AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2023 #1 Del Skrevet 16. oktober 2023 Jeg prøver å få tak i en møbelsnekker i Norge som kan lage et brettspillbord til oss på bestilling. Vi har noen ønsker rundt dette. Det må være mulig å gjøre det om til et vanlig spisebord. Koppholdere er ikke noe vi absolutt må ha, men hadde virkelig vært en fin bonus. Vi blir garantert enige uansett, og finner løsninger😁😁Legger ut noen bilder slik at dere har et innblikk i hva vi ønsker. Anonymkode: 3cc5d...3ef 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet 16. oktober 2023 #2 Del Skrevet 16. oktober 2023 Burde du ikke fortelle hvilket fylke du bor i? Det er vel mest praktisk og rimeligst om du ikke skal betale frakt for et helt bord Norge rundt når det er ferdig, så en i nærheten (kjørbar avstand) er kanskje best? Jeg leste en avisartikkel om denne møbelsnekkeren i Drammensområdet en gang, han er visst veldig flink. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2023 #3 Del Skrevet 16. oktober 2023 20 minutter siden, Million said: Burde du ikke fortelle hvilket fylke du bor i? Det er vel mest praktisk og rimeligst om du ikke skal betale frakt for et helt bord Norge rundt når det er ferdig, så en i nærheten (kjørbar avstand) er kanskje best? Jeg leste en avisartikkel om denne møbelsnekkeren i Drammensområdet en gang, han er visst veldig flink. Vi bryr oss egentlig ikke om hvor det er i Norge. Jeg har allerede forhørt meg litt rundt her vi bor, men ingen respons. Vi kjører å henter det uansett hvor det er vi 😁 problemet er liksom bare å finne noen som kan ta på seg dette oppdraget. Anonymkode: 3cc5d...3ef 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2023 #4 Del Skrevet 16. oktober 2023 DeGent Design er helt fantastisk! Det du ser på hjemmesiden gir de ikke nok cred. Jeg ville tatt kontakt vedr spesial bestilling og tatt det derfra. Anonymkode: 5287a...420 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2023 #5 Del Skrevet 16. oktober 2023 6 hours ago, AnonymBruker said: DeGent Design er helt fantastisk! Det du ser på hjemmesiden gir de ikke nok cred. Jeg ville tatt kontakt vedr spesial bestilling og tatt det derfra. Anonymkode: 5287a...420 Tusen takk for svar. Skal sjekke de ut ❤️ Anonymkode: 3cc5d...3ef Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2023 #6 Del Skrevet 18. oktober 2023 Søk opp hakkespetten design. Det er han som var med i Tid for hjem. Han er møbelsnekker 😊 Anonymkode: 3ca93...164 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2023 #7 Del Skrevet 18. oktober 2023 Jeg er helt sikker på at der blir billigere for deg å kjøpe ferdig bord enn å få det spesielt laget. Slik som denne https://www.freebirdgamingtable.co.uk/ Kan du ikke først forhøre deg om de kan sende til Norge, og hva kommer frakt på? Anonymkode: 465c3...94c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2023 #8 Del Skrevet 18. oktober 2023 https://norwegianwooddesign.com Anonymkode: 68312...677 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå