Gå til innhold

Tre personer døde og flere er skadet etter et terrorangrep i islams navn i Brussel

Anbefalte innlegg

Skrevet

https://www.vg.no/nyheter/utenriks/i/P4JAMR/belgiske-medier-skyting-i-brussel-to-svensker-drept

Gjerningsmannen som hadde i en video på Facebook sverget tro mot IS og gledet seg over å ha drept vantro har drept 3 og skadet flere. 2 av de drepte er svensker.

Det ligger også video på VG hvor man kan se ett av ofrene falle på bakken ...

Dessverre et nytt terrorangrep i Europa i islams navn hvor flere blir drept og skadet.

• Liker 9
  • Nyttig 8
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Trodde virkelig ikke jeg skulle si dette noen år tilbake.. var medlem av Refugees welcome to Norway på Facebook.

Men REPATRIERING av en stor mengde mennesker er det eneste håpet for Europa nå. 

I tillegg til hermetisk lukkede grenser og nullvisjon for assimileringskrevende innvandring.

• Liker 29
  • Hjerte 2
  • Nyttig 12
Skrevet

Islamistene dreper for fote, i Sverige, Frankrike, Israel...

• Liker 14
  • Hjerte 1
  • Nyttig 12
Skrevet
Ymreymre skrev (Akkurat nå):

Trodde virkelig ikke jeg skulle si dette noen år tilbake.. var medlem av Refugees welcome to Norway på Facebook.

I tillegg til hermetisk lukkede grenser og nullvisjon for assimileringskrevende innvandring.

Det er lov å innse egen tabbe selv om det er for sent. 

Jeg tror ikke det finnes nok politisk vilje i Europa for det du foreslår. Land som vil føre restriktiv politikk mot muslimsk innvandring blir stemplet som antidemokratiske og rasistiske.

Er det demokratiet som blir Europas undergang? Er det det flertallet av velgere har stemt for?

• Liker 17
  • Hjerte 1
  • Nyttig 8
Skrevet
Drizzt skrev (1 minutt siden):

Jeg tror ikke det finnes nok politisk vilje i Europa for det du foreslår. Land som vil føre restriktiv politikk mot muslimsk innvandring blir stemplet som antidemokratiske og rasistiske.

Er det demokratiet som blir Europas undergang? Er det det flertallet av velgere har stemt for?

1. During an official meeting on Islamic-Christian dialogue, an authoritative Muslim person, speaking to the Christians participating, at one point said very calmly and assuredly: "Thanks to your democratic laws we will invade you; thanks to our religious laws we will dominate you."

https://www.meforum.org/448/we-will-dominate-you

Jeg tror ikke alle muslimer tenker sånn, men at noen gjør det er skremmende 

• Liker 13
  • Hjerte 1
  • Nyttig 8
Skrevet
Drizzt skrev (2 minutter siden):

Jeg tenker det er viktig å bevare håpet. Den generasjonen som er tenåringer og unge voksne nå er betraktelig mindre woke og lydig.

Jeg elsker Norge og Europa, og det tror jeg mange andre også kommer til å innse at de gjør når flammene kommer slikkende opp bymuren. Jeg kommer ikke til å gi opp i alle fall.

Islam er destruktiv, men den er også ekstremt lite potent til å utvikle og organisere noe som helst. Så bare viljen og fornuften nå kommer på banen, så klarer vi å kaste ut denne primitive ørkenreligionen en gang for alle.

• Liker 14
  • Hjerte 2
  • Nyttig 4
Skrevet
Ymreymre skrev (11 minutter siden):

Godt å se at man kan ta til fornuften, nå må du bare overbevise alle de andre "Refugees welcome"-folka.

• Liker 14
  • Nyttig 2
Skrevet

Det er resultatet av EU og Brussels innvandringspolitikk, folk må snart begynne å skjønne at dette ikke går lenger.

Hvis det er noen som sitter å tror at islam kommer til å reformeres og tilpasses et moderne europeisk samfunn så tar de grundig feil, det er det stikk motsatte som skjer og de demokratiske prinsippene brukes for å ta knekken på vestlig demokrati.

• Liker 24
  • Hjerte 1
  • Nyttig 8
Skrevet
likestilling skrev (1 minutt siden):

Godt å se at man kan ta til fornuften, nå må du bare overbevise alle de andre "Refugees welcome"-folka.

Ja, det er helt sinnsykt at ikke Sverige i seg selv er nok til å omvende hele gjengen.

Husker kjøret mot Listhaug da hun dro over grensa for å ta lærdom av svenske tilstander. den hysteriske reaksjonen fra venstresiden hun ble møtt med da, var første gang jeg ante ugler i mosen. Var en sånn desperat vrede over hele greia. Og Audun Lysbakken kalte Sverige et fyrtårn i Europa. Vel, nå er fasit her.

Carl I. Hagen og co fikk rett. Jeg bøyer meg i støvet, og beklager dypt min naivitet. 

• Liker 22
  • Hjerte 3
  • Nyttig 13
Skrevet

Sånt er så trist ☹️

• Liker 2
  • Hjerte 2
Skrevet (endret)

Nå er det bare å vente på at en woke sjel begynner å forklare dette med at det overhodet ikke har sammenheng med innvandring og islam; her er det bare en enkeltperson med psykiske problemer ...

Endret av - Brian
  • Liker 22
  • Hjerte 2
  • Nyttig 6
Skrevet

Det er en stor fare for at det blir mer av dette nå fremover med tanke på situasjonen i israel

Skrevet
- Brian skrev (3 minutter siden):

Nå er det bare å vente på at en woke sjel begynner å forklare dette med at det overhodet ikke har sammenheng med innvandring og islam; her er det bare en enkeltperson med psykiske problemer ...

Det er det jo ikke tvil om. Det er bare påfallende mange som av dem som tyr til islamsk ekstremisme. Det må jo tyde på at noe er galt med religionen.

Når det er sagt har religion historisk sett ekstremt mye blod på samvittigheten.

• Liker 9
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Skrevet
Ymreymre skrev (14 minutter siden):

Ja, det er helt sinnsykt at ikke Sverige i seg selv er nok til å omvende hele gjengen.

Husker kjøret mot Listhaug da hun dro over grensa for å ta lærdom av svenske tilstander. den hysteriske reaksjonen fra venstresiden hun ble møtt med da, var første gang jeg ante ugler i mosen. Var en sånn desperat vrede over hele greia. Og Audun Lysbakken kalte Sverige et fyrtårn i Europa. Vel, nå er fasit her.

Carl I. Hagen og co fikk rett. Jeg bøyer meg i støvet, og beklager dypt min naivitet. 

Lysbakken har jo rett da.

Sverige er et fyrtårn i Europa. Det brenner i Sverige og man kan se det fra langt unna. Men det er typen fyrtårn man ikke vil komme i nærheten av for å ikke ta fyr selv.

Når det er sagt så er fotballkampen utsatt nå for å unngå at svenske supportere vandrer i gatene. 

Jeg ville sagt at Sveriges problemer er 100% selvpåført, men likevel er det ingen begrunnelse for å skyte og drepe i islams navn.

Det blir ikke mindre koranbrenning av det. 

• Liker 3
  • Nyttig 8
Skrevet (endret)

dobbel

Endret av DelvisPresley
Skrevet

Tråden er ryddet for innlegg skrevet av utestengt bruker og svar til slettet innlegg.

Rhodiola, adm.

Skrevet

Og dette har vi invitert inn i Europa 

• Liker 15
  • Hjerte 1
  • Nyttig 6
Skrevet

Forferdelig at dette skal skje igjen og igjen. Europa er i alvorlig trøbbel.

• Liker 18
  • Hjerte 2
  • Nyttig 6
Skrevet
Trubadur skrev (1 minutt siden):

Og dette har vi invitert inn i Europa 

De, ikke vi.

Jeg har ikke invitert noen eller stemt på partier som har invitert noen.

Det var en stund siden siste terrorangrep i islams navn, men at svenske supportere ikledd svenske fotballdrakt skulle være mål ... Hvis politiet vet om videoen på facebook, så vet de hvem han er også? Jeg håper han blir arrestert før han klarer å drepe flere uskyldige.

• Liker 7
  • Hjerte 2
  • Nyttig 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...