Gå til innhold

Finne en god møbelsnekker, som kan lage et brettspillbord

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg prøver å få tak i en møbelsnekker i Norge som kan lage et brettspillbord til oss på bestilling. Vi har noen ønsker rundt dette. Det må være mulig å gjøre det om til et vanlig spisebord. Koppholdere er ikke noe vi absolutt må ha, men hadde virkelig vært en fin bonus. Vi blir garantert enige uansett, og finner løsninger😁😁Legger ut noen bilder slik at dere har et innblikk i hva vi ønsker.

20231016_123638.jpg

Screenshot_20231016-123616_Firefox.jpg

Screenshot_20231016-123555_Firefox.jpg

20231016_112155.jpg

20231016_112128.jpg

20231016_112112.jpg

Anonymkode: 3cc5d...3ef

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Burde du ikke fortelle hvilket fylke du bor i? Det er vel mest praktisk og rimeligst om du ikke skal betale frakt for et helt bord Norge rundt når det er ferdig, så en i nærheten (kjørbar avstand) er kanskje best?

Jeg leste en avisartikkel om denne møbelsnekkeren i Drammensområdet en gang, han er visst veldig flink.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, Million said:

Burde du ikke fortelle hvilket fylke du bor i? Det er vel mest praktisk og rimeligst om du ikke skal betale frakt for et helt bord Norge rundt når det er ferdig, så en i nærheten (kjørbar avstand) er kanskje best?

Jeg leste en avisartikkel om denne møbelsnekkeren i Drammensområdet en gang, han er visst veldig flink.

Vi bryr oss egentlig ikke om hvor det er i Norge. Jeg har allerede forhørt meg litt rundt her vi bor, men ingen respons. Vi kjører å henter det uansett hvor det er vi 😁 problemet er liksom bare å finne noen som kan ta på seg dette oppdraget.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

DeGent Design er helt fantastisk! Det du ser på hjemmesiden gir de ikke nok cred. Jeg ville tatt kontakt vedr spesial bestilling og tatt det derfra. 

Anonymkode: 5287a...420

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 hours ago, AnonymBruker said:

DeGent Design er helt fantastisk! Det du ser på hjemmesiden gir de ikke nok cred. Jeg ville tatt kontakt vedr spesial bestilling og tatt det derfra. 

Anonymkode: 5287a...420

Tusen takk for svar. Skal sjekke de ut ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søk opp hakkespetten design. Det er han som var med i Tid for hjem. Han er møbelsnekker 😊

Anonymkode: 3ca93...164

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...