Gå til innhold

Fersk og muligens litt dum på Tinder

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter og ha vært i ett forhold over lang til, har jeg aldri satt meg inn i Tinder verden… Nå er forholdet avsluttet og jeg laget meg profil. 

Var litt usikker på om jeg føler meg helt klar for dette, men satte synligheten min på inkognito men turte ikke annet en og sveipe til venstre på alle.
Er de slik at de ikke kommer tilbake.?

I ettertid tenker jeg at det flere der jeg kunne tenkt meg kontakt med. Det har gått litt tid og føler jeg burde kaste meg ut i det

Anonymkode: f9e0b...2c8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg husker jeg sveipet alle til venstre også😂

Var på utkikk etter en spesiell fyr, jeg var så inn i å sveipe venstre at når fyren endelig dukket opp så ble han jaggu sveipet venstre også 🤣 Det tok 1 uke før han dukket opp igjen husker jeg, men det var ett par år siden nå. Kan jo hende algoritme greiene har endret seg siden da. 

• Hjerte 1
Skrevet

De vil nok dukke opp etter en stund, men kan hende de blir kapret av andre før den tid.

Anonymkode: 4aa47...e31

• Liker 1
Skrevet

Jeg har slettet appen nå men husker at jeg trivdes best å være inkognito og heller se meg om uten press fra karer osv. Deilig å slippe stresset av å være synlig og at noen "liker" meg uten at jeg ønsker å "ikke liker" dem liksom. +At det er ganske digg å kjenne at jeg har skikkelig lyst på kontakt med de jeg faktisk har tatt "liker" selv. Var sjelden det var mange i den haugen da🤣 

Skrevet

Tror de fleste kommer tilbake, men jeg har også sett at noen ikke kommer tilbake. Blir ikke helt klok på de algoritmene der. Får beskjed om at det ikke er flere i mitt område, så er det folk både på andre kanten av landet og i utlandet osv. 

Opplevde også nå nylig at en som slettet matchen (og chattetråden) vår, kom tilbake. Trodde ikke det var mulig.

Men ja, det er litt farlig det der med at når man har har sveipet mange venstre etter hverandre, så kommer det en man egentlig vil sveipe høyre, ev. se litt nærmere på, men så sveiper hånda nærmest automatisk til venstre ...

Anonymkode: 2236b...87b

• Hjerte 1
Skrevet

Men er det noe mulighet for og "restarte" kortbunken liksom? 

Skrevet
3 hours ago, AnonymBruker said:

Er de slik at de ikke kommer tilbake? 

Ja. Men siden det er veldig mange menn kan det ta litt tid. 

3 hours ago, AnonymBruker said:

De vil nok dukke opp etter en stund, men kan hende de blir kapret av andre før den tid.

🤣 Ja, for menn går unna som varmt hvetebrød... 🤣

2 hours ago, AnonymBruker said:

men jeg har også sett at noen ikke kommer tilbake. Blir ikke helt klok på de algoritmene der

Algoritmen har nok noen seleksjonskriterier. I utgangspunktet prøver den å bla opp folk som kanskje passer med din profil og dine sveipevaner. Men noen setter også profilen sin på pause og blir borte en stund på grunn av det. 

1 hour ago, SBB said:

er det noe mulighet for og "restarte" kortbunken liksom? 

Nei. Men tømmer du bunken får du beskjed om at det ikke er fler. Maser du litt på den så kommer den plutselig opp med ny bunke allikevel, men denne gangen med dårligere profiler. Etter hvert begynner gamle kjenninger å dukke opp. 

Du kan slette profilen din og lage den på nytt. Da starter du fresh. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Opplevde også nå nylig at en som slettet matchen (og chattetråden) vår, kom tilbake. Trodde ikke det var mulig.

Kan det være at han har satt seg selv på pause o.l også blitt aktiv igjen? 

Skrevet

Du kan slette profilen og lage ny, da starter du fresh. 

Gjorde samme feilen selv. Sveipet i vei etter et par glass vin, de fleste blankt til venstre, og siden jeg bor på et lite sted tok det ikke lang tid før jeg fikk beskjed om at det var tomt. Så var det en del menn langt borte fra som dukket opp, selv om jeg hadde på kriterier om at de måtte være nærmere, og et par jeg gjenkjente fra tidligere som sikkert ble hevet tilbake i bunken av algoritmen. Har slettet profilen nå, skal jeg tilbake på Tinder lager jeg bare ny profil og starter på nytt - og er litt mer forsiktig med sveipinga 😛 

Anonymkode: c9414...15d

Skrevet

Men er det ikke flere måneders karantene hvis man sletter Tinder og starter på nytt?

Anonymkode: 6e6dc...ce1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...