Gå til innhold

Jeg var ikke usikker på egen kropp før jeg så på naked attraction

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor sender man programmer på tv som bare bidrar til usikkerhet? Ikke nok med at det ble sendt i utlandet, men vi tok det inn i varmen her i Norge 

Anonymkode: 67d69...087

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvordan bidrar det til usikkerhet? Har ikke akkurat vært supermodeller som stiller opp, etter min begrensede erfaring med programmet. Fremstår vel som ganske "normale" og gjennomsnittlige kropper der. 

• Liker 20
Skrevet

Hvordan? Det er jo veldig mange forskjellige kropper, både tjukke og smale, men alle får jo komplimenter uansett hvordan de ser ut. Ikke for å snakke frem programmet her altså, jeg synes konseptet er kjempeteit 😅

Anonymkode: 8d569...63f

• Liker 12
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hvorfor sender man programmer på tv som bare bidrar til usikkerhet? Ikke nok med at det ble sendt i utlandet, men vi tok det inn i varmen her i Norge 

Det er da absolutt mange vanlige kropper der? Joda, i overkant mange som er piercede og tatoverte,  men det er jo ut som om mange har både litt og mye for mye.

Anonymkode: af6c1...97a

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Bidrar til usikkerhet? De aller fleste som er med i det programmet ser overhodet ikke ut som idealkroppen. Jeg er også overrasket over hvor bra folk kan se ut med klær kontra naken. 

Anonymkode: 621d8...252

• Liker 12
Skrevet

Jobb med din egen usikkerhet og hvordan du reagerer på ting. Bare fordi DU er usikker så betyr det ikke at programmet skaper mer usikkerhet hos folk. Snarere tvert i mot. Det er folk som er slanke, overvektige, tynne og generelt veldig varierte kroppsformer som er med. 

Anonymkode: c2b13...87a

• Liker 6
Skrevet

De snakker opp alle kroppene, men så velger de ofte en type. Damene velger menn med stor penis, lite kroppshår, tykke bein og spretten rumpe mens mennene velger damer med former

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

De snakker opp alle kroppene, men så velger de ofte en type. Damene velger menn med stor penis, lite kroppshår, tykke bein og spretten rumpe mens mennene velger damer med former

Det er jo ikke så veldig rart når det kun er kropp som er kriteriet de kan velge fra. Man får ikke noe inntrykk av ansikt, helheten, typen, hva slags stil de har eller alle andre personlige egenskaper som sjarm og den slags som ofte er avgjørende for tiltrekning. Om du selv tar en gjennomgang i ditt eget hode over personer du finner tiltrekkende er jeg sikker på at du finner tusenvis som har en bedre kropp objektivt sett, men bryr det deg? Neppe. Ikke hvis du føler sterkere tiltrekning til en annen.

Anonymkode: d671b...d72

• Liker 2
Skrevet

Realiteten er at selv om ulike kroppstyper er med, er det veldig forutsigbart hvem som blir valgt til slutt. Alle damene og de fleste mennene får komplimenter for hvor fine de er, men de som blir valgt ut er jo de som er opplagt mest attraktive.

Det er jo sånn livet er og. Det hjelper ikke om mamman din og vennene dine sier du er attraktiv om du ikke blir valgt av noen. Så jeg er enig i at dette programmet ikke promoterer kroppspositivisme sånn sett, men jeg synes likevel det er underholdende. 

Anonymkode: 95df5...f5f

• Liker 3
Skrevet

Øh.. om du blir usikker på kroppen din av å se naken attraction da har du en langt under gjennomsnittlig kropp. De går jo til lange skritt i det programmet for å fylle det med mest mulig avvik rent kroppslig, og med langt høyere andel av lgbtq+ enn hva som er fordelingen i samfunnet forøvrig. Antageligvis fordi programlederen er woke AF, og man ikke ønsker å støte noen med å putte attraktive kropper på skjermen. Gud forby! 

Anonymkode: d6c9e...55a

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Alt som er lovlig og som gir publikum blir sendt. Så enkelt.

• Liker 3
Skrevet

De sender programmet fordi folk liker å se på det. Føler du deg usikker av å se på det, så kan spørsmålet endres til «Hvorfor ser folk på det når det fører til at de blir usikre på utseendet sitt?»

Jeg har sett det én gang, og syntes det var bare tull. 

Skrevet

Realiteten er at selv om ulike kroppstyper er med, er det veldig forutsigbart hvem som blir valgt til slutt. Alle damene og de fleste mennene får komplimenter for hvor fine de er, men de som blir valgt ut er jo de som er opplagt mest attraktive.

Det er jo sånn livet er og. Det hjelper ikke om mamman din og vennene dine sier du er attraktiv om du ikke blir valgt av noen. Så jeg er enig i at dette programmet ikke promoterer kroppspositivisme sånn sett, men jeg synes likevel det er underholdende. 

Anonymkode: 95df5...f5f

Enig, ser alltid hvem som blir valgt fort. 

Anonymkode: e62a9...7f4

• Liker 1
Skrevet

Morsomt. Så en reportasje om en dame fra dette programmet som valgte fyren med den største penisen. Faktisk plukket hun ut to hun skulle velge mellom. Begge hadde anakonda-peniser. Hun sendte hele tiden  stjålne blikk ned mot underlivet til han hun valgte. Etter at de hadde vært et par en stund ble det slutt. Da klagde hun på at han hadde for stor penis og måtte endatil gå til legen pga smerter penisen hans ga henne. 😆

Anonymkode: a2257...cb8

• Liker 3
  • Nyttig 2
Gjest Maatte_ha_konto
Skrevet

Ex og pradise bidrsr til usikkerhet

naked viser bare hvordan de aller fleste ser ut?

Skrevet

Øh.. om du blir usikker på kroppen din av å se naken attraction da har du en langt under gjennomsnittlig kropp. De går jo til lange skritt i det programmet for å fylle det med mest mulig avvik rent kroppslig, og med langt høyere andel av lgbtq+ enn hva som er fordelingen i samfunnet forøvrig. Antageligvis fordi programlederen er woke AF, og man ikke ønsker å støte noen med å putte attraktive kropper på skjermen. Gud forby! 

Du argumenterer som om attraktive ideal-kropper i hovedsak blir boikottet på TV, når realiteten er det stikk motsatte. Så å klage på politisk korrekthet når man for én gangs skyld presenterer noe helt gjennomsnittlig er en veldig spesielt. Tror du har sett deg blind på PK og woke. 

(og kjempekudos for forsøket på å få TS til å føle seg enda mer crap ved å påpeke at han/hun ligger langt under gjennomsnittet 🤦‍♀️)

• Liker 3
Skrevet

Jeg ble egentlig mer selvsikker på utseendet mitt etter å se den serien. Synes det er så fint med så mange forsekjllige kropper og former der, og så fint å se at folk liker de helt normale kroppene. :)

Anonymkode: 918d5...f5d

• Liker 4
Skrevet

Så grunnen til at jeg blir valgt er mine kraftige lår, brede skuldre, store penis og pent ansikt? 

Godt jeg og kan lage mat, rydder og steller, jobber mye, leser bøker, har venner og er en som tar godt vare på barn, kjæreste og familie. 

Vi får se. Verdens idealer forandrer seg. Jeg blir bare eldre, og må innrømme at NA ikke er like sexy som 90 tallets friske pust av god helse.

Anonymkode: fb9ab...9f0

• Liker 2
Skrevet
6 hours ago, AnonymBruker said:

Du argumenterer som om attraktive ideal-kropper i hovedsak blir boikottet på TV, når realiteten er det stikk motsatte. Så å klage på politisk korrekthet når man for én gangs skyld presenterer noe helt gjennomsnittlig er en veldig spesielt. Tror du har sett deg blind på PK og woke. 

(og kjempekudos for forsøket på å få TS til å føle seg enda mer crap ved å påpeke at han/hun ligger langt under gjennomsnittet 🤦‍♀️)

Naked Attraction presenter noe som er UNDER gjennomsnittet. 

• Liker 1
Skrevet

De damene jeg har sett på reklamer av dette programmet har underliv som ser perfekte og ryddige ut. Ingen store kjønnslepper eller lange indre kjønnslepper som stikker ut. Dette gjør jo at vi med litt mer enn en strek der nede føler oss uvanlige/ unormale. Og det er kanskje sannheten, sukk..

Anonymkode: d089d...22c

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...