Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har merket at jeg er litt annerledes i det siste, iallfall i går da jeg skulle spise middag og ble kvalm av lukten av kjøttdeig. Tok en test nå i ettermiddag! Jeg er en strek, venninnen min og! Hva ser dere?

IMG_4124.jpeg

IMG_4125.jpeg

Anonymkode: 07c8f...ce8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Absolutt ingenting.

Anonymkode: 5d3d8...cfc

Skrevet

Ser ingen strek. Bruk samletråden.

Anonymkode: ed9a0...a12

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg ser den. Svak men. Bare å zoome inn. Ta en ny test om noen dager så ser du den enda bedre

Skrevet

Ser den

Anonymkode: a6fa6...f53

Skrevet

Jeg ser strek! La bildet ditt inn og forsterket kontrast og vips; IMG_1651.thumb.jpeg.642eefe9026793f53d239462ca3ed5e1.jpeg

Anonymkode: 4c9ef...a22

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg ser strek! La bildet ditt inn og forsterket kontrast og vips; IMG_1651.thumb.jpeg.642eefe9026793f53d239462ca3ed5e1.jpeg

Anonymkode: 4c9ef...a22

Så jeg er gravid???🫣😍

• Liker 1
Skrevet

Jeg ser en veldig lys strek, men du får prøve å teste igjen senere med morgen urin og se om du fortsatt ser strek eller om den blir tydeligere. Jeg håper for din del at du får resultatet du ønsker ❤️ men kan advare om at de testene er litt dårlige (hvis det er rfsu tester, lignet ihvertfall på de) Jeg brukte de før en gang og fikk en kjempetydelig rosa strek. Så tydelig at jeg kunne holde den en armlengde vekk fra meg og fremdeles se streken godt. Tok blodprøve 2 dager etterpå for å finne ut om jeg var gravid, men det var jeg altså ikke.... Så de rfsu testene stoler jeg svært lite på. Kanskje du kan prøve andre tester og se om de også gir utslag? 

Anonymkode: e986f...710

Skrevet

Det finnes en egen samletråd her på KG for tolkning av graviditetstester, bare så du vet det. :) 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Av erfaring er babyplan testene dårlig. Jeg testet positivt 3 dager på rad, plutselig fikk jeg en helt negativ test og ble superstressa og testa de neste dagene og da var testene sterk.

Fikk blendahvite tester når clearblue slo ut 1-2 uker

Anonymkode: 3ec3e...2eb

Skrevet

Kan se noe fryktelig svakt noe, hvis jeg legger godviljen til. Men du bør absolutt vente et par dager og ta ny med morgenurin 

Anonymkode: 6f9eb...da9

• Liker 1
Skrevet

Jeg ser en veldig svak strek uten problemer. Ta test på morgenurin i morgen, og oppdater oss gjerne! Krysser fingrene for sterkere strek i morgen! 😍 Det startet på samme måte med meg i dette svangerskapet, ble plutselig skikkelig kvalm av lukter jeg aldri har reagert på før, allerede før positiv test.

Anonymkode: 3b6c6...dc0

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg ser en veldig svak strek uten problemer. Ta test på morgenurin i morgen, og oppdater oss gjerne! Krysser fingrene for sterkere strek i morgen! 😍 Det startet på samme måte med meg i dette svangerskapet, ble plutselig skikkelig kvalm av lukter jeg aldri har reagert på før, allerede før positiv test.

ÆÆÆ! jeg tok enda en i kveld..🥹

IMG_4139.jpeg

IMG_4140.jpeg

• Liker 2
Skrevet

Ser sterk ja! Men det er en egen samletråd for tolking av graviditetstester i «prøvere» for denne type tråder..

Anonymkode: 904fd...93a

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

ÆÆÆ! jeg tok enda en i kveld..🥹

IMG_4139.jpeg

IMG_4140.jpeg

Denne må jo bare være positiv? 😍 

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Denne må jo bare være positiv? 😍 

Tok en annen en i dag tidlig og den er også posetiv! Nå må jeg ha sånn med uker🫣

Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Jeg ser en veldig lys strek, men du får prøve å teste igjen senere med morgen urin og se om du fortsatt ser strek eller om den blir tydeligere. Jeg håper for din del at du får resultatet du ønsker ❤️ men kan advare om at de testene er litt dårlige (hvis det er rfsu tester, lignet ihvertfall på de) Jeg brukte de før en gang og fikk en kjempetydelig rosa strek. Så tydelig at jeg kunne holde den en armlengde vekk fra meg og fremdeles se streken godt. Tok blodprøve 2 dager etterpå for å finne ut om jeg var gravid, men det var jeg altså ikke.... Så de rfsu testene stoler jeg svært lite på. Kanskje du kan prøve andre tester og se om de også gir utslag? 

Har tatt nå tre forskjellige! Alle to streker.. skal kjøpe Clearblue med uker på nå etterpå☺️

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Har tatt nå tre forskjellige! Alle to streker.. skal kjøpe Clearblue med uker på nå etterpå☺️

Har du fått testet med Clearblue? 🥰

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Har du fått testet med Clearblue? 🥰

JA!

IMG_4156.jpeg

Skrevet
AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

JA!

IMG_4156.jpeg

Jippi, gratulerer så mye!! 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...