AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2023 #1 Skrevet 16. oktober 2023 Noen som har det , og kan fortelle hvordan det er å ha den lidelsen? Jeg har en i familien som har slitt lenge. Psykologer mener at det er en biopolar lidelse og at vedkommende er født med dette. Vedkommende har i så lang tid som jeg kan huske slitt med store humørsvingninger. Og kan veksle mellom å ha masse energi og veldig god selvtillit til det motsatte. Anonymkode: 714e6...44f
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2023 #2 Skrevet 16. oktober 2023 Jeg har det ikke selv, men kjenner flere som har det. De lever et relativt normalt og greit liv, men da etter de har funnet dosering av medisiner som har fungert, samt terapi. Anonymkode: 704db...9a7 1
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2023 #3 Skrevet 16. oktober 2023 46 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg har det ikke selv, men kjenner flere som har det. De lever et relativt normalt og greit liv, men da etter de har funnet dosering av medisiner som har fungert, samt terapi. Anonymkode: 704db...9a7 Jeg håper at det skjer for familiemedlemmet mitt også. Noen blir gjerne ikke bedre før de har medisiner som fungerer, samt terapi. Jeg forstår at det er ulike typer biopolar lidelser og. Som biopolar nr 1 og 2 osv. Anonymkode: 714e6...44f
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2023 #4 Skrevet 16. oktober 2023 2 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg håper at det skjer for familiemedlemmet mitt også. Noen blir gjerne ikke bedre før de har medisiner som fungerer, samt terapi. Jeg forstår at det er ulike typer biopolar lidelser og. Som biopolar nr 1 og 2 osv. Anonymkode: 714e6...44f Det er kun bipolar 1 og 2, den mest vanlige formen er bipolar 2. Anonymkode: 704db...9a7
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2023 #5 Skrevet 16. oktober 2023 53 minutter siden, AnonymBruker said: Det er kun bipolar 1 og 2, den mest vanlige formen er bipolar 2. Anonymkode: 704db...9a7 Er det mange som får diagnosen? Og kan de fleste klare å fungere i jobb etterhvert ? Anonymkode: 714e6...44f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå