Gå til innhold

Er det vanlig at ekser gjør slikt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han eksen min kommenterte bildet mitt da jeg postet et nytt bilde på insta: du er fin🥰. Ble overrasket, han dumpet meg og det var diskusjoner etter bruddet. Han likte bildet mitt  6 min etter jeg postet det.  Skjønner meg ikke på ham, samtidig  så ignorerer han en melding på snap og ikke åpnet den på 3 dager nå.  Vil han bare ha oppmerksomhet? Han har tidligere sagt til meg: jeg liker den oppmerksomeheten du gir til meg. Han er mye yngre enn meg også.

Anonymkode: ad02d...3eb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han holder deg forvirret for å ha åpen retur når han trenger en kropp for ei natt

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Han eksen min kommenterte bildet mitt da jeg postet et nytt bilde på insta: du er fin🥰. Ble overrasket, han dumpet meg og det var diskusjoner etter bruddet. Han likte bildet mitt  6 min etter jeg postet det.  Skjønner meg ikke på ham, samtidig  så ignorerer han en melding på snap og ikke åpnet den på 3 dager nå.  Vil han bare ha oppmerksomhet? Han har tidligere sagt til meg: jeg liker den oppmerksomeheten du gir til meg. Han er mye yngre enn meg også.

Anonymkode: ad02d...3eb

"breadcrumming"  du får smuler slik at du ikke blir helt ferdig, men du får bare smuler..

Skrevet

Eller han vil vise andre at han at dere gikk fra hverandre som venner evt.

Skrevet

Det er vanskelig å si uten kontekst. Det kan bety veldig mye. Hvis en mann er betraktelig yngre (tenk tidlig i 20-årene) mangler de ofte emosjonell erfaring til å forstå hva som skjer inni en selv når man møtet noen man virkelig liker. Det beste er nok å finne ut hva du selv vil og handle ut fra det. 

Skrevet

Han markerer seg som en hannkatt for å holde de andre unna. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...