Gå til innhold

Stemmer det at jo tidligere man blir kvalm i svangerskapet...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jo større er sannsynligheten for at kvalme og oppkast varer lenge? Jeg fikk det i uke 6 og sliter fremdeles nå i uke 11. Hva er deres erfaringer?

Anonymkode: 83cc1...08d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ble kvalm i uke 6 med første. Ble betydelig bedring i uke 13. Helt kvitt kvalmen kanskje ca uke 16. Ble en gutt.

Nå ble jeg kvalm i uke 5/6. Kraftigere kvalme (uten oppkasta men døgnet rundt). Ble bedre i uke 11, så tilbakefall. Nesten helt kvitt den i uke 13/14 😁 Er i uke 15 nå. Venter ei jente.

Anonymkode: 4c455...69b

Skrevet

Nei, det tror jeg ikke nødvendigvis er riktig. Jeg fikk kvalme ganske sent i forhold til deg - uke 10 tror jeg, men var til gjengeld kvalm nesten helt ut uke 20. Og har hatt sporadisk kvalme etter det.

Anonymkode: 89406...241

Skrevet

Kvalm fra uke 5, over i uke 13. 

Anonymkode: 09b85...d5a

Skrevet

Vet ikke om den påstanden stemmer, men tror det er ganske vanlig å være kvalm fra uke 6-12/14. Slik hadde jeg det i begge mine svangerskap i alle fall. Forsvant ikke over natten, men ble gradvis mer levelig fra uke 12.

Anonymkode: 36a87...cd6

Skrevet

Det har nok ingen sammenheng. De aller fleste som blir kvalm blir det i rundt uke 6, samme om det varer en liten måned eller resten av svangerskapet.

Anonymkode: 84f44...9c3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...