Gå til innhold

Ville være lenger på telefon med han, men han la på og jeg er sur

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi snakka bare i 30 minutter også sa han at han måte legge seg og bare la på uten å si godnatt, hvem legger seg klokka 22:30? Er det unormalt å ville snakke mye lenger ? Vi holder jo på, uff dette synes jeg ingenting om virkelig, skulle snakket i 2-3 timer , virker ikke som han er like glad i meg når han bare legger på etter kun 30 minutter 

Anonymkode: 8a076...5aa

Videoannonse
Annonse
Skrevet

😂 cry me a river..

Anonymkode: 27eab...057

• Liker 20
Skrevet

Voks opp før du begynner å date 

Anonymkode: 60907...c18

• Liker 14
  • Nyttig 3
Skrevet

30 min er ganske lenge det og. Han liker sikkert ikke snakke i mange timer men har gjort det for at du skal være fornøyd.

Du få ta ett hint, snakke litt kortere, å passe på at han får fri til å sove 22.30, på ukedager.

Anonymkode: 41f6a...47e

• Liker 8
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

hvem legger seg klokka 22:30?

De som skal på jobb tidlig dagen etter blant annet. 

• Liker 13
  • Nyttig 5
Skrevet

Slitsomt ... 

tenker han ...

• Liker 9
  • Nyttig 1
Skrevet

Skjønner hva du mener. Tror ikke det betyr at han ikke er interessert i deg, men du vil ha annen type lidenskap enn det han tilbyr.

Jeg og kjæresten snakker lett 3-4 timer på telefonen fordi tiden flyr når vi snakker sammen, praten flyter lett og uanstrengt og vi får ikke nok av hverandre.  Skjønner at du vil ha den følelsen. 

Anonymkode: 78907...384

• Liker 4
  • Nyttig 4
Skrevet

Svært mange jeg kjenner som legger seg kl 22. Jeg legger meg mye senere, men er aldri uthvilt om morgenen heller. 

Anonymkode: 63c73...08f

• Liker 6
Skrevet

Det er normalt å legge seg 22:30.

Det er normalt å ville snakke mer en 30 min om man er forelsket. 

Konklusjonen din er helt på bærtur.

Anonymkode: 7cb4a...4ca

• Liker 4
Skrevet

Jeg hadde aldri giddet å snakke lenger med mindre jeg var veldig forelsket. Folk skal jo opp på jobb og har andre ting å gjøre.

Anonymkode: 72c6b...ef2

• Liker 4
  • Nyttig 2
Skrevet

Dere er nok for ulike i kommunikasjon og ønsker for den. 

Anonymkode: 42a3f...6b1

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Skjønner hva du mener. Tror ikke det betyr at han ikke er interessert i deg, men du vil ha annen type lidenskap enn det han tilbyr.

Jeg og kjæresten snakker lett 3-4 timer på telefonen fordi tiden flyr når vi snakker sammen, praten flyter lett og uanstrengt og vi får ikke nok av hverandre.  Skjønner at du vil ha den følelsen. 

Anonymkode: 78907...384

Ja akkurat dette er hva jeg ville

• Nyttig 4
Skrevet

needy og furten - skikkelig varp du! 

Anonymkode: 444ef...69e

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet

Hvor gamle er dere?

Anonymkode: 182bf...93b

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (29 minutter siden):

Vi snakka bare i 30 minutter også sa han at han måte legge seg og bare la på uten å si godnatt, hvem legger seg klokka 22:30? Er det unormalt å ville snakke mye lenger ? Vi holder jo på, uff dette synes jeg ingenting om virkelig, skulle snakket i 2-3 timer , virker ikke som han er like glad i meg når han bare legger på etter kun 30 minutter 

Folk med jobb som skal opp kl 6 legger seg kl 22..

Å snakke i telefon lenge er forbeholdt kvinner. For meg er de fleste samtaler over på noen minutter.

Gå å legg deg så får du nok en melding i morgen

• Liker 1
Skrevet

Å forvente at en annen vil sitte i timesvis i telefonen blir jo litt feil om ikke den andre vil det. Det er ikke alle som liker det. Men om han bare la på uten å avslutte ordentlig, så er jo det litt rart, samtidig så har han kanskje prøvd å avslutte en stund uten at du har tatt det til deg?

Anonymkode: a8325...0bf

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (36 minutter siden):

😂 cry me a river..

Anonymkode: 27eab...057

Du kan cry du 🤣

Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

needy og furten - skikkelig varp du! 

Anonymkode: 444ef...69e

Er du noe bedre kanskje? 

Skrevet
AnonymBruker skrev (33 minutter siden):

Det er normalt å legge seg 22:30.

Det er normalt å ville snakke mer en 30 min om man er forelsket. 

Konklusjonen din er helt på bærtur.

Anonymkode: 7cb4a...4ca

"Konklusjonen din er helt på bærtur". Kan du bestemme det? 

Skrevet
AnonymBruker skrev (38 minutter siden):

Hørt om noe som heter arbeid? Det er noe som starter alt fra 04:30-11:00 avhengig av yrke. Hadde blitt møkklei sjøl om telefontid var påtvunget.

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...