AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2023 #1 Del Skrevet 16. oktober 2023 Hvor er det mye mygg i Lillestrøm? Er deg i Lillestrøm sentrum? Anonymkode: ed82a...9d7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2023 #2 Del Skrevet 16. oktober 2023 Det. Skrivefeil over her. Anonymkode: ed82a...9d7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2023 #3 Del Skrevet 16. oktober 2023 Alle steder som er under 1000 meter fra vann... De klekkes i Nitelva og våtmarkene rundt. Hvis du ser på kartet, så ser du at Lillestrøm stort sett er omringet av vann. Fint sted å bo, hvis man ikke er så glad i å være ute på kvelden i sommerhalvåret. Anonymkode: 7c200...987 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2023 #4 Del Skrevet 16. oktober 2023 Jeg skjønner ikke hvorfor det skrives at det er så mye mygg i Lillestrøm sentrum? Jeg har tidligere bodd i gåavstand til Lillestrøm sentrum (Strømmen), kan ikke huske at det var noe mer mygg der enn andre steder. Fetsund derimot, der er det en del! Anonymkode: c34ae...007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2023 #5 Del Skrevet 16. oktober 2023 I sentrum er det minimalt. Og myggsessongen er bare 3-4 uker tidlig på sommeren. Hilsen en som er født og oppvokst på Fertsund, rett ved Lillestrøm, og norges mygghull nummer 2 etter Finnmark. Anonymkode: 1336e...f2f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2023 #6 Del Skrevet 16. oktober 2023 Ikke merket noe til mygg og bor ved elven. Lørenskog derimot! Anonymkode: e8f85...ef1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2023 #7 Del Skrevet 16. oktober 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): I sentrum er det minimalt. Og myggsessongen er bare 3-4 uker tidlig på sommeren. Hilsen en som er født og oppvokst på Fertsund, rett ved Lillestrøm, og norges mygghull nummer 2 etter Finnmark. Anonymkode: 1336e...f2f 3-4 uker midt på sommeren? Er det så lenge siden du vokste opp at du har fått demens? Hilsen innfødt... Anonymkode: 7c200...987 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2023 #8 Del Skrevet 16. oktober 2023 Jeg har vært litt på Fetsund og i sesongen for mygg kan det være helt ulevelig. Særlig ned mot Øyeren. Med det er jo et lite stykke unna Lillestrøm. Anonymkode: 66683...dad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2023 #9 Del Skrevet 16. oktober 2023 AnonymBruker skrev (50 minutter siden): Jeg skjønner ikke hvorfor det skrives at det er så mye mygg i Lillestrøm sentrum? Jeg har tidligere bodd i gåavstand til Lillestrøm sentrum (Strømmen), kan ikke huske at det var noe mer mygg der enn andre steder. Fetsund derimot, der er det en del! Anonymkode: c34ae...007 Jeg bor i Fetsund og har ikke en eneste mygg her. Spørs hvor i Fetsund du bor 😊 Ok. Jeg har en flott myggfanger i hagen 😂 Anonymkode: 1b5c3...90f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
enkefru Skrevet 16. oktober 2023 #10 Del Skrevet 16. oktober 2023 (endret) Bodde tidligere på Vigernes og det var i perioder uutholdelig om sommeren. Selv midt på dagen, i solsteiken var myggen aktiv. Det er en spesiell sump-/myr-mygg som klekkes i området der som er aktiv hele døgnet. Måtte ha myggnetting på alle vinduer vi hadde åpent, umulig uten. Om morgenen på vei til jobb, kunne jeg få 10-15 mygg inn i bilen bare ved å sette meg inn der, men ikke like ille HELE tiden selvsagt, og så er det noen år som er verre enn andre. Er uansett glad jeg ikke bor der mer... men utenom myggen, synes jeg Lillestrøm var (er) supertrivelig plass å bo i Endret 17. oktober 2023 av Fjugur 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2023 #11 Del Skrevet 17. oktober 2023 Er det mygg i Nordby eller Gan? Anonymkode: ed82a...9d7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2023 #12 Del Skrevet 17. oktober 2023 Plages man av mygg i Østmarka? Anonymkode: ed82a...9d7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2023 #13 Del Skrevet 17. oktober 2023 Har bodd i Lillestrøm i 4 år og likte meg dårlig. Virket på meg som alle som bodde der hadde vokst opp der og jeg fikk ikke kontakt med noen. Men raskt tog til Oslo, greie priser og jeg må si mygg var ikke et problem. Anonymkode: 9d6a2...ffa 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2023 #14 Del Skrevet 17. oktober 2023 Jeg har bodd i Lillestrøm sentrum, i en blokkleilighet i 3. etasje. Der var det ikke noe problem med mygg på balkongen. Bor like utenfor Lillestrøm nå, og det er mye mygg på kveldstid i juni. Anonymkode: a72ea...774 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2023 #15 Del Skrevet 17. oktober 2023 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Har bodd i Lillestrøm i 4 år og likte meg dårlig. Virket på meg som alle som bodde der hadde vokst opp der og jeg fikk ikke kontakt med noen. Men raskt tog til Oslo, greie priser og jeg må si mygg var ikke et problem. Anonymkode: 9d6a2...ffa Dette har du nok rett i. Det er veldig «oss og dem» stemning i hele området. Hyggelig for oss som har innpass, men kan lett se for meg det er vanskelig å komme som innflytter. For å svare ts, ja, det er en del mygg, men ikke ulevlig. Etter å ha bodd noen år i Oslo innser jeg hvor mye mygg det egentlig er i Lillestrøm 🙈 Anonymkode: af8cc...d94 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2023 #16 Del Skrevet 17. oktober 2023 Bor på Måsan. Har rullegardin med myggnett vindu. På verandadør har jeg myggnett, og setter spiral utenfor i tillegg på de verste ukene. Og bruker thermacell og myggspray for å kunne sitte ute. I de verste periodene får jeg myggstikk av å gå ut med søpla, myggen stikker igjennom klærne om jeg ikke har myggspray også. Har myggspray med meg i veska om jeg skal på utepils, og spesielt på byfesten... Er innflytter, bodd her i 8 år. Elsker byen, har aldri bodd ett sted hvor det har vært så lett bli kjent med folk, og få gode venner. Men har flere ganger vurdert flytte på grunn av myggen. Synes det er nydelig løpe rundt fritidsgården, men hater at jeg får 5 myggstikk hver gang jeg stopper for å drikke en slurk vann... løper kun der i sterk sol, eller i regn, i periodene hvor det er mygg. Anonymkode: bbf6c...189 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2023 #17 Del Skrevet 17. oktober 2023 Lillestrøm er jo stort. Kan dere skrive hvor i Lillestrøm dere beskriver myggen? Anonymkode: ed82a...9d7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2023 #18 Del Skrevet 17. oktober 2023 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Lillestrøm er jo stort. Kan dere skrive hvor i Lillestrøm dere beskriver myggen? Anonymkode: ed82a...9d7 Lillestrøm kommune er bs. De fleste her snakker nok om byen Lillestrøm, og den er ikke store greia, mygg overalt. Anonymkode: af8cc...d94 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2023 #19 Del Skrevet 23. oktober 2023 AnonymBruker skrev (På 17.10.2023 den 22.25): Lillestrøm kommune er bs. De fleste her snakker nok om byen Lillestrøm, og den er ikke store greia, mygg overalt. Anonymkode: af8cc...d94 Hva er bs? Anonymkode: ed82a...9d7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2023 #20 Del Skrevet 23. oktober 2023 Har bodd i Lillestrøm på grensa mot Kjeller ved myra på enden av Kjeller flyplass, og det er sinsykt mye mygg! Har også bodd på Kjeller nærmere IFE, og det er like ille med mygg der selv om det er ganske langt unna noe myr. Lenger inn i sentrum av Lillestrøm er det sikkert litt bedre. Anonymkode: e2cf2...b81 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå