Gjest Gjest Skrevet 25. januar 2006 #1 Skrevet 25. januar 2006 Jeg har kjøpt meg en tredemølle nå, og prøvde den ut, men fant fort ut at jeg trenger noen råd Altså...jeg gikk i fem minutter på 4,5 km/t...Og "døde" nesten etter de fem minuttene! Nå skal det sies at jeg har ikke trent på flere år, så kondisen er absolutt på bånn som dere skjønner. Hvordan kan jeg trene den opp slik at jeg til slutt klarer å jogge på tredemølla?
Lipstick Skrevet 25. januar 2006 #2 Skrevet 25. januar 2006 Aerobic!! Eller maaaange raske gåturer i trapper og oppoverbakker. Da skal du se at du får kondis
Fru Fomle Skrevet 25. januar 2006 #3 Skrevet 25. januar 2006 Begynn med å gå på tredemølla. 10-15 minutt er nok i starten (i et tempo du klarer å gjennomføre), øk etterhvert både lengde og tempo. Er sikker på at du raskt vil merke framgang. Lykke til!
Tusseline Skrevet 25. januar 2006 #4 Skrevet 25. januar 2006 Jogg/løp litt ute i skog og mark. Det hjelper i hvertfall på kondisen min, sammenlignet med gruppetimer på treningssenter. Får utfordret meg på en annen måte.
Gjest Gjest Skrevet 25. januar 2006 #5 Skrevet 25. januar 2006 Hvor mye kostet det for en tredemølle?
Gjest Gjest Skrevet 25. januar 2006 #7 Skrevet 25. januar 2006 For å forbedre kondisjonen så må du på en eller annen måte bli skikkelig andpusten. Om det så er gåturer eller løpeturer eller på tredemølle. Tren i intervaller dvs ta i skikkelig og siden roligere. Om du tex går tur, ta deg skikkelig ut i oppoverbakkene eller småjogg litt i en par minutter og så går du rolig i noen minutter eller til neste oppoverbakke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå