Gå til innhold

Hvordan påvirker den økende forekomsten av veggdyr dine sosiale relasjoner?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Greit å unngå vors hos fremmede, kartlegge venners relasjoner av andre relasjoner og den type ting. Hva velger dere å gjøre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
2 minutter siden, Majer said:

Greit å unngå vors hos fremmede, kartlegge venners relasjoner av andre relasjoner og den type ting. Hva velger dere å gjøre?

Sånn omtrent ca ingen verdens ting.

Anonymkode: 15e16...f6f

• Liker 4
  • Nyttig 13
Skrevet

Veggdyr i Norge i dag kommer fra utenlandsreisene. Inntil nylig var de nesten helt utryddet i Norge. I motsetning til sølvkre og skjeggkre, så er veggdyr VIRKELIGE skadedyr - de suger blod.

• Liker 7
  • Nyttig 1
Skrevet
Majer skrev (12 minutter siden):

Så paranoid er jeg ikke.

Men jeg er ekstra forsiktig når jeg reiser med overnatting andre steder. 

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet

I dagliglivet, fint lite. Mer redd for lus og især skabb (jobber i barnehage)

Men, skal til London om noen uker, og det bekymrer meg litt ja. I Paris er det visst helt ekstremt nå.

Anonymkode: cc81a...6c3

• Nyttig 2
Skrevet

Ingenting, har ikke for vane å ta venners senger eller sengetøy med hjem.

På hotell det samme som alltid, legger aldri fra meg koffert eller klær på senga. 

Anonymkode: 52ebf...b35

• Liker 3
Skrevet

Unngår hotellopphold i utlandet, spes. Frankrike og Storbritannia. 

Anonymkode: 3c7d8...d5c

• Liker 2
Skrevet

Veldig lite sånn i det daglige. 
Når jeg reiser, passer jeg på at koffert er lukket, legger den på et sånt stativ det ofte er på hotellrom. 

Kan ikke la irrasjonell frykt styre livet. 

Anonymkode: 656da...5cf

Skrevet

Det påvirker ingenting i mitt hverdagsliv. På reise vil hotellrom undersøkes grundigere.

Skrevet

Aldri hørt om.

Anonymkode: fa462...613

Skrevet

Trodde aldri jeg skulle oppleve veggdyr noen gang. Men i sommer havnet jeg på et rom med mange veggdyr. 

Verste er at jeg t.o.m sjekket grundig rommet. Men så fikk vi nytt rom pga dårlig wifi der. Å da glemte vi å sjekke det nye rommet. Etter et par døgn så vi at det krydde av de😂 Digg det

• Liker 2
Skrevet
Hmmmmmm skrev (1 minutt siden):

Trodde aldri jeg skulle oppleve veggdyr noen gang. Men i sommer havnet jeg på et rom med mange veggdyr. 

Verste er at jeg t.o.m sjekket grundig rommet. Men så fikk vi nytt rom pga dårlig wifi der. Å da glemte vi å sjekke det nye rommet. Etter et par døgn så vi at det krydde av de😂 Digg det

Herregud 😲 ble de med deg hjem også?

• Liker 1
Skrevet

Det heter veggEdyr, ikke veggdyr. Må ikke forveksles med veggpryd. 

Men ja, min første opplevelse av arten var i San Francisco, og heldigvis var det vinter da jeg kom hjem samt jeg hadde ny fryser som jeg ikke hadde fylt opp ennå slik at kofferten fikk seg noen døgn i den for å si det sånn. 

Anonymkode: 4375a...d6a

• Liker 4
Skrevet
Ab_naturals skrev (40 minutter siden):

Herregud 😲 ble de med deg hjem også?

Nei, jeg tror vi har klart å unngå det. Men man vet ikke det for sikkert før det har gått en stund. 

Skrevet

De burde fått flere veggdyrhunder på Gardermoen så man kan stoppe det før man kommer hjem. Hjelper ikke mye å være forsiktig og velge hotell med omhu, alle stuer jo bagasjen sin sammen på flyet og sitter tett i tett. 

Anonymkode: d7a79...643

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Null.

Anonymkode: c5694...b00

Skrevet

Lurt å ikke legge kofferten i senga etter du har vært ute å reist 😉

Anonymkode: 4c530...cee

Skrevet

Ingenting, men etter ferieturer til utlandet rister jeg klærne fra kofferten ute og setter kofferten i en utebod. På hotell sjekker jeg sengene/madrassen og setter kofferten unna senga. Jeg var i Paris og andre plasser i Frankrike i sommer, jeg så ingen veggedyr. 

Anonymkode: e8ae1...b43

Skrevet

Nå er de overalt i Frakrike og UK. På t-banen også

Anonymkode: 6ec7b...77b

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...