AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2023 #1 Skrevet 16. oktober 2023 Både av kjæreste/samboer/ektefelle, og/eller av foreldre? Leser i en tråd her at mange syns det er tull og barnslig med kalendre til voksne. Men her i huset lager mannen og jeg til hverandre, ikke hvert år, men noen ganger. Jeg leser jo bla endel om øl-kalender, sex-kalender, sminke/slike produkter-kalender osv. Men selvlagde kalendre er liksom ikke innafor? Så hva gjør/får dere? Anonymkode: 44627...54b
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2023 #2 Skrevet 16. oktober 2023 Mannen min får adventskalender av meg (sjokolade), og begge de voksne barna får adventskalender som de vil ha. Jeg bruker å få en fra datteren 🙂 Anonymkode: fc62c...d91
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2023 #3 Skrevet 16. oktober 2023 Har hverken fått eller gitt adventskalender. Synes det er noe tull, har nok å bruke pengene på. Anonymkode: ab0cf...df8 3
Rosa Dartle Skrevet 16. oktober 2023 #4 Skrevet 16. oktober 2023 Vi gir hverandre ikke adventskalender. Vi hadde den fra Sinful et år 😅 Synes det er så masse annet jeg heller vil bruke penger på, men hvis jeg kommer over en som kan være litt ålreit og ikke masse ræl kan det jo hende jeg kjøper en 😊
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2023 #5 Skrevet 16. oktober 2023 Nei. Fullstendig uinteressant. Anonymkode: a6664...123 2
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2023 #6 Skrevet 16. oktober 2023 Nei, ikke annet enn sjokoladekalender som jeg kjøper selv. Unødvendig gavepress, syns jeg. Anonymkode: 0afab...04a 1
c_buk Skrevet 16. oktober 2023 #7 Skrevet 16. oktober 2023 I år blir det lakris fra bulow sin kalender.
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2023 #8 Skrevet 16. oktober 2023 Jeg gir alltid mannen i huset en julekalender, type Chili Claus sin, Lakrids sin, noe han kan bygge eller annet gøy da han synes det er stas selv om han nærmer seg 50. Han sier alltid han skal ordne til meg, men glemmer det hvert år… Nå har jeg gitt opp tanken på å få. Kunne ordnet en til meg selv, men er noe med at det er noen som ønsker å gjøre noe hyggelig for en… Jeg ordner forøvrig ungene sine også 😊 Anonymkode: 69787...f39
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2023 #9 Skrevet 16. oktober 2023 Kjenner ingen voksne egentlig som får adventskalendere. Jeg bruker å kjøpe en til meg selv, en sånn billig sjokolade kalender man får på butikken til 20-30 kr bare fordi jeg syns det er litt gøy og man får julefølelsen. Ellers så hender det at jeg og samboer sammen kjøper en kalender fra kondomeriet. Anonymkode: a03db...ff3
Disney Adult Skrevet 16. oktober 2023 #10 Skrevet 16. oktober 2023 Nei, får flaks kalender av mamma av og til, er 26 år 😅 Ellers er det ikke noe jeg har pleid å bruke penger på, trodde ikke det var så vanlig å gi kalender til partner.
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2023 #11 Skrevet 16. oktober 2023 Vi har ikke tradisjon med gavekalender, og ungene bryr seg heller ikke om kalender lenger etter de fylte 14. De vil fortsatt ha julesokk på julaften morgen da, og det får de (17 -åringer), vi voksne klarer oss uten. Anonymkode: cdee3...855
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2023 #12 Skrevet 16. oktober 2023 Det er bare tull! Vi trenger ikke å fylle huset med ting eller kjeften med sjokolade. Evig nok med julegaver! Anonymkode: 9eb1b...d6c
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2023 #13 Skrevet 16. oktober 2023 Hekt vanlig og noe vi setter pris på Anonymkode: 9dcad...465
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2023 #14 Skrevet 16. oktober 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Kjenner ingen voksne egentlig som får adventskalendere. Jeg bruker å kjøpe en til meg selv, en sånn billig sjokolade kalender man får på butikken til 20-30 kr bare fordi jeg syns det er litt gøy og man får julefølelsen. Ellers så hender det at jeg og samboer sammen kjøper en kalender fra kondomeriet. Anonymkode: a03db...ff3 Jeg kjenner ingen som ikke får Anonymkode: 9dcad...465 1
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2023 #15 Skrevet 16. oktober 2023 Jeg har laget pakkekalender til søster flere ganger, en gang til mamma og et par ganger til kjærester. Søsteren min har og laget pakkekalender til meg mange ganger Også har jeg kjøpt sånn ferdig kalender til meg selv et par ganger. Kjenner og andre voksne som enten lager ølkalender, pakkekalender eller kjøper ferdige kalender til venninner eller til partner. Anonymkode: 162db...ad8
Arkana Skrevet 17. oktober 2023 #16 Skrevet 17. oktober 2023 Jeg lager pakkekalender til barna. Mannen min og jeg lager ikke til hverandre, men vi har hver vår kjøpte kalender. Mamma kjøper Flaxkalender til barn og svigerbarn.
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2023 #17 Skrevet 17. oktober 2023 Jeg pleier å få av mannen min og har frem til studietiden lagd pakkekalender til barna. Nå har jeg kjøpt inn hjernetrim kalender til studentene. Håper den slår an. Anonymkode: 09784...5f3
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2023 #18 Skrevet 17. oktober 2023 Jeg har bursdag i slutten av november og jeg PEPRES med julekalendere! Jeg som aldri har satt frem så mye som et julelys i mitt liv, som forsøker å forhandle meg utav hver eneste julegaveutveksling, som avskyr julemusikk og melder meg frivillig til å jobbe julaften hvert år, akkurat MEG skal alle likevel ordne julekalender til. Mamma, svigermor, venninnene mine, de sender meg pakkekalendere, flakskalendere, sjokoladekalendere, legokalender???? Og ja, jeg sier jo fra hvert eneste år (og nå er jeg 30), jeg setter meg jo bare i sofaen en kveld og spiser sjokoladekalenderen som en konfekteske mens jeg ser på serie, før desember i det hele tatt har startet. Og så føler jeg meg selvsagt utakknemlig på toppen av alt, men hvorfor gir folk meg ting de VET jeg ikke vil ha hele tiden da?? Jeg synes hele konseptet er kjempeharry og det gir meg null glede, bare dårlig samvittighet. Faens julekalendere. Forstår ikke at det i det hele tatt er innafor slik verden er nå. Ja, jeg hisser meg opp! Anonymkode: 07471...b16 3
Ellah Skrevet 17. oktober 2023 #19 Skrevet 17. oktober 2023 Jeg får alltid en ølkalender fra min bror (bursdagsgave selvom jeg har bursdag et halvt år før jul). Samme får mine foreldre, i tillegg kjøper han en til seg selv, så sender vi videoer på snap med vurdering av ølen hver dag. I tillegg får jeg en flaxkalender av mine foreldre. Vurderer å lage en snuskalender til kjæresten i år, da han nevnte at det hadde vært gøy. 1
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2023 #20 Skrevet 17. oktober 2023 Ser ikke helt poenget med de julekalenderne for voksne, så det er ikke en trend jeg og mannen har kastet oss på. Anonymkode: 79122...ccc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå