AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2023 #1 Skrevet 16. oktober 2023 Ble med en fyr hjem fra byen på 34 år og nå e r han hinsides forelsket i meg og jeg vurderer om jeg skal prøve dette forholdet. Hadde dere på samme alder vurdert det? Han er jo tross alt voksen? Bekymringen min er at han ikke har barn og kanskje vil ha det senere og det er uaktuelt for meg. Hadde han hatt barn, hadde jeg kanskje vurdert det. Men han sier han ikke bryr seg om det, men hva med senere? Min forrige kjæreste var 36, men han er her jo enda yngre, så derfor jeg lurer. Er 16 års alderforskjell for mye? Anonymkode: 8fdc3...9b1
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2023 #2 Skrevet 16. oktober 2023 Ja det vil jeg si det er.. dere er på ganske forskjellige stadie i livet og jeg hadde lurt på hvorfor han ønsker noen som er så mye eldre. No offence til deg altså, dette handler ikke om deg. Jeg var også forelska i noen på over 50 når jeg var 35, viste seg å være noe helvetes daddy issues. Momny issues finnes det og. Anonymkode: 6fdd0...661 1
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2023 #3 Skrevet 16. oktober 2023 Alt sånt er jo kun opp til de det gjelder. Objektivt sett er det noen åpenbare utfordringer, slik som at han må ta stilling til å ikke kunne bli pappa. Når du blir pensjonist så er han på høyden i en aktiv yrkeskarriere. Osv. Anonymkode: 92b58...010
c_buk Skrevet 16. oktober 2023 #4 Skrevet 16. oktober 2023 Jeg synes det. Man vil treffe ulike livsfaser til ulik tid. Jeg kan ikke forstå at det er noe man går inn i frivillig. 1
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2023 #5 Skrevet 16. oktober 2023 AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Ble med en fyr hjem fra byen på 34 år og nå e r han hinsides forelsket i meg og jeg vurderer om jeg skal prøve dette forholdet. Hadde dere på samme alder vurdert det? Han er jo tross alt voksen? Bekymringen min er at han ikke har barn og kanskje vil ha det senere og det er uaktuelt for meg. Hadde han hatt barn, hadde jeg kanskje vurdert det. Men han sier han ikke bryr seg om det, men hva med senere? Min forrige kjæreste var 36, men han er her jo enda yngre, så derfor jeg lurer. Er 16 års alderforskjell for mye? Anonymkode: 8fdc3...9b1 16 års aldersforskjell er ingenting. Ikke mye å bry seg om. Anonymkode: 13543...eff
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2023 #6 Skrevet 16. oktober 2023 Det der går helt fint... Har aldri hatt lyst på barn. ikke engang den bastarden jeg fikk som 19 hilsen mann 43 Anonymkode: 7b98a...f5d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå