AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2023 #1 Skrevet 16. oktober 2023 Han eksen min kommenterte bildet mitt da jeg postet et nytt bilde på insta: du er fin🥰. Ble overrasket, han dumpet meg og det var diskusjoner etter bruddet. Han likte bildet mitt 6 min etter jeg postet det. Skjønner meg ikke på ham, samtidig så ignorerer han en melding på snap og ikke åpnet den på 3 dager nå. Vil han bare ha oppmerksomhet? Han har tidligere sagt til meg: jeg liker den oppmerksomeheten du gir til meg. Han er mye yngre enn meg også. Anonymkode: ad02d...3eb
Andro Skrevet 16. oktober 2023 #2 Skrevet 16. oktober 2023 Han holder deg forvirret for å ha åpen retur når han trenger en kropp for ei natt 3 1
Gringo01 Skrevet 16. oktober 2023 #3 Skrevet 16. oktober 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Han eksen min kommenterte bildet mitt da jeg postet et nytt bilde på insta: du er fin🥰. Ble overrasket, han dumpet meg og det var diskusjoner etter bruddet. Han likte bildet mitt 6 min etter jeg postet det. Skjønner meg ikke på ham, samtidig så ignorerer han en melding på snap og ikke åpnet den på 3 dager nå. Vil han bare ha oppmerksomhet? Han har tidligere sagt til meg: jeg liker den oppmerksomeheten du gir til meg. Han er mye yngre enn meg også. Anonymkode: ad02d...3eb "breadcrumming" du får smuler slik at du ikke blir helt ferdig, men du får bare smuler..
Hmmmmmm Skrevet 17. oktober 2023 #4 Skrevet 17. oktober 2023 Eller han vil vise andre at han at dere gikk fra hverandre som venner evt.
Tusjpenn Skrevet 17. oktober 2023 #5 Skrevet 17. oktober 2023 Det er vanskelig å si uten kontekst. Det kan bety veldig mye. Hvis en mann er betraktelig yngre (tenk tidlig i 20-årene) mangler de ofte emosjonell erfaring til å forstå hva som skjer inni en selv når man møtet noen man virkelig liker. Det beste er nok å finne ut hva du selv vil og handle ut fra det.
Motelvibes Skrevet 17. oktober 2023 #6 Skrevet 17. oktober 2023 Han markerer seg som en hannkatt for å holde de andre unna.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå