Stina234 Skrevet 16. oktober 2023 #1 Del Skrevet 16. oktober 2023 (endret) Når jeg leser dette på ABC nyheter så blir jeg redd. En slik krig ville være fullstendig ødeleggende. Hvilken fremtid er dette for barna våre? Hvorfor kan ikke alle land leve i fred med hverandre? Endret 16. oktober 2023 av Stina234 1 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Akhenaton Skrevet 16. oktober 2023 #2 Del Skrevet 16. oktober 2023 1 hour ago, Stina234 said: Hvorfor kan ikke alle land leve i frem med hverandre? Ja, en kan virkelig lure. Hva i helvete er problemet til folk, egentlig? Hvordan synes de all den jævla krigingen har fungert for folk på planeten så langt? Har det vært en suksess for oss? Bidratt til mye godt? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofakona Skrevet 16. oktober 2023 #3 Del Skrevet 16. oktober 2023 Ikke les på slike nettsteder...hold deg til eventuelt tv2 og nrk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peters Skrevet 16. oktober 2023 #4 Del Skrevet 16. oktober 2023 Sleng på Iran også. er ikke usannsynlig bilde for fremtiden, vi blir med via NATO 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FryNor Skrevet 16. oktober 2023 #5 Del Skrevet 16. oktober 2023 Sofakona skrev (24 minutter siden): Ikke les på slike nettsteder...hold deg til eventuelt tv2 og nrk Den norske nettsiden ABC Nyheter er ikke det samme som andre utenlandske useriøse nettsider med samme navn, dessuten så er ikke saken noe som ABC har diktet opp selv. Rapporten kommer fra USIP så det kan være lurt å lese saken. https://www.abcnyheter.no/nyheter/verden/2023/10/16/195954566/rapport-usa-ma-vaere-klar-for-krig-med-russland-og-kina-samtidig https://www.usip.org/strategic-posture-commission/view-the-report Hvis man bare ønsker et ensidig nyhetsbilde og formidling som er forankret i det politiske synet til NRK, TV2 og de andre store mediene så er NRK og TV2 veldig bra. Ønsker man derimot å sette seg inn i det som skjer rundt om i verden så må man oppsøke flere nyhetsformidlere, selv om de ikke er politisk korrekte eller er talerør for AP og Venstre. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 16. oktober 2023 #6 Del Skrevet 16. oktober 2023 Skal vel litt til at det blir en direkte krig, da dette vil bli for kostbart for begge sider. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Enda en tulling Skrevet 16. oktober 2023 #7 Del Skrevet 16. oktober 2023 Stina234 skrev (9 timer siden): Når jeg leser dette på ABC nyheter så blir jeg redd. En slik krig ville være fullstendig ødeleggende. Hvilken fremtid er dette for barna våre? Hvorfor kan ikke alle land leve i fred med hverandre? Fordi da går våpenindustrien konk. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hensatt Skrevet 16. oktober 2023 #8 Del Skrevet 16. oktober 2023 Husk at Norge også deltar i krigen, som en stor produsent av våpen og ammunisjon. Hele 6000 nordmenn jobber i våpenindustrien. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stina234 Skrevet 17. oktober 2023 Forfatter #9 Del Skrevet 17. oktober 2023 Enda en tulling skrev (10 timer siden): Fordi da går våpenindustrien konk. Akkurat det kunne jeg ikke bry meg mindre om. Helt topp om all våpenindustri ble tvunget til å produsere mer samfunnsnyttige produkter. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Enda en tulling Skrevet 17. oktober 2023 #10 Del Skrevet 17. oktober 2023 Stina234 skrev (4 timer siden): Akkurat det kunne jeg ikke bry meg mindre om. Helt topp om all våpenindustri ble tvunget til å produsere mer samfunnsnyttige produkter. Nei, men våpenindustrien bryr seg. Og alle de som får valgkampbidrag fra den samme industrien selvfølgelig.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trubadur Skrevet 17. oktober 2023 #11 Del Skrevet 17. oktober 2023 Sofakona skrev (På 16.10.2023 den 13.22): Ikke les på slike nettsteder...hold deg til eventuelt tv2 og nrk Eller andre lands nyheter som f.eks Frankrike og Storbritannia. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trubadur Skrevet 17. oktober 2023 #12 Del Skrevet 17. oktober 2023 Blizz1 skrev (19 timer siden): Husk at Norge også deltar i krigen, som en stor produsent av våpen og ammunisjon. Hele 6000 nordmenn jobber i våpenindustrien. Dette. Vi er veldig glade i å sitte på vår høye hest her i Norge. Hyklersk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå