AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2023 #1 Skrevet 16. oktober 2023 Jeg og mannen min var på kaffebesøk hos et vennepar i går. Fra vi satte oss ned i sofaen satt dama i huset og scrollet på mobilen. Sa ikke et ord til meg, bare dreiv med mobilen sin. Jeg ble litt med i mennene sine samtaler, men følte meg rett og slett ikke velkommen der siden hun bare var opptatt med mobilen sin. Fant til slutt på en unnskyldning for å bryte opp tidligere enn planlagt, for jeg ble sittende der med en stadig vondere følelse… Er det jeg som overreagerer eller er dette normal oppførsel av en voksen person som har bedt på seg besøk? Anonymkode: 61ba7...dac 1
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2023 #2 Skrevet 16. oktober 2023 Hadde et likedan vennepar. Var også rar oppførsel med at mannen tok mer og mer kontakt, og hun ringte bare når hun ville låne penger… Inviterte de oss over på en lørdag, var det «spleiselag» hvor vi måtte betale nesten all maten… Bare å kutte ut sånne. Anonymkode: 617b5...57d 1
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2023 #3 Skrevet 16. oktober 2023 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Jeg og mannen min var på kaffebesøk hos et vennepar i går. Fra vi satte oss ned i sofaen satt dama i huset og scrollet på mobilen. Sa ikke et ord til meg, bare dreiv med mobilen sin. Jeg ble litt med i mennene sine samtaler, men følte meg rett og slett ikke velkommen der siden hun bare var opptatt med mobilen sin. Fant til slutt på en unnskyldning for å bryte opp tidligere enn planlagt, for jeg ble sittende der med en stadig vondere følelse… Er det jeg som overreagerer eller er dette normal oppførsel av en voksen person som har bedt på seg besøk? Anonymkode: 61ba7...dac Kanskje det hadde hendt noe og hun måtte håndtere det? Personlig krise? Familiekrangel? Anonymkode: 6d704...ca7 1
mereo Skrevet 16. oktober 2023 #4 Skrevet 16. oktober 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Kanskje det hadde hendt noe og hun måtte håndtere det? Personlig krise? Familiekrangel? Anonymkode: 6d704...ca7 Da unnskylder man seg vel og går til ett annet rom? 🤷🏼♀️ 3
Hurrahei Skrevet 16. oktober 2023 #5 Skrevet 16. oktober 2023 Ikke normalt… Var det bare gutta som ville besøke hverandre? Kjenner du denne dama noe?
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2023 #6 Skrevet 16. oktober 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Kanskje det hadde hendt noe og hun måtte håndtere det? Personlig krise? Familiekrangel? Anonymkode: 6d704...ca7 Det unnskylder ikke dårlig oppførsel. Dersom det er en krise sier man høflig at det har oppstått en situasjon man må håndtere og trekker seg tilbake. Anonymkode: 70e8c...ed0 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå