AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2023 #1 Skrevet 16. oktober 2023 Hei, jeg er en kvinne i 20-årene. Nå sitter jeg her i mørket og hører styret til naboen over. Jeg flyttet inn for noen måneder siden og har en enslig mann over meg. Han har aldri besøk eller er noe særlig ute som jeg har fått med meg. Men tror han har en jobb han tjener godt i, mtp på bilen vedkommende kjører. Hører musikken over og at han gauler, banner og skriker/synger ofte, også dunker det hardt i gulvet, akkurat som at han tar fjernkontrollen og kaster den rundt i stuen sin eller noe. I enkelte perioder kan det allikevel være helt tyst, og da blir jeg bekymret for at det er skjedd noe. Jeg får litt alkoholiker-vibber. Får litt vondt av vedkommende, men jeg blir også litt redd for å bo i samme bygg som han mtp brannfare. Og selvfølgelig er det slitsomt å høre på / bekymre seg for hva som skjer der oppe. Hva tenker dere, har noen vært i samme situasjon? Anonymkode: aee60...66c 1
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2023 #2 Skrevet 16. oktober 2023 Enten ser han fotball eller så spiller han noe sykt irriterende på Playstation. Anonymkode: 30adf...456 6 1
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2023 #3 Skrevet 16. oktober 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Enten ser han fotball eller så spiller han noe sykt irriterende på Playstation. Anonymkode: 30adf...456 Tror ikke det er fotball. Var helt tyst i går under kampen. TS Anonymkode: aee60...66c
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2023 #4 Skrevet 16. oktober 2023 Han gamer sikkert. Tenåringen min kan lage mye rabalder når han gamer. Særlig når det skal gå fort og musa nærmest klaskes gjentatte ganger i bordet, eller når det er et spill med mye hopping som gjør at han stadig kjører hælene i gulvet. Det ropes til tider også. Anonymkode: 30e58...ea1 8
Sofakona Skrevet 16. oktober 2023 #5 Skrevet 16. oktober 2023 Kanskje han bare har det gøy,danser og synger.
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2023 #6 Skrevet 16. oktober 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Han gamer sikkert. Tenåringen min kan lage mye rabalder når han gamer. Særlig når det skal gå fort og musa nærmest klaskes gjentatte ganger i bordet, eller når det er et spill med mye hopping som gjør at han stadig kjører hælene i gulvet. Det ropes til tider også. Anonymkode: 30e58...ea1 Er det vanlig å høre høyt på musikk samtidig som man gamer. Vedkommende er ikke i typisk gaming-alder vil jeg si.. ts Anonymkode: aee60...66c
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2023 #7 Skrevet 16. oktober 2023 Sofakona skrev (1 minutt siden): Kanskje han bare har det gøy,danser og synger. høres ikke så gøy ut når det gjentatte ganger ropes ‘helvete’ og andre lignende strofer Ts Anonymkode: aee60...66c
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2023 #8 Skrevet 16. oktober 2023 Lyd fra gulv over kan virke høyere enn det i realiteten er. En jeg kjenner fikk klage når katten hoppet fra vindusposten og ned på gulvet.. en katt.. vet du hvor myke poter en katt har og hvor spenstig de lander? Hver gang dunket naboen i taket med et kosteskaft for å klage.. Anonymkode: ad2fc...350 1
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2023 #9 Skrevet 16. oktober 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Er det vanlig å høre høyt på musikk samtidig som man gamer. Vedkommende er ikke i typisk gaming-alder vil jeg si.. ts Anonymkode: aee60...66c Psykisk kanskje. Glede ved å bo i blokk. Anonymkode: 5def1...81f
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2023 #10 Skrevet 16. oktober 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Er det vanlig å høre høyt på musikk samtidig som man gamer. Vedkommende er ikke i typisk gaming-alder vil jeg si.. ts Anonymkode: aee60...66c Hva er typisk gamer alder? Vet om 50-åringer som fremdeles gamer med full innlevelse! Anonymkode: b6939...700 7 1
BobbySocks Skrevet 16. oktober 2023 #11 Skrevet 16. oktober 2023 Høres ut som gaming. Har noen slike tenåringer. Gamere finnes i alle aldre. 2 1
Snublefot62 Skrevet 16. oktober 2023 #12 Skrevet 16. oktober 2023 Ser ikke helt poenget i å spekulere i hva han gjør. Eller hvorfor han gjør det. Er det plagsomt høyt så får du holde det konkret og ta det opp med vedkommende eller med styret.
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2023 #13 Skrevet 16. oktober 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): høres ikke så gøy ut når det gjentatte ganger ropes ‘helvete’ og andre lignende strofer Ts Anonymkode: aee60...66c Det er helt vanlig når man gamer.. Anonymkode: 0fd7c...ba4 2
Gjest ti10 Skrevet 16. oktober 2023 #14 Skrevet 16. oktober 2023 Kan du ikke bare gå opp, ringe på og spørre om alt er i orden? Hvis det er gaming eller noe annet uskyldig han driver med, blir han i hvert fall oppmerksom på at han høres over hele bygget, og demper seg kanskje. Hvis det er noe annet, blir du i hvert fall litt klokere og kan ev. kontakte noen eller gjøre noe basert på det som skjer/det du ser der.
Sheik Skrevet 16. oktober 2023 #15 Skrevet 16. oktober 2023 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Er det vanlig å høre høyt på musikk samtidig som man gamer. Vedkommende er ikke i typisk gaming-alder vil jeg si.. ts Anonymkode: aee60...66c Ja, veldig vanlig med musikk mens man gamer. Og jeg er heller ikke i typisk gaming-alder 🤪
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2023 #16 Skrevet 16. oktober 2023 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Er det vanlig å høre høyt på musikk samtidig som man gamer. Vedkommende er ikke i typisk gaming-alder vil jeg si.. ts Anonymkode: aee60...66c Mamma er 50 og gamer 😄 Aldri si aldri! Anonymkode: 30adf...456 1
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2023 #18 Skrevet 16. oktober 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): høres ikke så gøy ut når det gjentatte ganger ropes ‘helvete’ og andre lignende strofer Ts Anonymkode: aee60...66c Han har vel headset på hodet da hvis han gamer? Og så sitter han og roper ut banneord når ting går galt i spillet? Sønnen min er en gamer, og har alltid headset på hodet. Han snakker med andre i spillet gjennom mikrofonen der. Men man hører jo også lydene til spillet der, uten at omgivelsene hører noe som helst. Anonymkode: 37b47...ed1 1
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2023 #19 Skrevet 16. oktober 2023 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Tror ikke det er fotball. Var helt tyst i går under kampen. TS Anonymkode: aee60...66c Du vet altså hvilke lag og ligaer han følger med på? Jeg kjenner flere som er ihuga nok til å reise mye på kamper, ingen av de så kamp i går... Anonymkode: a872e...096 3
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2023 #20 Skrevet 16. oktober 2023 Høres kjent ut, naboen over er ekstrem. Jeg trenger ikke Spotify lenger, for å si det sånn. Tresko har han også, han er en gigantisk, voksen mann, men allikevel HOPPER han rundt til musikken så deler av taket mitt drysser ned på meg. Når han ikke hopper som en unge tramper han i utakt med treskoene. Han synger hele tiden, høyt og falskt. Hadde lett valgt et bygg med studentfester fremfor det opplegget her. Anonymkode: 6a9c6...013
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå