AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2023 #1 Del Skrevet 16. oktober 2023 Hei. Slik ser charten min ut akkurat nå. Jeg har PCOS og vi prøver å bli gravide. Hvorfor hopper temperaturen sånn? Er det noen som har en lignende chart å vil dele erfaringer? Idag var tempen 37.04 noe som er det høyeste denne perioden. Sist gang jeg fikk maks på EL tester (Eveline) var den 13 Oktober å så var den lav dagen etter igjen. Syns dette med temping forsatt er litt vansklig Anonymkode: 01bb4...3eb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 16. oktober 2023 #2 Del Skrevet 16. oktober 2023 Det er veldig vanlig med "hoppende temper" dersom man har PCOS, for da er det rett og slett litt hormonforstyrrelser i bildet som kan virke inn på tempen. Har du tatt noen g-tester i det siste forresten? Ellers kan jeg anbefale denne tråden. Mye nyttig info der, og myye erfaring. Er stadig aktive tempere der, så sleng deg med 😊 Den O'store tempetråden 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå