Gjest Vinga Skrevet 25. januar 2006 #1 Skrevet 25. januar 2006 Jeg har grovt, tykt hår med fall og bittelitt krøll. En gang jeg var hos frisøren brukte hun et serum fra wella sammen med en keramisk rundbørste og hårføner, og da fikk jeg kjempefint, slett og glatt hår med litt "svung" nederst. Vil prøve å kopiere dette hjemme, men eier bare hårføneren... hvor får jeg tak i en god, keramisk rundbørste som ikke koster skjorta?
Gjest Gjesta Skrevet 25. januar 2006 #2 Skrevet 25. januar 2006 Har du sjekket Lookfantastic? Keramiske børster koster nok litt, men varer vel bortimot evig.
Gjest Tristessa Skrevet 25. januar 2006 #3 Skrevet 25. januar 2006 LF har mange, vurderer å kjøpe en selv.
Gjest Vinga Skrevet 25. januar 2006 #4 Skrevet 25. januar 2006 Har bestilt rundbørste (GHD hot curl ceramic brush) og wella sp straightaway fra LF.. ca. 290 kr til sammen.
Gjest gjesta Skrevet 25. januar 2006 #5 Skrevet 25. januar 2006 Hva er fordelen med en keramisk børste fremfor en vanlig?
Zest Skrevet 26. januar 2006 #6 Skrevet 26. januar 2006 Hva er fordelen med en keramisk børste fremfor en vanlig? ← Jeg har en sånn, kjernen innenfor busten holder på varmen fra føneren, og gjør det derfor lettere å få til litt krøll/forme håret slik man vil ha det.
Gjest gjesta Skrevet 26. januar 2006 #7 Skrevet 26. januar 2006 *snoker på Look Fantastic* Takk for oppklaring.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå