TB1895 Skrevet 16. oktober 2023 #1 Skrevet 16. oktober 2023 Vet det ikke finnes et fasit svar på hvor lang tid det tar å få tilliten til noen igjen. Jeg klarte å bryte den hos "venninnen" min på torsdag forgje uke. Vi er på pause meg og hun nå. Og hun har det helt for jævlig atm. Jeg var ikke utro, bare sa noe utrolig dumt og barnslig som jeg ikke mente. Jeg pleier dessverre å snakke før jeg tenker. Jeg vil helst ikke si hva jeg sa, fordi jeg er veldig flau over det. Men hvordan pleier man å få tilliten tilbake hos noen? Vi har blitt enig om å være venner om hun ikke vil bli kjærester igjen med en gang. Noe jeg skjønner godt at hun ikke vil når jeg prøvde å sette meg selv i hennes sko ikveld. Jeg følte meg da helt for jævlig av det jeg sa. Pga at jeg har så mye empati så ble jeg så utrolig trist over at jeg har såret den personen jeg har sagt at jeg elsker.
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2023 #2 Skrevet 17. oktober 2023 Prøv bare å være grei mot henne, få henne til å le og slappe av. Vis deg som en ok kar. Lenge. Og ikke minst, gjør noe med måten du reagerer på. Hvis du pleier å såre folk så dypt og angre på det, hva kan du gjøre for å slutte? Anonymkode: 92f21...ebe 2
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2023 #3 Skrevet 17. oktober 2023 Det er kun tid som kan bygge opp tillit igjen. Og flere muligheter for å begå samme feil, som du da altså ikke gjentar. Kjedelig, men sånn er det. Anonymkode: 032db...7ea 1
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2023 #4 Skrevet 17. oktober 2023 Handlinger veier tyngre enn ord, så om du har mulighet til å vise henne hvor holdningene dine ligger vil nok det være et godt første skritt på veien. Anonymkode: b1eee...e8c 3
TB1895 Skrevet 17. oktober 2023 Forfatter #5 Skrevet 17. oktober 2023 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Handlinger veier tyngre enn ord, så om du har mulighet til å vise henne hvor holdningene dine ligger vil nok det være et godt første skritt på veien. Anonymkode: b1eee...e8c Vil tro at det å bli deprimert og ligge i sengen meste parten av dagen ikke viser god holdning da. Og bli ufokusert på jobb. Men så har jeg begynt å tvile på om jeg har utdannet meg innen riktig yrke nå. Barnehage er ganske slitsomt. Har fått henne til å smile noen ganger denne uken og vært snill med henne. Men jeg har ikke vært snill med meg selv. Matlysten har forsvunnet ganske heftig i de siste 2 ukene og vekten har gått ned 6 kilo eller mer nå. Jeg veier 78 kilo og er 168 cm lav. Så jeg har en del å gå på. Men energien er selvfølgelig ikke tilstede, som også ødelegger på jobb.
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2023 #6 Skrevet 17. oktober 2023 Hvor lenge var dere sammen og hva var det du sa til henne? Anonymkode: 12c7f...dec
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2023 #7 Skrevet 17. oktober 2023 Det høres ut som at eksen din vet hva hun holder på med, og at hun liker drama. Det er ikke vanlig å avslutte et forhold over en kommentar, men det er en utmerket måte å "ta igjen" på. Når forholdet blir brukt som gissel er forholdet over. Anonymkode: aac87...722
Andro Skrevet 17. oktober 2023 #8 Skrevet 17. oktober 2023 Tillit er som et papirark. Om du krøller det til, så kan du glatte det ut igjen, men det blir aldri som et nytt.
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2023 #9 Skrevet 17. oktober 2023 Hva med å be om unnskyldning? Fortelle hvor lei du er og be om "godt vær"? Anonymkode: 94042...aea
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2023 #10 Skrevet 17. oktober 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Det høres ut som at eksen din vet hva hun holder på med, og at hun liker drama. Det er ikke vanlig å avslutte et forhold over en kommentar... Anonymkode: aac87...722 Selvfølge kan man avslutte et forhold over en stygg kommentar. Det handler bare om hvor grensa går. Det betyr ikke at det er umulig å bli sammen etterpå men hvorfor skal man omgås folk med evne- og vilje- til å såre? Da trenger man en veldig god grunn. Bedre enn kjærlighet. Anonymkode: 92f21...ebe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå