Gå til innhold

Hva hadde du satt pris på å få på rommet som overraskelse på ferie?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Et vennepar reiser til varmere strøk snart og ønsker å gi de en oppmerksomhet der. Hotellet kan fikse for meg.

Hva hadde dere satt stor pris på å få? Tenker noe som god drikke, snacks, godis, blomster eller hva som helst? Hva spesifikk hadde du hatt glede av å få?

Anonymkode: 38aaf...a66

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En god årgangschampagne eller noe eksklusiv snacks om hotellet kan ordne det.

• Liker 1
Skrevet

Noe som kan fortæres. Alt etter hva de liker. Jeg hadde foretrukket vin (rød, hvit, musserende). Litt snacks evt, som mørk sjokolade, nøtter, lakris

Anonymkode: bfa0c...9b8

• Liker 2
Skrevet

Hvis de drikker vin, så hadde jeg gått for vin snacks/ost/konfekt. 

Vi bor ofte på dyre hoteller og får oppmerksomhet ofte. Setter like stor pris på det hver gang. Synes vin ifølge med noe salt er digg som forrett før vi går ut for å spise. Helst ute på veranda 😁

Anonymkode: 952a8...9db

• Liker 1
Skrevet

Hadde syntes det var litt rart med overraskelse på hotellrommet, men ok, sjokolade. 😊

Anonymkode: 21e59...f68

• Liker 1
Skrevet

Mannen min er flink til å gjøre sånn når vi er ute og reiser. Synes det er koselig når det er noe mer. Vi kom litt sent en gang da hadde han fikset et fat med gode oster og spekeskinke på. Sist no så kom det fruktfat til oss. men jeg setter alltid pris på litt god sjokolade og en vin altså. 

Anonymkode: 64f3c...12a

Skrevet

Drikke og snacks/godteri :) 

Hva jeg spesifikt hadde likt er jo ikke nødvendigvis det beste tipset for dem, men en bøtte med kalde pils og noe salt&vinegar chips 😁

I gave er det vel vanligere å gi champagne og sjokolade eller makroner eller noe... champagne er jo kanskje litt mer staselig å sprette for to, men da må de jo like det også da.

Anonymkode: 1f07e...986

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...