er solgt til noen andre, slik at du takker nei til budet, eller at varen er solgt til den som kommer med budet?

Anonymkode: 4df13...e4d

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet

Da dropper du å svare, enkelt og greit 🙄 I lands problemer…..

Anonymkode: 003a2...464

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...