AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2023 #1 Skrevet 16. oktober 2023 Skjønner ikke hva som har skjedd men jeg har alltid kjøpt duftlys på Ikea, telys i sånne pakker, det var alt fra vanilje duft til eple. Men i det siste så er de blitt borte, alle de fine gode duftene er borte. Og det de har nå er det dårlig utvalg av og lite eller så er det utilgjengelig for levering. Noen som har kjøpt før og kan fortelle meg hvorfor de plutselig sluttet med de? Anonymkode: 77c10...c06 1
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2023 #2 Skrevet 16. oktober 2023 Jeg elsket duftlyset som het Friskhet 1 (eller 2?). Det sluttet de også med. Nå lukter alle de har ganske jævelig. Synd, jeg tok alltid med meg lys for noen hundre kroner. Anonymkode: 514d4...05c 1
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2023 #3 Skrevet 16. oktober 2023 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Jeg elsket duftlyset som het Friskhet 1 (eller 2?). Det sluttet de også med. Nå lukter alle de har ganske jævelig. Synd, jeg tok alltid med meg lys for noen hundre kroner. Anonymkode: 514d4...05c Helt enig! Og de som de solgte før hadde brennetid i 5-6timer og de som de selger nå har 3,5timer🤨 Jeg fatter bare ikke at noe som var bra og som de tydeligvis solgte mye av, plutselig er borte og det som er nå er bare vræl😮💨 Anonymkode: 77c10...c06
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå