Gå til innhold

Har du en god gammeldags slarvekjerring i ditt nabolag?

Har du en god gammeldags slarvekjerring i ditt nabolag?  

28 stemmer

1. 1. Har du en god gammeldags slarvekjerring i ditt nabolag?

• Nei. Og takk gudene for det.
      5
    • Ja! Helvete heller...
      18
    • Ja. Den kjerringa er meg :-)
      5

Anbefalte innlegg

Skrevet

Du vet, en slik en som sitter i vinduet og følger med på alt og alle hele tiden. Og når ting skjer, da er hun rask med å fortelle de andre lokale slarvekjerringene om det. Og så sprer ordet seg...

Anonymkode: bdf2f...99b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, men jeg er god på å svare tilbake :) 

"Ikke legg deg borti du..."

"Holde deg unna du"

"Det har ikke du noe med"

"Få deg noe bedre å gjøre"

"Få deg en hobby"

etc...

Anonymkode: 1f663...818

Skrevet

Jeg har en nabo som følger med på hva som skjer i nabolaget, men på en positiv måte (synes jeg). Synes det er hyggelig (mulig jeg er sær) 😅

Anonymkode: 9a88d...3cd

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg har en nabo som følger med på hva som skjer i nabolaget, men på en positiv måte (synes jeg). Synes det er hyggelig (mulig jeg er sær) 😅

Anonymkode: 9a88d...3cd

Høres bra ut! Digger de nabodamene som virkelig bryr seg (på en kjærlig og omtenksom) måte, om nabobarn og hvordan de har det. 

Samfunnet blir varmere av disse ❤️ 

Anonymkode: 6fbb1...369

Skrevet

Svarte at jeg er sladrekjerringa her, får ofte med meg hva som skjer utfor fordi kjøkkenet mitt har vinduer mot veien og inngangen til bygården. Går ofte ut for å hjelpe naboer med bæring, strør når jeg ser at det er glatt eller med plaster til små som har ramla på sykkel…

• Liker 1
  • Hjerte 2
Skrevet

Den lokale her jobber i barnehagen også og jeg vet hun har fått advarsel grunnet brudd på taushetsplikten for et år siden.

Var temmelig lettet da minste begynte på skolen… 

Anonymkode: 7f4aa...ce2

Skrevet

Jeg har flere ja og jeg trives ikke med de verste. 

Anonymkode: 2c122...8eb

Skrevet

Niks. :P Og jeg bor på en veldig liten plass.

Anonymkode: 4d519...83b

Skrevet

Nei, ikke som jeg har fått med meg iallfall. 

Anonymkode: 758b9...de5

Skrevet

Slike folk er sabla irriterende. Kjærringfaen til ene naboen er slik. Når det store høydepunktet hver dag er å bry seg med og servere hva andre har gjort eller gjør sier det litt. Da kan dem mye heller holde kjeft da dem blir sure som faen selv dersom andre serverer hva dem har gjort.

• Liker 1
Skrevet

Jeg har to stykker. Men det er egentlig greit. Slike folk kan man bruke til å spre ting man vil at andre skal vite. Hva annet de plukker med seg er jeg ikke så bekymret for. Det er veldig lite lyssky greier som jeg driver med. De kan gjerne sladre litt om tenåringsungene mine, men jeg vet at de ikke hadde englebarn selv,...så greit nok :)

Det er litt kritiske, men ellers fine folk. 

Anonymkode: a15d4...f5b

Skrevet

Her i nabolaget tuller vi med at det er meg. Jeg har mye hjemmekontor i tilllegg til å være 50% ufør, så er mye hjemme. De andre synes det er bra, jeg ser hvis det er innbrudd osv. Og hvis noen trenger at noen stikker innom og sjekker et sykt dyr mens de er på jobb, tar imot ei pakke eller lignende, spør de meg. 
Men jeg slarver ikke. Omgås heller ikke så mange her jeg bor, så hvem skulle jeg slarve til? 

• Liker 1
Skrevet

Mulig vi har det, men jeg legger ikke merke til det. 

Anonymkode: 449e6...141

Skrevet

Ja, jeg bor sammen med ham. 

Anonymkode: 4765e...d23

• Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...