AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2023 #1 Skrevet 16. oktober 2023 Jeg har nesten ikke melk, men ammer og pumper ved siden av flaskemating. Baby er tre uker gammel. Jeg har fått anbefalt å prøve hjelpebryst, enten bare med matesonde i en flaske med mat, eller evt. kjøpe et komplett. Men jeg finner ikke noe sted å kjøpe tynne matesonder, er det noen som kan hjelpe meg? Har spurt på apotek, men det solgte de visst ikke… Hun jeg fikk ammeveiledning av sa også at slangene var til engangsbruk. Hva koster disse? Er det ingen typer man kan bruke flere ganger? Anonymkode: 2b1bc...f32
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2023 #2 Skrevet 16. oktober 2023 Jeg kjøpte Medela hjelpebryst på nettapotek. Kokte bare slangene sammen med resten av utstyret, og bruke sprøyte for å skylle gjennom slangen/få ut vannet etter koking. Anonymkode: a6f4f...fcc 1
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2023 #3 Skrevet 16. oktober 2023 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Jeg kjøpte Medela hjelpebryst på nettapotek. Kokte bare slangene sammen med resten av utstyret, og bruke sprøyte for å skylle gjennom slangen/få ut vannet etter koking. Anonymkode: a6f4f...fcc Takk for svar, da tror jeg jeg bare prøver det! Har ikke funnet så mange andre alternativer..! Anonymkode: 2b1bc...f32
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2023 #4 Skrevet 17. oktober 2023 Jeg ble instruert i å skylle og koke slangen, og så bytte den ut etter et par uker uker hvis det ble behov. Har du prøvd å lete på nett? Lykke til, jeg håper det ordner seg med ammingen for dere. Anonymkode: 65351...87a 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå