Gå til innhold

Tinder varighet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Til menn. Dersom dere finner en interessant dame dere er interessert i. Hvor lang tid tar det til dere sletter Tinder ?

fortsetter dere å beholde Tinder pga avhengighet eller hva er tingen med å fortsette å beholde den?

Anonymkode: 48499...1be

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om første date går bra og man vil treffes mer slettes tinder.

Av respekt for for kvinnen :)

M43

Skrevet

Som regel slettes appen raskt uansett ettersom likes stort sett bare kommer de første 2-3 timene, men ellers slettes den nok ved date 2-3 der jeg uansett ikke har vært aktiv i mellomtida.

Anonymkode: 7cdee...893

Skrevet

Jeg har datet en fyr i litt over en måned. Vi er intime og han har overnattet et par ganger, men spurte om han enda hadde tinder, og da sa han ja, men at "han ikke bruker det noe særlig". Jeg sletta det for en uke eller to siden. Vet ikke om jeg bør ta det som et hint :/

Anonymkode: f45b4...2fb

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Jeg har datet en fyr i litt over en måned. Vi er intime og han har overnattet et par ganger, men spurte om han enda hadde tinder, og da sa han ja, men at "han ikke bruker det noe særlig". Jeg sletta det for en uke eller to siden. Vet ikke om jeg bør ta det som et hint 😕

Anonymkode: f45b4...2fb

Du kan jo spør om han vil være eksklusiv med deg eller om han skal fortsette med tinder. Vi menn er enkle og det er ikke sikkert han tenker det er noe galt i det han gjør.

Vi menn må ofte lære litt i hvert forhold før vi blir noe bedre. For meg er det bare ikke aktuelt å ha tinder mens jeg deiter noen.  Om venninna til hun du deiter ser deg på tinder begynner konspirasjonsteoriene, usikkerheten og da kan alt rase :)

Skrevet

Vet ikke om det er noe fasitsvar på det spørsmålet. Min røde linje for Tinder går nok der jeg treffer ei det går bra med, også blir vi enige om å være eksklusive. Da er det uaktuelt å treffe andre. Og blir vi så enige om at Tinder skal slettes, så har jeg selvsagt null problemer med det :) poenget er, sånt er viktig å snakke om slik at man har en felles forståelse, at man er bevisste og enige om det.

Men å slette Tinder helt i starten av datingfasen med ei er kanskje litt i overkant. Fordi før man evt finner ut at man vil gå videre, så vet man ikke om det faktisk vil holde. Det selv etter 2. eller 3. daten, før det kommer på tale om noen form av eksklusivitet...

• Nyttig 1
Skrevet

Sletter appen når det er klart at det begynner å bli et seriøst forhold.

Anonymkode: 16bbb...be5

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Til menn. Dersom dere finner en interessant dame dere er interessert i. Hvor lang tid tar det til dere sletter Tinder ?

fortsetter dere å beholde Tinder pga avhengighet eller hva er tingen med å fortsette å beholde den?

Anonymkode: 48499...1be

Det er i hvert fall ikke noe å stresse med. Trenger ikke å være innom Tinder bare fordi appen fortsatt er installert på telefonen.

Skrevet

Har truffet en dame men har ikke slettet Tinder. Men bruker den heller ikke lenger. Sletter den når jeg opplever at dette er seriøst. Har bare datet 2-3 uker. 

Anonymkode: f29ab...875

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...